niedziela, 7 lutego 2016

Haul kosmetyczny - nowości z Niemiec

Dzisiejsze zakupy to przede wszystkim kosmetyki zakupione w niemieckim DM-ie. Koniecznie dajcie znać, czy używałyście tych produktów i jak się u Was sprawdziły!

Zapraszam na haul kosmetyczny!

1) Krem matujący
Marka: Garnier
Rodzaj: Czysta skóra/ Hautklar Anti-Glanz Matt Non-Stop
Pojemność: 50 ml
Cena: 4.25 euro




2) Maseczka peelingująca 
Marka: Balea
Rodzaj: Peel-Off Maske
Pojemność: 16 ml (2 x 8 ml)
Cena: 0.45 euro



3) Maseczka do twarzy
Marka: Garnier
Rodzaj: Anti-Pickel Thermo-Maske
Pojemność: 12 ml (2 x 6 ml)
Cena: 0.65 euro



4) Plastry oczyszczające
Marka: Balea
Rodzaj: Soft & Clear na nos, brodę i czoło
Zawartość: 3 szt. w opak.
Cena: 1.45 euro za 1 opak.



5) Tusz do rzęs
Marka: P2
Rodzaj: Lift-up Lash Mascara 010
Pojemność: 7 ml
Cena: 2.45 euro



6) Kredka do ust
Marka: P2
Rodzaj: Perfect Color Lipliner
Kolor: 055 Beauty Blogger
Pojemność: 2 g
Cena: 1.95 euro



7) Fluid matujący
Marka: Manhattan
Rodzaj: Powder Mat Make up 
Kolor: 080 Sand
Pojemność: 30 ml
Cena: 3.45 euro



8) Baza pod cienie do powiek
Marka: Kiko
Rodzaj: Eye Base Primer
Pojemność: 10 ml
Cena: 9.90 CHF



Znacie te produkty? Odwiedzacie niemiecki DM?

10 komentarzy:

  1. Niestety miałam te plastry i totalny bubel :/ ostatnio zamówiłam czarną maskę na chińskiej stronce ciekawe czy się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne zakupy :)
    Chetnie bym skorzystala z maseczki Balea. No i manhattan , lubie ta marke a niestety nie ma jej ani w BE, ani w NL :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuję fluid, jeszcze się z nim nie spotkałam:)

    www.mrs-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy, takich kosmetyków jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem spory haul :D koniecznie daj znać jak sprawdza się ta baza z kiko! Ostatnio bardzo intryguje mnie ta marka i mam chrapkę na kilka ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam okazji testować tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych produktów :) akolwiek strasznie kusi mnie wyprobowac cos z firmy kiko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ani jednego xD

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie korzystałam z żadnego z tych produktów, jednak firmę Balea uwielbiam za żele pod prysznic, które pachną oszałamiająco. Niemiecki DM zdarza mi się odwiedzać raz na jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...