wtorek, 13 listopada 2018

Pocztówkowa aktualizacja - listopad 2018

Ostatnia aktualizacja stanu moich pocztówek pojawiła się jeszcze w roku 2017. Przyznam szczerze, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy odwiedzałam mało miejsc, które oferowałyby tego typu pamiątki. Jak zresztą widać po moich wpisach częściej odwiedzałam szlaki wędrowne i miejsca blisko natury niż pełne turystów starówki. Miało to duży wpływ na ogólną ilość suwenirów, które ze sobą przywoziłam. Klikając w nazwę miejsca, zostaniecie przeniesieni do relacji na jego temat. Zachęcam zatem do przypomnienia sobie tych opowieści!

Przegląd zdobyczy pocztówkowych z ostatniego roku.

Werona, Włochy – 4 pocztówki 




Lodowiec Aletschgletscher, Szwajcaria – 1 pocztówka i widoczny na zdjęciu polodowcowy kamień



*Nieco starsza, wakacyjna relacja


Interlaken, Szwajcaria – 1 pocztówka




W poszukiwaniu krasnali, Wrocław, Polska – 1 pocztówka


Zoo,Wrocław, Polska – 2 pocztówki oraz widoczne na zdjęciu monety


Kopalnia soli, Wieliczka, Polska – 1 pocztówka i widoczna na zdjęciu beczułka


Gorzów Wielkopolski, Polska – 1 pocztówka

*Sprezentowana mi pocztówka z rodzinnego miasta


Konstanz am Bodensee, Niemcy – 1 pocztówka


Obecnie ilość pocztówek z miejsc, które odwiedziliśmy wynosi 214 i zajmuje przestrzeń dwóch pudełek. Każda pocztówka jest z kolei opisana datą naszego wyjazdu w konkretne miejsce. Jeśli jesteście ciekawi, jakie jeszcze pocztówki znalazły się w mojej skromnej kolekcji, zachęcam do odwiedzin zakładki Pocztówki.

A co Wy najchętniej przywozicie z wyjazdów? Co myślicie o wpisie poświęconym pamiątkom z naszych podróży, które dekorują mój dom?

18 komentarzy:

  1. O kochana przepiekne sa te pocztowki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrocław-moje miasto i Werona z która mam całkiem przyjemne wspomnienia:) fajnie znowu sobie powspominać

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kupuje pocztówki a mąż się mnie zawsze pyta po co mi one skoro ja robię tysiące zdjęć :) a ja lubię mieć jeszcze pocztówki, magnesy i dzwoneczek i :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zdjecia nie wykluczaja pocztowek. Tez powracam z wyjazdow z tysiacami fotografii, ale pocztowka? Coz, musi byc :D

      Usuń
  4. Ja zaczęłam zbierać magnesy z miejsc w których byliśmy z ukochanym:)


    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero niedawno stwierdzilam, ze chce miec magnesowa sciane, ale poki co jest ich niewiele :P

      Usuń
  5. Ja przywożę mnóstwo a w kwietniu w Tajlandii i Kambodży to przeszłam samą siebie. Zawsze kupuję magnesy, bo zbieram oraz naparstki dla koleżanki kolekcjonerki, zakładki do książek, herbatę, przyprawy, ręcznie robioną biżuterię, pierdółki do domu, muszle, kamienie, czasem jakieś ubranie, z Kambodży np. przywiozłam sobie flet i miseczki zrobione z łupinek kokosa:). Generalnie magnes i zakładka to obowiązkowo a reszta w zależności od sama nie wiem czego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie dodatki to wrecz dopelnienie idealnego wyjazdu :)

      Usuń
  6. Pocztówki to fajny pomysł, chociaż my zbieramy magnesy na lodówkę:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za zbieram magnesy :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zbieram magnesy, za to pocztówki uwielbiam dostawać od rodziny czy znajomych z ich wyjazdów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. My zawsze przywozimy magnesy na lodówkę :)!
    wtrybieoffline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna jest ta pocztówka z Gorzowa. Muszę takiej poszukać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz wytrafilam tak piekny widok na pocztowce ;)

      Usuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...