sobota, 3 listopada 2018

Projekt Denko - październik 2018: Moc kokosa

Ledwo zdążyłam się obejrzeć, a już koniec miesiąca wymusił na mnie otwarcie torby z październikowymi zużyciami kosmetycznymi. Patrząc na jej rozmiary, mogę stwierdzić, że ilość produktów w niej jest dość standardowa. Mogłabym nawet powiedzieć, że ten miesiąc wiązał się z używaniem absolutnego minimum i nie był to dobry czas na wprowadzanie nowości.

Jakie kosmetyki zużyłam w październiku?


Legenda:
Kolor zielony – Kupię ponownie!
Kolor pomarańczowy – Zastanowię się nad kupnem / Kupię w innej wersji zapachowej
Kolor czerwony – Zdecydowanie nie kupię!

1) Żel pod prysznic Naturaline Melone/Mango

Ten żel zobaczyć mogłyście na moim Instagramie, gdzie pokazywałam dwie nowości tej marki, które się u mnie pojawiły. Pierwszy raz z Naturaline miałam do czynienia bardzo dawno temu i również używałam wtedy żelu pod prysznic. Pamiętałam, że bardzo podobał mi się wtedy jego zapach, dlatego też zechciałam powtórzyć tę przygodę. Podczas zakupu wybrałam produkt z nutą zapachową melona i mango, który okazał się rewelacyjny. Cieszyłam się na każdą myśl, że będę mogła rozkoszować się tym aromatem. Jego działanie również spełniało wszelkie oczekiwania i używało mi się go naprawdę dobrze.

Produkt wegański.


2) Żel pod prysznic Fa Coconut Milk

Drugi zużyty przez naszą dwójkę żel pod prysznic to marka Fa. Produkt ten miał nieco gęstszą konsystencję (coś pomiędzy żelem a mleczkiem) i zawierał ekstrakt z kokosa, który dawał kosmetykowi przyjemny zapach tegoż składnika. Dobrze się pienił i domywał skórę. Pozostawił po sobie przyjemne wspominanie i pewnie jeszcze do niego wrodzimy.


3) Kula do kąpieli Lush Avobath

To ostatnia kula z Lusha, jaka została mi po zakupie zestawów prezentowych, a o której absolutnie zapomniałam i dopiero niedawno to opakowanie rzuciło mi się w oczy. Jestem wielbicielką cytrusowych zapachów, więc zapach kuli Avobath bardzo mi odpowiadał. Było to połączenie trawy cytrynowej i bergamotki. Nie jest to rodzaj produktu do kąpieli, który zachwyca. Po prostu barwi wodę na zielono, nie produkuje dużej piany, a jedynie małą jej warstewkę, a zapach szybko znika. Działania kuli nie mogłabym zatem ocenić zbyt wysoko. Jeśli miałabym sięgnąć po nią drugi raz, to wolałabym wykorzystać ją, trzymając w otwartym pudełku w szafce, by cieszyć się tym pierwotnym aromatem przy jej otwieraniu.


4) Szampon Garnier Fructis SOS Repair

Na dużą butlę szamponu Garnier Fructis w wersji Sos Repair skusiłam się ze względu na atrakcyjną cenę. Jest to wersja wcześniejszej znana jako Goodbye Damage, która skierowana jest do zniszczonych włosów. Nie był to mój pierwszy raz z tą pomarańczową butelką i mogę jedynie potwierdzić moją opinię. Szampon ten sprawdza się w moim przypadku bardzo dobrze i również tym razem byłam z niego zadowolona.

Produkt nie zawiera parabenów.


5) Szampon John Frieda Brilliant Brunette

Podobnie wyglądała historia z tym szamponem. Brilliant Brunette to wersja skierowana do brunetek, która ma pogłębiać naturalny odcień włosów. Muszę przyznać, że faktycznie zauważam u siebie działanie tego kosmetyku. Nie dajmy się jednak zwariować, nie jest to farba do włosów, która diametralnie zmienia kolor. W moim przypadku jest to wspomniane pogłębienie, które w parze z blaskiem, który pozostawia szampon, powoduje, że włosy wyglądają o wiele lepiej. Samo działanie również oceniam na plus. Włosy są widocznie odświeżone, dokładnie umyte, a szampon nie pozostawia żadnych podrażnień czy łupieżu. Będę do niego wracać.


6) Mydło w płynie Fa Coconut Milk

Mydeł Fa chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Przecież niegdyś pisano o nich nawet piosenki. W ostatnim czasie używałam tego samego rodzaju co żel pod prysznic i do tej pory zapach ten mi się nie znudził. Wersja mydlana sprawdziła się równie dobrze jak opisywany wcześniej żel. Z dokładnością domywała ręce i pozostawiała ładny, kokosowy zapach.


7) Maska węglowa oczyszczająca Bielenda Carbo Detox

Jest to jedna z moich ulubionych masek do twarzy, którą pokochałam odkąd po raz pierwszy miałam szansę ocenić jej działanie. Bardzo korzystnie wpływa ona na moją cerę i redukuje sebum oraz niedoskonałości. Po jej zastosowaniu twarz jest widocznie zmatowiona. Ze względu na szereg pozytywów płynących z jej stosowania kupuję ją zawsze w sporym zapasie.


8) Maska regenerująca Dermaglin

To kolejna maseczka marki Dermaglin, która sprawdziła się u mnie dobrze. Byłam zadowolona z efektów, jakie pozostawiła. Twarz była za jej przyczyną rozpromieniona. Koloryt został ujednolicony i ogólnie wyglądała ona jak po zastosowaniu upiększającego zabiegu. Jedyny problem, jaki mam do wszystkich masek Dermaglin to opakowania, w których znajduje się ilość maski na minimum dwa użycia i tym samym połowa produktu zawsze wędruje w koszu, gdy po dwóch dniach jest zaschnięta na kamień.

9) Złuszczająca maska na stopy Dermo pHarma+

Było to moje trzecie podejście do tego rodzaju kosmetyku i zdecydowanie należało ono do najbardziej udanych. Skarpetki złuszczające były intensywnie wypełnione płynem i z łatwością dało się je nałożyć oraz utrzymać w odpowiedniej pozycji. Na stopach trzymałam je przez 60 minut. Przez ten czas czułam dziwny chłód i lekkie mrowienie, a tuż po ich zdjęciu ciepło i delikatne pieczenie, które ustąpiło po kilku minutach. Na efekty czekałam równo 3 dni. Wtedy to zaczęła się złuszczać skora ze stóp w sporej ilości, a po kolejnych trzech dniach miałam już absolutnie gładką skórę na tej części ciała. Efekt był najlepszy z możliwych. Odnalazłam produkt, który będę kupować w zapasie podczas pobytu w Polsce.


10) Maskara L'oreal Volume Million Lashes Extra-Black

Moje kontakty z tuszami do rzęs marki L'oreal zazwyczaj nie należą do udanych (bądź muszę czekać nieco dłużej na upragniony efekt). Czarną wersję w intensywnie czarnym kolorze otrzymałam w prezencie, więc w końcu nadeszła jej kolej na przetestowanie. Podchodziłam do niej z okropnym dystansem, mając w zasięgi ręki inną maskarę w razie absolutnego niewypału. W tym przypadku zostałam jednak pozytywnie zaskoczona. Okazało się, że czarna wersja tuszu jest najlepsza spośród wszystkich kolorów, których używałam. Od pierwszego użycia dobrze nam się współpracowało. Produkt zamknięty w tym opakowaniu dobrze rozdzielał rzęsy, nie osypywał się i nie pozostawiał grudek. Przy tym rzęsy były nim ładnie podkreślone. Aż żal było mi się z nim rozstawać.


11) Baza pod cienie Kiko Eye Base

Tę bazę kupiłam już bardzo dawno temu i sporadycznie używałam jej, nieco nawet przedłużając jej datę ważności. Dopiero podczas ostatniego użycia zauważyłam, że jej konsystencja zmieniła się, więc pora się pożegnać. Była to wersja bez błyszczących drobinek o jasnobeżowej barwie, która ładnie ujednolicała koloryt powieki. Szybko się również trzymała, a cienie faktycznie trzymały się z jej pomocą cały dzień. Chętnie przygarnęłabym drugie opakowanie.


12-13) Płatki kosmetyczne: Maxi Elkos i Velvet Natural Comfort

W październiku zużyłam dwa opakowania płatków kosmetycznych. Marka Elkos to producent niemieckich wacików, które bardzo lubię i systematycznie kupuję. Tym razem zużyciu uległy płatki w rozmiarze maxi, które świetnie nadawały się do usuwania makijażu z twarzy. Jadąc do Polski nie zabrałam ze sobą wacików, toteż zmusiło mnie to do zakupu przypadkowego opakowania. Wybór padł na Velvet, z którymi również dobrze mi się współpracowało.


14) Pasta do zębów Elmex Sensitive Plus

Standardowa pasta do zębów, której zawsze używam.


15) Pasta do zębów Sensodyne Whitening Repair & Protect

W ostatnim czasie miałam kilka nieprzyjemnych sytuacji z nowymi pastami do zębów, które kupiłam w ramach przetestowania. Podobnie skończyła się dla mnie przygoda z tą wersją Sensodyne. Inne jej warianty sprawdzają się u mnie dobrze, jednak wybielająco-odbudowujaca pasta spowodowała kolejną reakcję alergiczną. Okazało się, że jestem uczulona na składnik, który często znajduje się w wybielających pastach, więc w ogóle nie powinnam takich używać. Pastę tą dokończył zatem mój mąż, który wyrażał się o niej bardzo dobrze. Dawała ona dokładne oczyszczenie i chroniła jego zęby przed nadwrażliwością.


-> Próbki: Nivea Care x 4, La Roche Posay Hydraphase Intense Riche


-> Suplementy diety: Vital Fruit Witamina C



Moje październikowe Denko jest zbiorem standardowych zużyć, po które najczęściej sięgam. Naturalnie wykorzystanie żeli pod prysznic wiązać musiało się z nowym zakupem w tej kategorii i obecnym żelem jest kosmetyk marki Le Petit Marseillais o cudownym zapachu białej brzoskwini. Po zużyciu dwóch szamponów postanowiłam wrócić do otwartego opakowania H&S, a następnie sięgnąć po szampon Pharmaceris. Reszta produktów nie wpłynęła na stan kosmetyków do pielęgnacji bądź wymieniłam je na nowe opakowanie tego samego. Wartość październikowego Denka można oszacować na 255,43 zł.


Czy te kosmetyki są Wam znane?

25 komentarzy:

  1. U mnie w tym miesiącu małe denko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za wyjątkiem czarnej maseczki z Bielendy, która ubrudziła mnie i wszystko wokół :D, nie znam niczego z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak ogólne działanie? Ja do brudu się przyzwyczaiłam. Nie narzekam, gdy widzę te efekty :)

      Usuń
  3. Muszę spróbować tych skarpetek złuszczających- moje przygody z tym specyfikiem były...ciekawe;) W każdym razie po skarpetki z marion już nie sięgnę;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą wersję Fructis, szapom i też bardzo lubię ale ponoć odzywka lepsza ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kule do kąpieli z Lush są fantastyczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym Naturaline mnie zainteresowałaś :) A szampony od Garniera bardzo lubię :) i ten kokosek od Fa, oraz tusz do rzęś wydają się być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kokosowe kosmetyki <3 Muszę poszukać tego żelu pod prysznic, ale najpierw wykończę zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tę bazę pod cienie Kiko i lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tą maseczkę regenerującą, ale strasznie swędziała mnie skóra po nałożeniu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej. Może masz wrażliwą cerę? Jak widać co osoba, to opinia.

      Usuń
  10. Uwielbiam zapach kokosa więc ten żel idealnie sprawdził by sie w mojej łazience:)


    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Żele Fa również bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam inne kule do kąpieli, ale też o nich zapominam, gdy przygotowuję kąpiel. Zwykle biorę to co jest pod ręką, czyli sól ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na ten żel kokosowy i mydełko mam ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. sporo Ci się zużywa :) również lubię te maseczki węglowe ;) mam nawet w zapasie, przypomniałaś mi o nich :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków. Szkoda, że kula Lush nie zachwyciła. Nie znam tej, ale inne, które kiedyś miałam, były super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne również zrobiły na mnie pozytywne wrażenie :)

      Usuń
  16. muszę spróbować tego szamponu dla brunetek. trochę wkurza mnie to że producent pewnie pisze o wydobyciu brązu a określenie dla brązowowłosych to nie brunetka tylko szatynka:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, ze nigdy nie powiązałam tego faktu? :P Chyba brązowe opakowanie tak bardzo zmyliło mój mozg :)

      Usuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...