poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Instagramowy mix zdjęć - lipiec 2016

Lipiec – cóż to był za miesiąc! Już dawno życie nie plątało mi takich figli. Ale zaczynając od początku: Jak wiecie ten miesiąc rozpoczęłam, będąc w Polsce. Mój bardzo intensywny i stresujący urlop trwał do 10. lipca. Przez ten czas wiele się działo, o czym możecie przeczytać TUTAJ. Po dwutygodniowej przerwie od bloga i pisania postów ciężko było mi na nowo drążyć się w ten rytm. Od sierpnia obiecuję poprawę! Powrót do Szwajcarii wiązał się również z powrotem do pracy, w której nastąpiło podczas mojej nieobecności wiele zmian i zaskakujących zwrotów akcji. Zbierając to wszystko do kupy, zaczęłam sama zastanawiać się, dokąd zmierzam i czego właściwie chce od życia. Pogoda podczas urlopu zupełnie nam nie dopisywała. Dopiero w drugiej połowie miesiąca pojawiły się słoneczne dni, które są jednak przeplatane nocnymi ulewami, które mają nieprzyjemne skutki (np. zalanie naszej piwnicy...).

Blog został w tym miesiącu odwiedzony ponad 6 tys. razy. Łączna liczba wyświetleń przekroczyła zatem 100 tys (!), co uważam za niebywały sukces. Najchętniej zaglądaliście do Projektu Denko (LINK) oraz tagu o latach 90. (LINK).

Zapraszam Was na mix zdjęć z lipca!

Prezent od rodziców - Samsung Galaxy J7 


Moje ulubione miejsce w Polsce - Pałac Mierzęcin


Pyszny obiadek: grillowana pierś z kurczaka w sosie kurkowym z bukietem surówek


Pogoda podczas urlopu


Koncert plenerowy: Poparzeni Kawą Trzy i Mrozu


Ostatnie selfie z długimi włosami


Mierzęcin po raz drugi


Paskudne fasolki - Challange z siostrą


Po wizycie u fryzjera


No-Makeup Look


Moj Snapchat - zapraszam :)


Gra planszowa "Kolejka"


Wspomnienia: lipiec 2015; Wyspa Kwiatów (LINK)


Zabawa efektami ze Snapchata ;)


Naleśniki z musem brzoskwiniowym


Mrożona kawa z lodami waniliowymi


Piękne kwiaty prosto z łąki


Niedzielne selfie


W końcu piękna pogoda!


Uwielbiam zachody słońca latem!


Ciasto Reese's


Moja okolica


Kolejny piękny wieczór


Nowa aplikacja Musical.ly


Po raz kolejny biel i czerń


A jak Wam minął lipiec?


23 komentarze:

  1. Bardzo fajny mix, lubię insta ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w chociaż jeden link ? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/07/trzecie-zamowienie-z-dresslink-recenzja.html Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lipiec też minął nam bardzo szybko. A i z wielką chęcią zjadłabym tą grillowana pierś z kurczaka... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci ładnie w "nowych" włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super to zdjecie twojego zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w nowej fryzurze! Masz takie świetne, duże oczy :) Tobie lipiec płatał figle, a ja... nawet nie wiem, kiedy mi umknął! Czas tak pędzi... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziekuje :) Jesli spojrzec na to dlugofazowo, to mamy juz srodek roku, wiec czas biegnie sprintem :)

      Usuń
  6. Fajne zestawienie. Gratuluję ładnych statystyk bloga. I widzę, że jest też snapchat. Ja jakoś nie mogę tego ogarnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Ja tez dlugo nie moglam, ale sie przekonalam :)

      Usuń
  7. Czy te fasolki to są fasolki wszystkich smaków? Bardzo bym chciała je spróbowac, ale boję się, że jednak trafię na te z niedobrymi smakami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokladnie te :) W zyciu trzeba wszystkiego sprobowac, przynajmniej bedziesz na przyszlosc wiedziec :)

      Usuń
  8. Uwielbiam takie mixy :) pięknie Ci w krótszych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie spędziłaś lipiec, mimo że spotkało Cię zalanie piwnicy i inne przykre niespodzianki to wygląda na to że wykorzystałaś ten miesiąc jak najbardziej tylko się dało :) Dodałam do obserwowanych, bo podoba mi się tu :* A co do tej apki Musical.ly to nie umiem z niej korzystać hahaha. Ściągnęłam ją kiedyś i nie umiem się do tego dostosować jakoś :D Miłego tygodnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładnie ci w tych krótszych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedzonko wyglada bardzo apetycznie.
    Z przyjemnością zostaję u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo, byłaś na koncercie Mroza, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję tylu odwiedzin! A zdjęcia jak zawsze bardzo fajne :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...