niedziela, 7 sierpnia 2016

Haul kosmetyczny z Polski - Apteka i sklep z produktami ekologicznymi

Będąc w Polsce pierwsze kroki zaprowadziły mnie do apteki, gdzie tuż obok lekarstw i tym podobnych niezbędników do domowej apteczki, kupiłam sporą ilość kosmetyków. Wśród nich musiał znaleźć się Effaclar Duo+, który jest wprawdzie dostępny w Szwajcarii, ale w Polsce jest on nieco tańszy. Zdecydowałam się również na krem nawilżający marki Dermedic, o której słyszałam już wiele dobrego. Standardowo kupiłam również Octopirox od Pharmaceris, który niedawno mi się skończył. Udałam się również do małego sklepiku z produktami ekologicznymi. Jest to jedynie miejsce w moim mieście, gdzie stacjonarnie dostać można marki takie jak Vianek czy Sylveco. Wybór nie był zbyt duży, lecz postanowiłam wziąć kilka kosmetyków na przetestowanie.

Na co jeszcze się zdecydowałam? Zobaczcie sami! 




1) Krem do rąk
Marka: Vianek
Producent: Sylveco
Pojemność: 75 ml
Cena: 15.90 zł

Charakterystyka: Lekki krem do rąk z 5%-ową zawartością mocznika. Idealny do codziennego używania w domu lub w podróży. Wygładza i zmiękcza cienką skórę dłoni. Zawiera ekstrakt z robinii akacjowej, olej z kiełków pszenicy i masło shea. Gwarantuje natychmiastowy efekt nawilżenia. Stosowany systematycznie chroni skórę i zapobiega wysuszeniu.

Produkt zawiera: składniki pochodzenia naturalnego, zioła z ekologicznych upraw i kompozycje zapachowe bez alergenów.

Termin ważności: 3 miesiące od momentu otwarcia.



2) Żel pod prysznic
Marka: Vianek
Pojemność: 300 ml
Cena: 16.90 

Charakterystyka: Orzeźwiająco-energetyzujący żel pod prysznic, zawierający ekstrakt z szałwii. Wspaniale odświeża i orzeźwia. Pielęgnuje skórę przesuszoną. Po zastosowaniu ciało nabiera wigoru, a skóra zyskuje miękkości i elastyczność.

Produkt zawiera ekstrakt z szałwii, sorbitol i kwas jabłkowy.


Termin ważności: 3 miesięcy od momentu otwarcia.

>>Strona internetowa<<



3) Balsam do ciała
Marka: Biolaven Organic
Producent: Sylveco
Pojemność: 300 ml
Cena: 21.50 

Charakterystyka: Nawilżająco-wygładzający balsam do ciała, zawierający olej z pestek winogron. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry wymagającej. Chroni przed wysuszeniem skóry, przywraca miękkość i elastyczność. Produkt hipoalergiczny.

Produkt zawiera olej z pestek winogron oraz olejek eteryczny z lawendy.


Termin ważności: 6 miesięcy od momentu otwarcia.

>>Strona internetowa<<



4) Maść cynkowa
Pojemność: 20 g
Cena: 2 

Charakterystyka: Maść cynkowa przeznaczona do stosowania na skórę. 100 g maści zawiera 10 g tlenku cynku. W przypadku trądziku nanosić punktowo na zmiany.

Produkt zawiera tlenek cynku


Termin ważności: Według daty ważności na opakowaniu.

>>Strona internetowa<<



5) Żel do mycia twarzy
Marka: Sylveco
Pojemność: 150 ml
Cena: 17.90 zł

Charakterystyka: Rumiankowy, głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy. Skutecznie oczyszcza skórę. Odblokowuje pory. Reguluje wydzielanie sebum. Produkt hipoalergiczny. Systematyczne stosowanie żelu pozwala zachować gładką, miękką i zdrową skórę. Przeznaczony do cery trądzikowej, narażonej na zanieczyszczenia i z rozszerzonymi porami.

Produkt zawiera: kwas salicylowy w stężeniu 2%, olejek z rumianku lekarskiego.


Termin ważności: 6 miesięcy od momentu otwarcia.



6) Krem-żel ultranawilżający
Marka: Dermedic
Rodzaj: Hydrain 3 Hialuro
Producent: Biogened SA
Pojemność: 50 g
Cena: 38 zł

Charakterystyka: Lekki, nietłusty krem-żel ultranawilżający, dający natychmiastową ulgę dla skóry. Dostarcza skórze dawkę potrzebnych minerałów i witamin. Zapewnia spektakularną poprawę stanu skóry już po tygodniu codziennego stosowania. Idealny pod makijaż. Jest przeznaczony do skóry odwodnionej i bardzo suchej. Zalecany do stosowania w trakcie terapii dermatologicznych.

Produkt zawiera: kompleks składników Aqualare oraz wodę termalną.


Termin ważności: 6 miesięcy od momentu otwarcia.

>>Strona internetowa<<



7) Krem przeciw niedoskonałościom
Marka: La Roche-Posay
Rodzaj: Effaclar Duo+
Pojemność: 40 ml
Cena: 49.99 zł

Charakterystyka: Krem zwalczający niedoskonałości, zatkane pory oraz przebarwienia potrądzikowe. Nietłusty, długotrwale matujący. Zapewnia 24 h nawilżenie. Szybko się wchłania i jest doskonały pod makijaż. Produkt hipoalergiczny.

Produkt nie zawiera parabenów. Zawiera wodę termalną oraz składnik aktywny ceramid procerad.


Termin ważności: 12 miesięcy od momentu otwarcia.



8) Kojący krem do twarzy
Marka: Pharmaceris
Rodzaj: Octopirox
Producent: Dr Irena Eris
Pojemność: 30 ml
Cena: 39.49 zł

Charakterystyka: Kojący krem do twarzy z SPF 15. Wyraźnie nawilża skórę, koi ją i zmniejsza łuszczenie się naskórka. Reguluje gospodarkę hydro-lipidową, wzmacniając jej barierę ochronną. Przywraca równowagę mikroflory naskórka. Przeznaczony do skóry łojotokowej, zaczerwienionej i skłonnej do łuszczenia. Produkt hipoalergiczny.

Produkt nie zawiera kompozycji zapachowych.


Termin ważności: 12 miesięcy od momentu otwarcia.



9) Żel do mycia twarzy
Marka: Iwostin
Rodzaj: Purritin
Pojemność: 40 ml
Cena: 19.99 zł (cena w zestawie)

Charakterystyka: Żel do mycia twarzy. Przeznaczony do skóry tłustej, skłonnej do zmian trądzikowych. Dokładnie oczyszcza i nie wysusza skóry. Ogranicza powstawanie niedoskonałości poprzez normalizację pracy gruczołów łojowych i ograniczenie rozwoju bakterii. Produkt hipoalergiczny.

Produkt zawiera zincidone, physiogenyl oraz wyciąg z aloesu. Nie zawiera mydła.


Termin ważności: Według daty ważności na opakowaniu.



10) Krem eliminujący niedoskonałości
Marka: Iwostin
Rodzaj: Purritin
Pojemność: 30 ml
Cena: 19.99 zł (cena w zestawie)

Charakterystyka: Aktywny krem eliminujący niedoskonałości. Działa przeciwtrądzikowo. Skutecznie redukuje niedoskonałości. Długotrwale matuje i nawilża. Produkt hipoalergiczny, przeznaczony do skóry tłustej i skłonnej do zmian trądzikowych. Po 7 dniach stosowania skóra jest wygładzona, a niedoskonałości mniej widoczne.

Produkt zawiera: palmitynian retinolu, zincidone, kompleks matujący, hydroksykwasy, hialuronian sodu i alantoine.


Termin ważności: Według daty ważności na opakowaniu.



Jakie macie doświadczenia z tymi markami? Używałyście ich produktów? Jak się u Was sprawdziły?

29 komentarzy:

  1. Produkty prezentują się naprawdę ciekawie, jednak sama nie miałam z nimi styczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem- żel z Dermedic bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam żel rumiankowy z Sylveco i krem do twarzy Effaclar Duo [+]. Oba kosmetyki lubię i cenię, kremu używam od kilku lat naprzemiennie z innymi, a żel miałam tylko raz, ale pewnie jeszcze do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem juz sie u mnie sprawdzil. Zobaczymy jak bedzie z zelem :)

      Usuń
  4. Większości kosmetyków nie znam, ale stosowałam kiedyś maść cynkową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maść cynkowa mi kiedyś bardzo pomogła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. same cudowności! ciekawi mnie maść cynkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O widzę że również tak jak ja poczyniłaś ogromne zakupy w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! To dopiero 1/7 tego co kupiłam! Niestety poszalałam.

      Usuń
  8. Tak się złożyło, że wszystkie te marki znam i darzę sympatią. Miałam ten żel z sylveco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam sie z wiekszoscia z nich poznawac :)

      Usuń
  9. Ciekawe kosmetyki, trochę ich jest - udane zakupy :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że zakupy udane. Chętnie sama zapoznam się z maścią cynkową. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam próbki tego kremu Dermedic, okazał się u mnie średniaczkiem. Niby ok, ale nie do końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tych kosmetyków ale jestem ciekawa jak się będą sprawować :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawią mnie kosmetyki tej firmy Vianek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie rowniez, dlatego koniecznie chcialam cos kupic ;)

      Usuń
  14. Używałam kiedyś maści cynkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym wypróbowała wszystkie te kosmetyki :) Mam peeling Vianek, spisuje się całkiem nieźle :) Ciekawe jak ten kremik do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling tez chcialam kupic, ale musze zuzyc moje zapasy :P

      Usuń
  16. dobre zakupy, na pewno będziesz zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żel pod prysznic Vianek wygląda super <3 Miłego dnia :)

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny haul ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Vianek, Biolaven i Sylveco bardzo przypadły mi do gustu !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...