czwartek, 10 grudnia 2015

PinkBox - listopad 2015

Na listopadowe pudełko czekałam, czekałam i doczekać się nie mogłam (dosłownie i w przenośni). Przez cały zeszły miesiąc dochodziły do mnie skrawki reklam i wpisów, dotyczących tego, że następne pudełko będzie wyjątkowe i niepowtarzalne. Niestety jego specjalna wersja przerosła firmę pod względem organizacyjnym. Jak widać 4 lata istnienia tej marki, nie nauczyły ich wiele.

Listopadowy box powstał we współpracy z anabelle, czasopismem skierowanym do kobiet. Zapowiadano, że różnice pojawią się zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz pudełka, dlatego byłam niezmiernie ciekawa, jak będzie się ono prezentować. Moja paczuszka pojawiała się zawsze najpóźniej ostatniego dnia miesiąca w skrzynce. Tymczasem listopad minął, a do mnie wciąż nie doszła upragniona przesyłka. Z niepokojem odezwałam się do firmy, która poinformowała mnie (dopiero wtedy...) o opóźnieniu z powodu niedotarcia czasopism od głównych sponsorów tego pudełka. Ostatecznie pojawiło się ono u mnie 2. grudnia. Niby drobne opóźnienie, ale niesmak pozostał.


Co do specjalnej wersji Pinkboxa, to pozytywnie zaskoczył sam wygląd. Szczerze mówiąc, różowe pudełka nieco mi już zbrzydły, więc z chęcią powitałam błękitno-niebieską odsłonę, nakrapianą białymi i szarymi plamkami. Dodatkiem do pudełka jest oczywiście gazeta – sprawczyni całego zamieszania.


Zapraszam na przegląd listopadowego PinkBoxa!

1) Balsam ochronny w sztyfcie
Marka: Galderma Spirig
Pełna nazwa: Daylong Sun & Snow SPF 30 Stick
Produkt pełnowymiarowy
Pojemność: 20 ml
Cena: 14.90

Produkt apteczny




Opis: Balsam ochronny w sztyfcie zabezpiecza skórę twarzy przed takimi czynnikami zewnętrznymi jak: promienie słoneczne, wiatr i zimno. Jest przeznaczony do stosowania na usta, nos i uszy. Idealny kompan osób, uprawiających sporty zimowe i górską wędrówkę.

2) Szampon 
Marka: John Frieda
Pełna nazwa: Frizz Ease Wunder-Reparatur Shampoo
Próbka produktu
Pojemność: 50 ml (produkt dostępny w opakowaniu 250 ml)
Cena: 14.90 CHF za 250 ml; wartość próbki: 3 CHF

Produkt dostępny w sieciach Coop, Coop City, Manor, Globus i na perfecthair.ch



Opis: Ten szampon jest odpowiedzią na suche, łamliwe i wypadające włosy. Dzięki kompleksowi aminokwasowemu włosy otrzymują dodatkową porcję pielęgnacji.

3) Masło do ciała
Marka: The Body Shop
Pełna nazwa: Body Butter Wild Argan Oil
Miniaturka produktu 
Pojemność: 50 ml (produkt dostępny w opakowaniu 200 ml)
Cena: 24.90 CHF za 200 ml; wartość próbki: 6.25 CHF



Opis: Masło do ciała z serii Złoto orientu (Gold des Orients). Zawiera wysokiej jakości olejek z Maroko, bogaty w esencjonalne kwasy. Maślana tekstura wtapia się w skórę i intensywnie ją pielęgnuje. Idealne na chłodne dni.

4) Baza wygładzająca koloryt skóry
Marka: Smashbox
Pełna nazwa: Photo Finish Primer
Próbka produktu
Pojemność: 7.1 ml (produkt dostępny w opakowaniu 30 ml)
Cena: 44 CHF za 30 ml; wartość próbki: 4.85 CHF

Produkt dostępny w perfumeriach Marionnaud.



Opis: Długo utrzymująca się, matująca baza korygująca od Smashbox. Witamina A i E, ekstrakt z pestek winogron i zielona herbata to idealna baza pod makijaż, który utrzyma się nawet podczas stresującego dnia.

5) Lakier do paznokci
Marka: Ciaté London
Kolor: PPM017 – boudoir
Produkt w wersji mini
Pojemność: 5 ml (produkt dostępny w opakowaniu 13.5 ml)
Cena: 16.90 CHF za 13.5 ml; wartość próbki: 6.25 CHF

Produkt dostępny w sieciach Manor.



Opis: Wyjątkowy lakier w świątecznym odcieniu posiada płaski i bardzo szeroki pędzelek. Wysoko napigmentowany lakier nie tylko pięknie się błyszczy, lecz także długo się utrzymuje.

6) Czasopismo annabelle



Bonus: Do tej pory lista produktów, znajdujących się w pudełku wypisana była  na kwadratowej, czarnej kartce. Tym razem w wersji specjalnej pojawiła się książeczka/broszurka. Ładny, kobiecy, estetyczny wygląd oraz przejrzyste zdjęcia i opisy produktów ocenić można na zdecydowany plus.


Całość:


Co sądzicie o tej edycji PinkBoxa? Czy Wam również podoba się taka wersja kolorystyczna?





9 komentarzy:

  1. Świetna zawartość paczki. Lakier do paznokci spodobał mi się bardzo. * Ankietę wysłałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa zawartość, chyba najbardziej bym się cieszyła z lakieru :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie kolory są takie spokojne, ale bez szału. Dość delikatne zestawienie kolorystyczne, wolę jednak takie z charakterem. Z tego pudełka zaciekawił mnie kolor lakieru do paznokci oraz to masło do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się już sam wygląd tego pudełeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zawatość paczuszki fajna i nowy wygląd oceniam na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam masło do ciała (które oddałam mamie, bo się w nim zakochała;p) i lakier. Zawartość całkiem sympatyczna;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory pudełeczka dla mnie ekstra, a lakier bomba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląd pudełeczka piękny! :) A co do zawartości to mnie najbardziej przekonałoby masło do ciała. Uwielbiam produkty tej marki, ich zapachy są powalające :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...