czwartek, 31 grudnia 2015

Instagramowy Mix Zdjęć - grudzień 2015

Moje drogie! Stało się! Z dniem dzisiejszym żegnamy nie tylko grudzień, ale także cały rok 2015. Nie wiem jak Wy, ale ja z niecierpliwością czekam, co przyniesie mi kolejny rok.

Grudzień minął mi niesamowicie szybko. Ostatnie dni wręcz przeleciały przez palce. Nie doczekaliśmy się przyjścia zimy – pogoda przypomina mi raczej wiosnę. Zawodowo nieco stresu. Jak pewnie każdy handlowiec przyzna, okres świąteczny to zarazem najlepszy i najgorszy czas w roku, więc nie mogę powiedzieć, by był to dla mnie moment relaksu. Wyczekuję już moich ferii, które wykorzystam w pełni już za miesiąc.

Podsumowując grudzień na blogu zauważyłam, że chętnie czytane były świąteczne posty z ubiegłego roku, co nie ukrywam bardzo mnie cieszy. Nikt przecież nie chce tworzyć w zapomnienie, a te Święta przywróciły życie tamtym postom ;) Rewelacyjna jest również ilość wyświetleń: 61 tys! To naprawdę spora liczba, za którą ogromnie dziękuję. Do naszego grona dołączyło 5 nowych osób, a 11 zaobserwowało mój profil Google+. Zachęcam nowych czytelników do systematycznego komentowania. Dajcie się troszkę lepiej poznać! :) W tym miesiącu najchętniej wyświetlanym postem był jarmark świąteczny (kto jeszcze nie widział, może trafić tam poprzez KLIK!).

Wiadomość z ostatniej chwili: Filmik świąteczny, w którym brałam udział, a który mogłyście zobaczyć 24. grudnia na blogu, był wczoraj wyświetlany na TV Polonia ;)

A teraz zapraszam Was do przeglądu Instagramu, który w tym miesiącu był przeze mnie systematycznie odwiedzany ;)


Świeczka o zapachu kawy


Moja choineczka - POST!


Denko - listopad - KLIK!


Najlepsze M&M's - Peanut Butter


Pizza na obiadek


Bardziej zdrowo - tosty z gzikiem i pastą pomidorową


Nowa pomadka, nowa miłość - P2 055


Świąteczna dekoracja


Prezencik pod choinką


Babka cytrynowa


Czekoladowiec na urodziny mojego ukochanego


Kolejny, zimowy dzień...


Przed wyjściem 


Niedzielne zakupy - coś niespotykanego


Akcja "Wigilia" i wielkie gotowanie


Rurki waflowe i nie można się oderwać


Upominek z pracy


Wigilijnie


Mój prezencik - iRobot Roomba


Poświąteczne śniadanko - makowiec i herbatka


A jak Wam minął grudzień?

W ostatnich słowach pozostaje mi tylko życzyć Wam wszelkich pomyślności, dużo szczęścia i spełnienia wszystkich marzeń w roku 2016!






12 komentarzy:

  1. Wspaniale zdjęcia. :)

    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia:-) Szczęśliwszego i lepszego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dosiego kochana, a swoją drogą zrobiłaś mi smaka tymi zdjęciami takie pyszności mmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dosiego kochana, a swoją drogą zrobiłaś mi smaka tymi zdjęciami takie pyszności mmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dekoracja ze Świętym Mikołajem robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawowa świeczka?! Musze ją mieć! :D


    OdpowiedzUsuń
  10. Twój grudzień był z pewnością bardzo ciekawy i pracowity. Życzę wspaniałego 2016 roku i wielu podróży !

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post, ta pomadka jest piękna... a świeczkę kawową już mam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...