środa, 9 września 2015

Haul kosmetyczny

Witajcie kochane!

Wrzesień na blogu rozpoczął się dość kosmetycznie. Ten temat będzie z pewnością bardziej interesujący dla Pań, stąd też takie rozpoczęcie postu. Chciałabym dziś opublikować zaległy haul kosmetyczny. Część pierwszą stanowią kosmetyki zakupione w Import Perfumerie w Szwajcarii. Przy każdym kosmetyku znajdziecie cenę produktu, ja jednak przy zakupie korzystałam z karty podarunkowej, którą otrzymałam na urodziny, więc nie zapłaciłam za nie nic. Druga część została zakupiona w niemieckim DM-ie, gdzie uwielbiam od czasu do czasu się zapuścić ;)


Zapraszam na haul kosmetyczny!
_________________________________________________________

1) Paletka cieni
Marka: Accentra (Ac cosmetics)
Odcień: Nude
Cena: 12.90 CHF
Ilość: 12 cieni + male lusterko

>>Strona internetowa<<





















2) Zestaw lakierów 
Marka: Guylond Paris
Odcień: Brown
Cena: 4.90 CHF
Ilość: 5 lakierów

>>Strona internetowa<< 





























3) Base Coat
Marka: Luana Cosmetics
Cena: 3.90 CHF

>>Strona internetowa<<
>>Strona internetowa<<


4) Kredka do ust
Marka: Luana Cosmetics
Odcień: Chestnut
Cena: 1.95 CHF


5) Próbki perfum - dodatek do powyższych zakupów
Marka: Escada Joyful i Jil Sander Sun

>>Strona internetowa<<
>>Strona internetowa - 2<<





























6) Żel pod prysznic
Marka: Balea Men
Nazwa: Ready 3 in 1!
Cena: 0.55 euro

>>Strona internetowa<<


7) Szczotka do mycia twarzy + żel
Marka: Garnier
Nazwa: Hautklar Aktiv Tiefen-Rein Bürste
Cena: 4.95 euro



8) Żel punktowy na pryszcze
Marka: Garnier
Nazwa: Hautklar Anti-Pickel Stift S.O.S
Cena: 3.75 euro


9) Maseczka do twarzy
Marka: Balea
Nazwa: Paradise Island Maske, entspannend
Cena: 0.45 euro



10) Maseczka do twarzy
Marka: Schaebens 
Nazwa: Peel-off Maske
Cena: 0.55 euro



11) Maseczka do twarzy
Marka: Schaebens
Nazwa: Anti-Pickel Maske
Cena: 0.55 euro



12) Patyczki do uszu
Marka: Ebelin
Cena: 0.25 euro
Ilość: 160 sztuk


 13) Tusz do rzęs
Marka: Max Factor
Nazwa: 2000 Calorie Dramatic Volume
Cena: 8.45 euro



14) Paski oczyszczające na nos
Marka: Essence Pure Skin
Nazwa: Nose Strips
Cena: 2.95 CHF




Jak podobają się Wam moje zakupy? Używałyście któreś z tych kosmetyków? 



21 komentarzy:

  1. Ale super zakupy :) Ja nie potrafię się jakoś odnaleźć w Niemieckich produktach... tak też boję się po nie sięgać :)
    Maseczki widziałam w DM :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tych plastrów na nos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze wrazenie znajdziesz tutaj -> http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/2015/09/denko-sierpien-2015.html

      Usuń
  3. Balea - uwielbiam żele pod prysznic z tej firmy! Słyszałam o tych plastrach na nos tylko dobre rzeczy, jestem ciekawa jak u Ciebie się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna planuje kupić sobie jakieś kosmetyki... Ale jakoś nigdy nie mogę się wybrać do sklepu. 300 m do Rossmanna to chyba za daleko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj gdybym miala Rossmana w zasiegu 10 km to bylabym w nim codziennie :P

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą paletkę Cieni! Super blog! Obserwuję by wpadać częściej - Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne zakupy, też się musze wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super nowości - paletka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No paleta jest rewelacyjna ! Moje pierwsze skojarzenie to Urban Decay - chętnie bym ją wypróbowała :))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Często mam okazję używać niemieckich,czy to szamponów/odżywek, żeli pod prysznic. Jakościowo są o wiele lepsze niż te nasz polskie. Tak jest ze wszystkim ;) Czekolady są obłędne.
    Najbardziej podoba mi się paletka cieni. Ciekawią mnie też produkty z Garniera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowniez tak uwazam, a w wielu przypadkach sa one takze tansze niz w PL :P Moge powiedziec, ze z tych produktow Garniera jestem mega zadowolona! Dzialaja super :)

      Usuń
  11. Uzywalam maskary i jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja koniecznie muszę zainwestować w odżywkę do paznokci! :)
    pozdrawiam, http://mikrouszkodzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna paletka i lakiery, ogólnie super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...