sobota, 10 września 2016

Masoala Regenwald

Masoala to las tropikalny zamknięty w dużym namiocie. Całość jest o tyle dobrze zorganizowana, że przez całą długość przebiega ścieżka, po której można się poruszać. Idąc po niej nie można zboczyć z wyznaczonej trasy. Większość zwierząt dostrzec można zatem jedynie z daleka. Jest to dla nich olbrzymia swoboda i z pewnością w takim środowisku czują się o wiele lepiej niż niewielkich klatkach.

Podczas tego pobytu w Masoali chciałam uchwycić na zdjęciach możliwie jak najwięcej gatunków i muszę przyznać, że udało mi się dość dobrze. O ile zawsze wychodzilam stamtąd zaledwie ze zdjęciami roślin, to tym razem zobaczyłam kilka barwnych piękności. W tym miejscu spotkała mnie śmieszna sytuacja, by sfototgrafować niektóre zwięrzęta musiałam się nieźle nagimnastykować i powyginać. Ludzie, widząc moje zaangażowanie, otoczyli mnie i zaczęli pokazywać ukryte dookoła mnie zwierzęta, których na pierwszy rzut oka nie widziałam. Dzięki nim powstało kilka ciekawych ujęć.

























Znacie podobne miejsca na świecie?

10 komentarzy:

  1. Coś wspaniałego móc podreptać i pozwiedzać taki las tropikalny, piękne cudaczki udało ci się uchwycić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow ale tam pięknie!
    Zapraszam do siebie: www.modeedeeviee.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jak pięknie!
    W ogóle nie wiem czemu jeszcze nie dodałam Twojego bloga do obserwowanych, już to nadrabiam!
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super takie miejsce. Natura zawsze jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tam! Ja znam jedynie palmiarnie w Walbrzychu, nie jest to prawda to samo, ale jakas namiastka tego, co pokazalas tu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale tam! Piękna fotorelacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to wszystko wygląda! Nigdy nie miałam okazji być w podobnym miejscu, ale mam podobną opinię do Twojej - zwierzęta w takim "ogrodzie" czują się na pewno zdecydowanie lepiej niż w małej klatce w ZOO :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...