wtorek, 10 listopada 2015

Haul kosmetyczny

Muszę się Wam przyznać do okropnego niedopatrzenia. W ostatnim czasie często przygotowywałam posty z wyprzedzeniem, by żadnego nie zabrakło. Chciałam również jak najbardziej urozmaicić tematykę i obecnie mogę to podsumować zdaniem: Chciałam dobrze, wyszło jak zawsze :P Spostrzegłam, że jeszcze nie zdążyłam dodać dla Was postu z nowościami kosmetycznymi, a już trafiły one do denka... . W tym momencie powinna wręcz pojawić się fala krytyki, gdyż sama czuję się z tym paskudnie. Moja organizacja zawiodła. Mam nadzieję jednak, że długo gniewać się nie będziecie, a ja śpieszę z dzisiejszym haulem. Z pewnością zwrócicie uwagę na nowy wygląd zdjęć. Do tej pory byłam wielbicielką absolutnego minimalizmu, ale w końcu musi nadejść czas zmian. Przy okazji chcę się w dalszym ciągu rozwijać, a nie stać w miejscu. Koniecznie dajcie znać, czy taki rodzaj zdjęć do hauli jest zgodny z Waszą estetyką!

1) Szampon – 3-Pack
Marka: Garnier Fructis
Rodzaj: Fresh
Charakterystyka: Szampon wzmacniający do włosów normalnych i szybko przetłuszczających się


Pojemność: Format Maxi – 300 ml
Skład zestawu: 3 opak.
Cena: 6.45 CHF zamiast 12.90 CHF



2) Pasta do zębów – DouPack
Marka: Elmex
Rodzaj: Erosionsschutz
Charakterystyka: Pasta do zębów przeciw erozji z technologią Chitoactive.


Pojemność: 75 ml
Skład zestawu: 2 opak.
Cena: 9.90 CHF zamiast 13.80 CHF



3) Szczoteczki do zębów 2 x DouPack
Marka: Elmex
Rodzaj: InterX
Charakterystyka: Szczoteczki w dwóch poziomach twardości: Soft i Medium


Skład zestawu: 2 szczoteczki w każdym opak.
Cena: 7.90 CHF zamiast 11 CHF za 1 opak.



4) Płyn do płukania jamy ustnej - DuoPack
Marka: Elmex
Rodzaj: Sensitive Plus
Charakterystyka: Płyn skierowany do osób z odsłoniętymi i nadwrażliwymi szyjkami zębowymi.


Pojemność: 400 ml
Skład zestawu: 2 opak.
Cena: 10.90 CHF zamiast 13.80 CHF



5) Szampon + odżywka
Marka: John Frieda
Rodzaj: Brilliant Brunette
Charakterystyka: Nawilżający zestaw dla brunetek, który ma nadać blask i wydobyć kolor z włosów.


Pojemność obu produktów: 250 ml
Cena: 7.70 CHF za 1 produkt

Skład zestawu: Shampoo Repair + Hydration



Volumen Conditioner



6) Patyczki higieniczne – 2-Pack
Marka: Coop Qualité&Prix
Charakterystyka: Produkt składa się w 100% z bawełny.


Pojemność: 200 szt.
Skład zestawu: 2 opak.
Cena: 1.25 CHF zamiast 1.70 CHF



7) Maszynki do golenia
Marka: Gillete
Rodzaj: Simply Venus 2


Skład opakowania: 4 + 2
Cena: 2.95 Euro



8) Żel do mycia twarzy
Marka: Ziaja
Rodzaj: Oczyszczanie - liście manuka
Charakterystyka: Żel myjący, normalizujący na dzień i na noc
Pojemność: 200 ml
Cena: 6.99 zł



9) Żel pod prysznic
Marka: Palmolive
Rodzaj: Mediterranean Moments
Charakterystyka: Żel zawierający olejek arganowy z Maroka i migdały.
Pojemność: XXL – 500 ml
Cena: 15.99 zł



Co sądzicie o moich nowościach? Miałyście okazję używać któryś z tych produktów?






15 komentarzy:

  1. Myje się własnie tym żelem Palmolive z Maroki i migdały :) Lubię ten zapach, lecz już mi się znudził nieco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie marki w porządku , na żadną nigdy nie narzekałam :)
    pozdrawiam,
    http://beautyinandoutside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie daj znać jak sprawdzą się u ciebie te produkty John Frieda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Parę z nich miałam okazję wypróbować, nigdy nie narzekałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten żel myjący do twarzy z Ziaji jest całkiem niezły, także dobrze, że go kupiłaś, będziesz zadowolona ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem ciekawa jak działają produkty Brilliant Brunette :)
    A zdjęcia bardzo mi się podobają w takim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle ciekawy i inspirujący post :) Zdecydowanie lubię tutaj zaglądać :) Buziaki :*


    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz właśnie używam szamponu Garnier, ale już się kończy i kupiłam sobie ostatnio inny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te żele z Palmolive bardzo fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie żel Palmolive jest cudowny, a zdjęcia z naturalnymi dodatkami wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zaciekawił mnie szampon i odżywka do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten żel pod prysznic, pachnie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...