poniedziałek, 2 listopada 2015

Dresslink - czy współpraca to dobry pomysł?

Przez długi czas bardzo broniłam się przed współpracami i raczej niechętnie przeglądałam tego typu posty na innych blogach. Nie ukrywam, że czytając blogi czy oglądając vlogi o tej tematyce wyrobiłam sobie pierwsze zdanie na temat różnych firm. Czasem gorsze, czasem lepsze. Spośród maili, które otrzymałam moją uwagę zwrócił Dresslink. Przez dłuższy czas zastanawiałam się, przeglądałam rzeczy, próbowałam zasięgnąć opinii. Ze sporą obawą zdecydowałam się na zamieszczenie pierwszego postu z Wishlistą. Stwierdziłam, że na własnej skórze chciałabym dotknąć ich produktów, ocenić jakość i … to, co trafi do mnie po zamówieniu :) Ze swej strony chciałabym poprosić Was o pomoc poprzez kliknięcie w linki. Gwarantuję Wam, iż moja opinia na temat produktów będzie jak najbardziej obiektywna i szczera, a jeśli współpraca dojdzie do skutku to z całą dokładnością opiszę Wam, czego można się spodziewać po Dresslink, jak przebiega cały proces zakupu itp. Myślałam również (przy ciągłej współpracy) nad opcję organizowania rozdań produktów w momencie moich przyjazdów do Polski. Czas pokaże!

Przyglądając się stronie, przede wszystkim spodobały mi się oferowane sukienki oraz płaszcze. Swetry (o ile ich jakość będzie faktycznie dobra) prezentują się również bardzo fajnie. Wybrałam po trzy produkty z każdej z tych kategorii, a teraz polegam tylko na Was!


>>Strona internetowa - Dresslink<<


















                           LINK                                             LINK                                          LINK





















                         LINK                                             LINK                                     LINK






















                   LINK                                          LINK                                             LINK

By nie było to tak zupełnie bezinteresowne, proponuje Wam zabawę. Proszę byście wybrały trzy produkty, które najbardziej Wam się podobają i napisały ich ceny w komentarzu. Dla wylosowanej osoby czeka nagroda w postaci reklamy strony (nie zapomnijcie również jej podać!).

 Co myślicie o tej stronie? Czy miałyście okazje z nią współpracować?

11 komentarzy:

  1. Piękne płaszcze, też ostatnio dostałam maila od nich z możliwością współpracy, ale nie wiem to chyba nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie chcialabym przekonac sie na wlasnej skorze, czy warto zamawiac z takich stron, bo opinie sa rozne ;)

      Usuń
  2. Płaszcze wyglądaą bardzo ciekawie, zaraz sprawdze linka /pozdrawiam serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. też kiedyś rozważałam ich propozycję współpracy, ale trochę przestraszyła mnie jakość produktów na zdjęciach w ich galerii, ale na żywo nie widziałam, więc może akurat :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcze wyglądają całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakos te rzeczy nie przypadły mi do gustu. Może dlatego, że ostatnio nic mi się nie podoba i któryś już raz wróciłam z zakupów z niczym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszcze wyglądają ok...reszta jak dla mnie taka sobie

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki spoko ;d poklikam jak bede na kompie ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Granatowy płaszczyk jest świetny i do tego jeszcze wpadł mi w oko ten płaszczyk w środkowym rzędzie drugi ;)
    Ja i współprace modowe - to by chyba nie przeszło, bo ja muszę produkt dotknąć przed zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kliknęłam w płaszcze - 6,29, 16,69 i 12,09. Bardzo proszę Cię o rewanż, chociażby klik w jedną rzecz :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki! Oczywiście również poklikałam! Trzeba się wspierać :) Też jestem ciekawa ich ubrań. zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...