sobota, 25 marca 2017

Coś pysznego #28 - Roladki z piersi kurczaka

W serii Coś pysznego zazwyczaj znaleźć możecie sposoby wykonania wszelkich deserów i ciast. Nie świadczy to jednak o tym, że jem tylko słodkości! Dziś postanowiłam Wam pokazać, że też jestem człowiekiem i przedstawić przepis, który jest banalnie prosty i każdy jest w stanie go wykonać, a przy tym zjeść pyszny, pożywny obiad. Tym razem głównym bohaterem jest mięso z kurczaka.

Roladki z piersi kurczaka



Składniki:

piersi z kurczaka
pęczek natki pietruszki
masło w kostce
2 jajka
2 czubate łyżki maki
bułka tarta do panierowania
sol i pieprz


Wykonanie:

Mięso opłukać, delikatnie rozbić tłuczkiem i rozkroić na pół, nie przecinając mięsa do samego końca. Przyprawić solą i pieprzem.
Opłukaną natkę drobno posiekać i obficie natrzeć nią mięso.
Masło pokroić na słupki o grubości 1 cm i długości około 6-7 cm.
Ułożyć słupki masła na mięsie i zwinąć wzdłuż dłuższych boków, by tworzyły roladkę.
Panierować w mące i dwukrotnie w jajku i bułce tartej.
Olej rozgrzać na małym ogniu. Smażyć na rumiano.
Podawać z ziemniakami i warzywami.


Smacznego!

17 komentarzy:

  1. Jestem miłośniczką kurczaków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez. To moj ulubiony rodzaj miesa, choc musze sie nameczyc, by moj facet zechcial je zjesc ;)

      Usuń
  2. Zgadzam się z powyższym komentarzem - smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obiadek wygląda przepysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda przepysznie! Lubię takie obiadki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachniało mi kuchnią mojej babci i już nie mogę się doczekać świąt Wielkanocnych ;D Wygląda naprawdę apetycznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, ze wywolalam pozytywne skojarzenia tym postem ;)

      Usuń
  6. uwielbiam takie roladki! moja teściowa robi takie co niedziela;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo, muszę wypróbować. Wyglądają tak smacznie, że aż zgłodniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Och :) Nie powinnam tu zaglądać o tej godzinie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...