niedziela, 2 października 2016

Instagramowy mix zdjęć - wrzesień 2016

No i wrzesień dobiegł końca, a wraz z nim odeszła również piękna pogoda. Przynajmniej w moim regionie. Co szczególnego zapadło mi w pamięci z tego okresu? W pierwszej połowie miesiąca skupiłam się przede wszystkim na pracy. Z powodu wielu nadgodzin mogłam później udać się do Polski (o tym szalonym wyjeździe przeczytać możecie TUTAJ). Pobyt na weselu znajomych na długo zapadł nam w pamięci. Dalsza część września upłynęła raczej spokojnie, a obecnie jestem w trakcie przygotowań do pewnej podróży, o której jeszcze nie chciałabym mówić, lecz mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli.

Na blogu padła w tym miesiącu rekordowa liczba wyświetleń posta (Projekt Denko zyskał ponad 1 tys. wyświetleń, co stawia go na pierwszym miejscu najchętniej czytanych postów – LINK). Ogólna ilość wyświetleń dotarła do granicy 6 tys. Bardzo cieszę się, że byliście ze mną kolejny miesiąc w tym roku :)

Zapraszam na przegląd zdjęć z września!



Napój Aloe Vera - truskawkowy najlepszy :)


Denko - sierpień 2016 - LINK


Orzeźwiający napój z nektarynkami


Maseczki uporządkowane!


Pobyt w Polsce - Hotel Witnica - LINK


W drodze


Wesele czas zacząć :)


Weselny toast


Wspomnienia: Alpy Szwajcarskie - LINK


Wspomnienia: Rheinfall - LINK


Towarzyski kociak


Domowy obiadek


Szwajcarska codzienność


#Zendiumexperience: pasta Zendium 


Jabłecznik na deser - LINK


Witamy jesień - kończymy sezon


Idealny czas na sezonowe porządki 


Czas na zmiany - pożegnalny upominek


A jak Wam minął wrzesień? Coś szczególnego wydarzyło się w Waszym życiu w tym miesiącu, czy raczej przeleciał Wam on przez palce?

34 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądałaś na weselu :) A te malinki w szampanie wyglądają po prostu przeuroczo :D koleżanka kiedyś zrobiła kostki lodu z tymi malinkami, wyglądało to bajecznie :D drinki od razu nabrały innego charakteru hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się taki mix :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne fotki :-) cudownie Ci w tej czerwieni <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie mixy. :) Widzę kawałek świetnej sukienki z wesela! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ ślicznie Ci w tej sukience - chcę całe zdjęcie!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie mixy :) Gratuluję rekordu :) Nie pamietam kiedy ja miałam takie "branie" :D Ostatnio coraz słabiej ze statystykami :( Zdradzisz swój przepis na sukces :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, nie wiem jak do tego doszło :P Sama byłam w szoku, ale bardzo pozytywnie :D

      Usuń
  7. duzo sie dzialo, ale nie az tyle, co u Ciebie ;) ciagle przegywamy z brakiem czasu... Swietne podsumowanie miesiąca! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie w tym Rheinfall <3 Super spędziłaś ten wrzesień :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne migawki kochana, mi wrzesień bardzo szybko zleciał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałaś wspaniałe podróże! W Alpy też z chęcią bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze niedlugo rowniez udamy sie na kolejna wedrowke :)

      Usuń
  11. Fajne fotki, widać, że masz bardzo pozytywne życie :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, ze dopiero Twoj komentarz uzmyslowil mi, ze faktycznie tak jest :)

      Usuń
  12. Mój mąż bardzo lubi ten aloesowy napój :) a zdjęcia bardzo fajne!
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne widoki ♥ Dodatkowo bardzo podoba mi się to, jak wyglądałaś na weselu - kolor sukienki i fryzura niesamowicie Ci pasowały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...