niedziela, 10 lipca 2016

Post fotograficzny

Jak wiecie obecnie jestem w Polsce, dlatego ten post będzie bardzo szybki. U mnie prawdziwe zawirowanie przez co nie mam czasu nawet na porządny sen (Czy Wy tez po urlopie jesteście bardziej zmęczeni niż przed?). Zapraszam Was zatem do obejrzenia kilku zdjęć mojego autorstwa. Tym razem jest to nietypowe połączenie. Zawsze fascynowało mnie zestawienie żywych roślin z czymś zimnym, twardym i bez życia: kamieniami czy murami. 


Zobaczcie sami, jak ono wygląda.



































Dziękuję za obejrzenie!

10 komentarzy:

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...