niedziela, 10 lipca 2016

Post fotograficzny

Jak wiecie obecnie jestem w Polsce, dlatego ten post będzie bardzo szybki. U mnie prawdziwe zawirowanie przez co nie mam czasu nawet na porządny sen (Czy Wy tez po urlopie jesteście bardziej zmęczeni niż przed?). Zapraszam Was zatem do obejrzenia kilku zdjęć mojego autorstwa. Tym razem jest to nietypowe połączenie. Zawsze fascynowało mnie zestawienie żywych roślin z czymś zimnym, twardym i bez życia: kamieniami czy murami. 


Zobaczcie sami, jak ono wygląda.



































Dziękuję za obejrzenie!

10 komentarzy:

  1. 1, 2 i 3 najbardziej mi się podobają, choć reszta też jest niezła <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcie schodów (naliczyłam 7 od początku)- czad! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są naprawdę piękne :) Co do urlopu - tak, zawsze ;) Nie wiem dlaczego ale po urlopie wracam bardziej niewyspana, niż podczas miesięcy pracujących ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...