wtorek, 12 lipca 2016

Haul kosmetyczny Yves Rocher | The Body Shop

Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej! Po dwutygodniowym urlopie powróciłam do Szwajcarii. Ten okres nie mogę jednak nazwać odpoczynkiem, bo wiązał się on z załatwieniem mnóstwa spraw (osoby, mieszkające za granicą i przyjeżdżające do ojczyzny raz na 2 lata, wiedzą, jak to wygląda...). Nie obyło się również bez stresu i nieprzyjemnych sytuacji, ale nie będę w tym miejscu wylewać swoich żali. Te dwa tygodnie były dla mnie detoksem komputerowo-internetowym. Moje funkcjonowanie w sieci zostało bardzo mocno okrojone. Na bloga nie zaglądałam zupełnie (Wy mogliście jednak czytać przygotowane wcześniej posty). Oczywiście muszę teraz nadrobić zaległości na Waszych stronach, lecz musicie uzbroić się w cierpliwość. Kilka sprzętów (w tym aparat) musiałam oddać w Polsce do naprawy, a więc nie mam nawet żadnych zdjęć. Biję się w pierś, widząc ile kosmetyków kupiłam – haule z nowościami z Polski będą się pokazywać chyba przez następne pół roku! ;P Teraz pozostaje mi na nowo przestawić swój organizm i wdrążyć się w przygotowywanie wpisów na bloga.


Dziś zapraszam Was na przygotowany jeszcze przed moim wyjazdem post z nowościami z Yves Rocher oraz The Body Shop.

I) Zakupy online Yves Rocher

1) Szampon odbudowujący Nutri-Repair
Pojemność: 300 ml
Cena: Promocja 2 szampony w cenie 12.90 CHF
Polska cena: 9.90 zł



2) Szampon do włosów brązowych z chinowcem
Pojemność: 200 ml
Cena: Promocja 2 szampony w cenie 12.90 CHF
Polska cena: 11.90 zł



3) Żel pod prysznic
Pojemność: 200 ml
Cena: 3.75 CHF
Polska cena: 9.90 zł



4) Prezent urodzinowy:
-> Balsam do ust Red Berry
Pojemność: 4 g
GRATIS

-> Lakier do paznokci Vernis
Pojemność: 3 ml
Kolor: 21 – Orange sanguine
GRATIS



5) Próbki perfum:
-> Vanille Noire
Pojemność: 0.7 ml
GRATIS


-> Naturelle Osmanthus
Pojemność: 0.7 ml
GRATIS



6) Prezent do zamówienia - Zestaw startowy:
-> Żel pod prysznic The Vert Green Tea
Pojemność: 50 ml
GRATIS


-> Serum na noc Sérum Végétal
Pojemność: 10 ml
GRATIS


-> Podkład Zéro Defaut
Pojemność: 3 ml
GRATIS



II) Zakupy w sklepie stacjonarnym The Body Shop

1) Balsam do ciała Smoky Poppy
Pojemność: 250 ml
Cena: 8 CHF
Polska cena: 49 zł



2) Masło do ciała Smoky Poppy
Pojemność: 200 ml
Cena: 10 CHF

Polska cena: 69 zł



3) Masło do ciała Frosted Cranberry
Pojemność: 50 ml
Cena: 4.95 CHF


4) Krem do rąk Shea
Pojemność: 30 ml
Cena: 9.90 CHF



Które z tych produktów są Wam znane? Które kosmetyki tych marek polecacie?

19 komentarzy:

  1. Właśnie przypomniałaś mi o haulu kosmetycznym, którego jeszcze nie skończyłam opisywać do posta :D. Kurde, kosmetyki to jednak potrafią kobiecie sprawić dużo przyjemności :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! W moim przypadku o wiele bardziej niz ubrania ;)

      Usuń
  2. Jak ja dawno nie kupiłam nic z Yves Rocher :o muszę zajrzeć co tam za nowości mają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zainteresował mnie ten szampon z Yves Rocher! Fajny haul :)

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten szampon odbudowujący Nutri-Repair planuję kupić, słyszałam, że jest dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak slyszalam, dlatego sie na niego zdecydowalam :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię tę markę.
    Odpowiada mojej skórze.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię the body shop i bardzo jestem ciekawa tego kremu do rąk :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziala bardzo fajnie, lecz ma nieco meski zapach :)

      Usuń
  7. Kolekcja Smokky Poppy mnie bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I fajnie, nie ma co sobie żałować, póki nie bierzesz na takie rzeczy kredytu:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Yves bardzo lubię szampon Volume :) a tych kosmetyków nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te 2 sklepy ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...