środa, 23 kwietnia 2014

Jedzenie

Jesli chodzi o jedzenie to moje podniebienie powinno byc mi wdzieczne. Jak juz wczesniej wspomnialam typowym francuskim sniadaniem sa croissanty oraz bagietki. Wszystko to musi byc obowiazkowo swieze i rozplywajace sie w ustach. 

Kilka przykladowych potraw:

Francuskie hot-dogi



























Bagietka z serem i kawalkami miesa (przepyszna!)

Mega duze ciacho z kawalkami czekolady



























Kurcze duszone w sosie cebulowym




























Buleczki drozdzowe z rodzynkami

Kawa w restauracji Victor Hugo

Francuska wersja pizzy hawajskiej i pizza Regina

Bezy






1 komentarz:

  1. Aż się głodna zrobiłam od tych zdjęć! Ale bardzo fajnie opowiadasz swoją historię pobytu w tym pięknym miejscu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...