wtorek, 5 maja 2015

PinkBox - kwiecien 2015 + wygrana

Muszę przyznać, że w tym miesiącu zupełnie zapomniałam o kosmetycznym pudełku, które ma do mnie przyjść. Przez pierwsze dwa miesiące mojego abonamentu już w połowie zaczynałam oczekiwać upragnionej paczuszki. Tym razem było zupełnie inaczej. Pewnego dnia po prostu się obudziłam i zdałam sobie sprawę, że mamy już 30. kwietnia, a paczka znajduje się w mojej skrzynce.



W kwietniowym pudełku znalazłam 5 produktów, z których niestety dwa bardzo chętnie bym wymieniła na kosmetyki z innej wersji.
Oceńcie sami zawartość PinkBoxa!



1) Pasta do zębów
Marka: Colgate
Pełna nazwa: Max White One Optic
Pojemność: 75 ml
Produkt pełnowymiarowy; sponsor pudełka
Cena: 5.90 CHF





Opis: Nowa Colgate Max White One Optic jest pierwszą pastą marki Colgate ze sprawdzonymi klinicznie, optycznymi wybielaczami, które powodują, że Twoje zęby wyglądają na bielsze już po pierwszym użyciu. Podwójne działanie: natychmiastowy i długotrwały efekt.

Dostępny w supermarketach Coop, Migros, drogerii Müller i aptekach.

2) Masło do ciała
Marka: The Body Shop
Pełna nazwa: Fuji Green Tea Body Butter
Pojemność: 50 ml
Produkt: w mniejszym opakowaniu;
produkt pełnowymiarowy zawiera 200 ml
Cena: 9.90 CHF; pełna wersja dostępna w cenie: 24.90 CHF / 69 zł
Zapach: zielona herbata




Opis: Nawilżające i odświeżające masło do ciała z serii Fuji Green Tea o delikatnej formule zapewnia intensywne nawilżenie dla każdego typu skóry. Zawiera zieloną herbatę prosto z Japonii, która posiada rewitalizujące przeciwutleniacze – ich zadaniem jest sprawić, by Twoja skóra poczuła się zdrowiej i piękniej.

3) Róż do policzków
Marka: Manhattan
Pełna nazwa: Powder Rouge Tender Touch
Numer: 34L Secret Lovers
Pojemność: 5 g
Produkt pełnowymiarowy
Cena: 6.90 CHF





Opis: Dzięki nowej, aksamitnej konsystencji Powder Rouge z Manhattanu nadaje twarzy świeży, promienny wygląd oraz podkreśla policzki. Stanowi on perfekcyjne wykończenie idealnego makijażu.

4) Szampon do włosów
Marka: Nivea
Pełna nazwa: Diamond Volume Pflegeshampoo
Pojemność: 50 ml
Próbka produktu; produkt dostępny w dwóch rozmiarach: 250 i 400 ml
Cena: 0.70 CHF; cena pełnowymiarowego produktu (250ml): 3.50 CHF/9.49 zł




Opis: Szampon z diamentowym pyłem i płynną keratyną przywraca włosom blask i połysk oraz nadaje im objętość. Produkt skierowany jest do włosów cienkich i przetłuszczających się.

5) Żel do twarzy
Marka: Biokosma
Pełna nazwa: Young & Clear Intensive Gel
Pojemność: 30 ml
Produkt pełnowymiarowy
Cena: 19 CHF





Opis: Young & Clear Intensive Gel znacznie redukuje niedoskonałości skóry, zaskórniki i wypryski. Ekstrakty z mahonii działają bakteriostatycznie i pozostawiają oczyszczoną cerę.

Dostępny w sprzedaży online

6) Dodatki:
- 2 x próbki podkładu
Marka: Manhattan
Numer: 56 Light Porcelain, 62 Porcelain




- Reklama Zalando oraz rabat -10% na zakup linii Fuji Green Tea w The Body Shop do 31. maja na hasło: Pink10.



PinkBox organizuje także comiesięczne konkursy. Ku mojemu zdziwieniu zostałam jedną z 50 osób, nagrodzonych w kwietniowym konkursie.

Moja nagroda:
Suchy szampon na bazie mleczka z owsa
Marka: Klorane
Pojemność: 150 ml

>>Strona internetowa - PL<<



Całość:

Co sądzicie o produktach, które otrzymałam? Byłybyście zadowolone z takiej zawartości?

12 komentarzy:

  1. Produkty ktore raczej każdej dziewczynie się przydadzą ale bez szału

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się pasta i maslo do ciala, uwielbiam produkty z the body shop :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tej pasty ciekawa jestem czy rzeczywiście wybiela zęby.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rzeczy :D

    Mam prośbę: chciałabym w najbliższym poście zrobić Q&A, więc może masz jakieś pytania? Jeśli tak to zadaj je pod najnowszym postem. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet spoko ale paste i szampon bym wymieniła na coś innego ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja strasznie byłabym ciekawa tego różu z manhattanu :)
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga : http://karrrblog.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pudełka to fajna sprawa, gdyż można przetestować różne kosmetyki, ale dostać do przetestowania pastę i szampon to nie jest szczyt marzeń ;p Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłabym bardzo zadowolona ze względy na produkt z The Body Shop :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym była zadowolona, zawsze to coś nowego do testowania :) A może właśnie tam kryje się jakiś nowy ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...