czwartek, 28 stycznia 2016

Fotografia

Chciałabym zaprosić Was dziś na luźny post, w którym nie znajdziecie mojego gadania, a jedynie zestawienie zdjęć mojego autorstwa. Taki typowo fotograficzny post nie pojawił się na blogu już dawno, gdyż zazwyczaj wrzucałam takie zdjęcia razem z relacjami z podróży. Tym razem postanowiłam rozgraniczyć te dwie rzeczy i przy okazji nie wrzucać tak ogromnej ilości zdjęć w poście ;) Mam nadzieję, że z chęcią przejrzycie zamieszczone przeze mnie zdjęcia. Wśród nich – dość nietypowa sytuacja – stanęłam również po drugiej stronie obiektywu...



















Dziękuję za obejrzenie!

25 komentarzy:

  1. Wow ale śliczne zdjęcia a widoki niesamowite :D
    Gdzie to jest ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Küssaberg, Niemcy. Wiecej zdjec znajdziesz w relacji: http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/2016/01/kussaburg-niemcy.html :)

      Usuń
  2. przepiękne zdjęcia, najbardziej spodobały mi się makro na rośliny. a po drugiej stronie obiektywu widać, że radzisz sobie równie dobrze co za nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziekuje, ale nie czulam sie zbyt komfortowo :P

      Usuń
    2. w takim razie doskonale to ukryłaś, bo wyglądasz na nich bardzo naturalnie :)

      Usuń
  3. Ciekawe i bardzo ładne zdjęcia, ale najładniejsze z Tobą po drugiej stronie obiektywu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie oczywiście świetne, jednak najbardziej urzekły mnie zdjęcia z Twoim udziałem oraz przedostatnie i piąte od końca, które jak dla mnie wymiata! :)
    I te górskie widoki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zachwyciło zdjęcie drzewa, podajrze jest to 3 zdjecie :)
    Ogólnie makro też piękne.

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, zwłaszcza te roślinki w makro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia i piękna modelka!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam makro roślinki :). Super foty ;)!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia !

    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, a te na których jesteś najpiękniejsze! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i jaka ładna Dziewoja :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka ładna! Powinnaś częściej się tu pokazywać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdjęcia! więcej taki postów proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjęcia! więcej taki postów proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super, fotografia to taka dziedzina ktora mnie barzo interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia. Uwielbiam przyrodę w takich klimatycznych ujęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię oglądać takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcie ławki bardzo mi się podoba !:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...