czwartek, 27 lipca 2017

Mini-haul zakupowy

Kochani!

Lipiec powoli dobiega końca, a ja czuję, że nabieram coraz większej chandry, jak gdyby nadchodziła już jesień. Co prawda pogoda jest iście październikowa, ale jeszcze nigdy wcześniej nie odczułam tak mocno, że zawodzę. Nie tylko prywatnie, ale też na blogu. Wypaliła się gdzieś ta iskierka motywacji i chęci do działania. Im bardziej się się staram, tym gorzej mi to wychodzi... Na dziś przygotowałam dla Was jedynie krótki haul z nowościami. Wraz z mężem wybraliśmy się do jednej z okolicznych, outletowych dzielnic i zakupiliśmy kilka ubrań. Ja poszalałam zwłaszcza na dziale z trampkami, ponieważ brakowało mi właśnie tego typu obuwia w szafie (Z myślą o ciepłych dniach, które miałam nadzieje, nastaną...).

Zapraszam na mini-haul z ubraniami!

1) Buty
Marka: Reno
Rozmiar: 39
Kolor: czarny, białe wzorki
Cena: 15,95 fr.




2) Trampki w kwiaty
Marka: Dosenbach
Rozmiar: 39
Kolor: niebieski, haftowane kwiatki
Cena: 14,90 fr.



3) Klasyczne trampki
Marka: Dosenbach
Rozmiar: 38
Kolor: czarne, białe sznurówki
Cena: 12,45 fr.

>>Strona internetowa<<



4) Spodenki męskie
Marka: Tom Tailor
Rozmiar: 38
Kolor: szary
Cena: 22,50 fr.


5) Spodenki męskie
Marka: Tom Tailor
Rozmiar: 38
Kolor: ciemnoniebieski
Cena: 22,50 fr.


6) Bluzka
Marka: Tom Tailor
Rozmiar: 36
Kolor: ciemnoniebieski
Cena: 35 fr.


A co wpadło ostatnio w Wasze ręce?

24 komentarze:

  1. Buty bardzo mi się podobają. Pasują do panującej za oknem pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te granatowe trampki w kwiaty są super! :) U mnie też pogoda bardziej jesienna niż letnia.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne trampki, kochana nie przejmuj sie od piatku ma byc lepsza pogoda i ponoc znow upaly ;D Ja tez czekam na ciepelko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mogloby przyjsc takie prawdziwe lato...

      Usuń
  4. I pomyśleć, że jakieś pół wieku temu były tylko białe i ile wymagały wysiłku, żeby białymi być. A teraz ja wiekowa pani mam w kilku kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  5. buty świetne, śmigałabym w takich z chęcią :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiłaś w mój gust uwielbiam takie tenisówki :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna bluzka!:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niebieskie trampki mi sie podobają. W UK pogoda tez sie popsuła i ciagle bym spala;)

    OdpowiedzUsuń
  9. podobają mi się te niebieskie trampki i bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tenisówki / trampki zawsze spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie buty jak najbardziej w moim guście :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy kochana !
    takich butków nigdy za dużo- wygoda przede wszystkim :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie fajne outlety tam masz! Też bardzo lubię trampki, a w tej chwili mam tylko jedne i to średnio wygodne. ;-( Ale i tak chodzę w takich "adidasowatych" przez większość roku.

    Mam bardzo podobnie, jeśli chodzi o nastrój. Czuję się przytłoczona, wykończona i wyssana z energii. Dawno tak nie miałam przez tyle czasu. Brakuje mi jednak lata, słońca, światła. Czekałam na takie lato... ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie mogloby przyjsc takie prawdziwe lato, slonce daje duza dawke energii.

      Usuń
  14. podoba mi się bluzeczka, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnia bluzka bardzo fajna ;) Ma ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Extra zakupy kochana, takie spodenki by się przydały mojemu narzeczonemu :) Życzę ci kochana powrotu motywacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne buty, szczególnie te pierwsze ;) ostatnia bluzka też bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trampki wydają się być bardzo wygodne. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Klasyczne trampki jak najbardziej w moim guście *.* Śliczne są i będą na pewno pasować do wszystkiego :D Świetne zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z wcześniejszymi komentarzami, niebieskie trampeczki są świetne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...