sobota, 22 kwietnia 2017

22. kwietnia 2017

Miesiące planowania i organizacji dobiegły końca! To dziś jest Ten Dzień! Wyobrażałam go sobie różnie, a rzeczywistość pewnie i tak splata mi figle. Z całą pewnością jestem już przygotowana do wyjścia. Biała sukienka, fryzura, makijaż. Mam przy sobie moją najlepszą przyjaciółkę, najbliższą rodzinę. Serce pewnie próbuje wyskoczyć z piersi, a stres osiągnął w tym momencie zenitu. Pozostaje jedynie zejść po schodach Pałacu i wejść do miejsca, w którym odbędzie się Ceremonia pod rękę z tatą. Mam nadzieję, że będzie to najpiękniejszy dzień mojego życia.


Długo zastanawiałam się, jaki wpis na dziś dla Was przygotować i czy w ogóle coś pisać. W końcu postanowiłam podzielić się z Wami tą informacją. 22. kwietnia to mój dzień ślubu. Już za chwilę będę musiała przyzwyczaić się do nowego nazwiska i myśli, że jestem żoną.



Korzystając z okazji (ponoć Pannie Młodej się nie odmawia;)), chciałabym poprosić Was, byście potraktowały ten wpis jako miejsce do zostawiania wszelkich pytań. W najbliższym czasie – po powrocie do domu – chciałabym stworzyć serię wpisów, które bazowałyby na Waszych pytaniach. Jeśli więc chciałybyście dowiedzieć się czegoś o mnie, bądź jesteście ciekawe mojej odpowiedzi na jakiekolwiek pytanie, śmiało napiszcie je w komentarzu. Możecie poruszyć w pytaniach przeróżne tematy: może interesuje Was konkretnie któraś z blogowych serii, może rodzą się w Waszych głowach pytania odnośnie życia w Szwajcarii czy wreszcie frapuje Was, jak wygląda mój dzisiejszy dzień. W tym poście nie ma tematów tabu! W zależności od Waszej aktywności pod postem za jakiś czas postaram się stworzyć wpis z serii Q&A lub stworzę serię postów z odpowiedziami (a jak pewnie wiecie, lubię się rozpisać).

Serdecznie Was pozdrawiam i życzę, by ten dzień był dla Was równie udany jak mój! 

18 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego :) Ale super, wzięłaś ślub w moje 25 urodziny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale sie zlozylo! :D Wszystko dobrego!

      Usuń
  3. Wszelkiej pomyślności. Oby szczęśliwe dni Was nigdy nie opuszczały.
    Żyjcie i kochajcie się do końca świata i jeszcze jeden dzień dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, życzę szczęścia:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęścia i pomyślności w nowym rozdziale życia! ;) Z niecierpliwością wyczekuję relacji z wesela! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego na nowej drodze życia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :) mam nadzieję, że wszystko się udało i był to najpiękniejszy dzień w Twoim życiu ;)
    Co do pytań to trochę mnie zaskoczyłaś i w głowie mam pustkę, ale postaram się pomyśleć i jak jakieś ciekawe pytanie mi przyjdzie do głowy to jeszcze napiszę :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :)
    Nie przychodzi mi do glowy nic konkretnego, ale czekam na Twoja relacje z tego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Wszystkiego najlepszego dla Was na nowej drodze, jak wiesz nam zostały jeszcze dwa miesiące :) może jakieś rady na ten dzień ? Chętnie je poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana gratuluje zostania żoną! :) Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia <3 Chętnie przeczytam relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję wszystkim za życzenia! Jesteście kochane! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia! Co do serii na blogu to mi się podoba pisanie o życiu w Szwajcarii, zawsze ciekawiły mnie zwyczaje panujące za granicą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...