niedziela, 5 marca 2017

To i Owo - Misz-masz z ostatnich miesięcy

W ciągu ostatnich kilku miesięcy udało mi się kupić parę rzeczy do domu. Nie miałam żadnych sprecyzowanych życzeń, dlatego w dzisiejszym poście znajdziecie totalny misz-masz. Zakup każdego z tych przedmiotów był całkowicie spontaniczny i przypadkowy. Natrafiając na nie w sklepie, po prostu nie mogłam się oprzeć. Tym razem są to głównie rzeczy z praktycznym przesłaniem. Najbardziej wyczekiwanym przedmiotem jest robot kuchenny, którego sprezentował mi ukochany.

Zapraszam na dzisiejsze To i Owo!

Stojak na książkę kucharską
Sklep: Brocki
Marka: Moses Verlag
Materiał: drewno bukowe
Cena: 12.90 fr.




































Podkładka na stół
Kolor: szaro-biała kratka
Wymiary: 45 x 150 cm
Cena: 3 fr.



Różne podkładki
Sklep: Leroy Merlin, Home&You
Cena: 2 x 4,90 zł, 11,90 zł
Wykorzystanie: tło do zdjęć


Robot kuchenny
Sklep: Kitchen & More
Marka: Tur Mix
Model: VarioTronic 550
Kolor: biały






























Obieraczka do warzyw
Sklep: Kitchen & More
Marka: Zyliss
Kolor: szaro-biały
Cena: 7,50 fr.




Zapalniczka do świeczek
Sklep: Edeka
Marka: Unilite
Kolor: czerwony
Cena: 1 euro


Kulinarny kalendarz na rok 2017
Przesyłka od mamy































Parasolka składana
Sklep: DM
Kolor: szary
Cena: 4,25 euro


Dekoracja jesienno-zimowa
Sklep: Migros
Kolor: brązowo-beżowy
Cena: 8,90 fr.


Świeczka w kształcie zająca wielkanocnego
Sklep: Radikal
Cena: 1 fr.


Album do uporządkowania fotografii miejskiej
Sklep: DM
Ilość stron: 60
Cena: 4,95 euro


Torba podróżna na kółkach
Sklep: Brocki
Marka: Samsonite
Kolor: czarny
Cena: 9,90 fr.
























Lampka autorstwa mojego ukochanego
Rękodzieło
Części składowe: tłok i korbowód z silnika Audi 2.0 TFSI, mechanizm z zegarka kieszonkowego marki Elgin z roku 1909, mocowanie mechanizmu za pomocą pierścienia tłokowego, kabel - Ikea, model Sträla, abażur - Art Abażur 




























A jaki był Wasz najbardziej udany zakup w ostatnim czasie?

11 komentarzy:

  1. Hmmm ostatnio mało kupuję więc trudno byłoby coś mi wybrać.;D Przypomniałaś mi, że muszę kupić torbę podróżną! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super lampka, ja mam taką lampkę robioną z butelki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dekoracja jesienna -śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie doceniałam zbawiennej mocy obieraczki w kuchni ;D Od jakiegoś czasu króluję w każdej mojej kuchni. ;)
    Udane łupy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy :) Ta dekoracja jesienno-zimowa mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że faktycznie totalny misz masz :D Fajna ta lampa :D Chętnie bym taką kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta lampa przebija wszystko, jest po prostu genialna :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog muszę go odwiedzać częściej. Pozdrawiam prowadzącą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...