poniedziałek, 13 lutego 2017

Wyniki konkursu

Pudełko z nagrodami czeka już zapakowane, więc nadszedł w końcu oczekiwany dzień: ogłoszenie wyników konkursu! Serdecznie dziękuję wszystkim za udział. Ogromnie żałuję, że nie jestem w stanie nagrodzić wszystkich, ale jeśli tym razem Ci się nie udało, to nie musisz się smucić, gdyż kolejna szansa wygranej nadejdzie już za miesiąc!


Z ciekawością przeczytałam wszystkie odpowiedzi konkursowe i wyłoniłam tę, która najbardziej przypadła mi do gustu. Autorem zwycięskiej, oryginalnej wypowiedzi jest Rudy Włos.

"Pierwsze skojarzenie nie jest oryginalne bo to zegarki, frank i czekolada, ale również od razu apropos franka przychodzą mi dwa duże (jeśli nie największe) banki inwestycyjne UBS i Credit Suisse, w jednym z nich pracuje mój partner. A więc dzięki Szwajcarii właśnie mam co miesiąc wypłatę na koncie:P Szwajcaria kojarzy mi się też ze stabilnością gospodarczą".

Serdecznie gratuluję zwyciężczyni! Proszę o przesłanie adresu do wysyłki poprzez odpowiedź na wysłanego maila.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział i zachęcam już dziś do wzięcia udziału w kolejnym konkursie.


Pozdrawiam Was serdecznie z mojego rodzinnego miasta!

5 komentarzy:

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...