piątek, 17 lutego 2017

Dokończ zdanie..., czyli coś o mnie.

W ostatnim czasie na blogu pojawiło się grono nowych czytelników. Zapewne nie wszyscy z Was, klikając przycisk Obserwuj, przeglądają następnie stronę od góry do dołu, dowiadując się, kto właściwie tworzy posty. Pomyślałam, że mogę Wam nieco to ułatwić. Z przyjemnością odsyłam Was zatem do postu O mnie (LINK), dzięki któremu możecie mnie poznać oraz zachęcam do przeczytania dzisiejszego nietypowego postu z pytaniami. Moją inspiracją do jego stworzenia były odpowiedzi, które zawarła na swoim blogu Elf Naczi (LINK do postu). Zabawa polega na dokończeniu zdań. Ciekawe, czy ktoś z Was zdołałby odgadnąć, jakie będą moje odpowiedzi lub podobnie na nie odpowiedzieć!


Zapraszam na post!

Piszę... głównie posty, zazwyczaj w formie elektronicznej, choć uwielbiam pismo ręczne. Zawsze miałam ładny charakter pisma (oczywiście, gdy się starałam!) i z chęcią pisałam w czasie lekcji w zeszytach. Obecnie, by nie zatracić tej umiejętności, prowadzę kalendarze i spisuję swoje wspomnienia, które trafiają do pudełek.

Gotuję... i piekę bardzo chętnie. Polubiłam to późno, bo dopiero, gdy wyprowadziłam się z rodzinnego domu i rozpoczęłam samodzielne życie. Rzucona na głęboką wodę, odkryłam, że sprawia mi to mnóstwo radości. W moim domu rzadko pojawiają się tzw. gotowce. Mój narzeczony może każdego dnia liczyć na pyszny, domowy obiad.


Czytam... a raczej staram się to robić tak często, jak to tylko możliwe. Ubolewam, że nie znajduję czasu na częstsze zaglądnięcie do lektury, a natłok obowiązków powoli wypiera książki z mojego życia.

Chcę... w dniu dzisiejszym jak najlepiej zorganizować Nasz Wielki Dzień, w przygotowanie którego wkładam wiele serca.

Patrzę... na świat inaczej niż większość ludzi. Potrafię dostrzec piękno w rzeczach, obok których wielu przejdzie obojętnie.


Gram... w niewiele gier. Biję jedynie rekordy w facebookowej grze Candy Crush Saga, gdzie jestem na 850 poziomie. Od czasu do czasu relaksuję się przy kultowych Simsach. Od kilku lat gram u jednej z rodzin, która liczy obecnie 7 pokoleń.

Marzę... o życiu w ciągłej podróży. Uwielbiam poznawać świat, odkrywać nowe miejsca.

Cieszę się... z każdego dnia, który wnosi coś dobrego w moje życie.

Czekam... z niecierpliwością na każdy kolejny wyjazd. Korzystam z każdej nadarzającej się okazji, by wyjechać chociaż na dwa dni i odkryć kolejne nieznane miejsca.

Lubię... wypić poranną kawę, przegryźć coś pysznego i zasiąść do pisania kolejnego postu na bloga.

Zastanawiam się... nad tym, co mogłabym zmienić w życiu, by było ono jeszcze lepsze.

Kocham... podróże, ludzi, poznawanie nowych kultur! Jestem otwarta na wszelkie nowości i zmiany w życiu.


Mam nadzieję, że... pod koniec życia nie wypowiem słów: „Żałuję...”

Zdumiewa mnie... ludzka głupota i zaściankowość. Absurdy, które dzieją się na świecie i docierają do nas chociażby za sprawą mediów powodują, że często nie jestem w stanie wyjść z szoku i uwierzyć, że coś takiego dzieje się w dzisiejszych czasach. Czasem zastanawiam się, jak ten świat jeszcze funkcjonuje...

Powinnam... żyć, nie zwracając uwagi na innych ludzi. Przebywam w towarzystwie osób, które nadal jeszcze mają nastawienie do życia wedle zasady: Bo co ludzie powiedzą.... Czasem udziela mi się takie myślenie i zdarza mi się przejmować zdaniem innych. Całe szczęście w porę łapię się na tym i wypieram tę cechę.

Czuję... się szczęśliwą osobą. Nie wyobrażam sobie, w jakim położeniu musiałabym się znaleźć, by być szczęśliwszą. Na dzień dzisiejszy mam wszystko, co jest mi potrzebne: znalazłam miłość mojego życia, mam świetnych przyjaciół, którzy są szczerzy i uczciwi, przyjemną pracę, w której jestem poważana. Czego chcieć więcej?


Podążam... za wyznaczonymi celami. Jeśli już coś postanowię, to ciężko jest mnie od tego odwieźć.

Doceniam... szczerych i bezinteresownych ludzi. Niestety obecnie prawie każdy napotkany człowiek za przysługę oczekuje czegoś w zamian. Jest to bardzo widoczne, zwłaszcza mieszkając za granicą. Wielokrotnie byłam świadkiem sytuacji, w których ludzie oczekują bezinteresownej pomocy, a gdy my jej potrzebujemy, nie ma przy nas nikogo...

Wiem..., że jestem inteligentną osobą i nikt nie jest w stanie podważyć mojej pewności siebie. Przez lata byłam szarą myszką, która przestawiana była z kąta w kąt. Dopiero w dorosłym życiu moje nastawienie zmieniło się o 180 stopni. Znam swoją wartość i nie przejmuję się słowami osób, które nie mają swojego zdania czy podstawowej wiedzy o życiu, a próbują dawać niechciane „dobre rady”.


Myślę..., że życie jest zbyt krótkie, by zastanawiać się nad mało istotnymi kwestiami. Lepiej żyć obecną chwilą, patrząc w przyszłość, niż wracać do przeszłości.

Planuję... wybrać się w podróż dookoła świata.
______________________________________________________________________

Zachęcam Was do stworzenia własnych dokończeń tych zdań. Jeśli nie w formie publicznej, to prywatnie dla samego siebie. Może dzięki nim zdacie sobie sprawę z pewnych istotnych rzeczy i polubicie swoje życie? ;)

Czy wśród moich odpowiedzi pojawiły się również takie, które są bliskie Twojemu sercu? A może masz zupełnie inne spostrzeżenia i żadne z moich dokończeń nie pokrywa się z Twoimi? Zachęcam do dyskusji w komentarzu poniżej!
 

7 komentarzy:

  1. Jestesmy bardzo podobne do siebie :)) ja również dostrzegam piekno w rzeczach w ktorych wiekszosc ludzi nie widzi nic nadzwyczajnego. Niemal do kazdego punktu moglabym powiedziec ''mam tak samo''. Rowniz staram sie nie przejmwoac opinia innych, czasem jednak lapie na tym,ze sie przemuje, ale zaraz stawiam sie do pionu, jak Ty. Kocham swiat, kocham podroze,ach...
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ciekawy Tag, jeszcze takiego nie widziałam. Twoje odpowiedzi sa głębokie i przemyślane. Mądra z Ciebie Kobieta :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, że jesteś pewna siebie, to wspaniała cecha i pomaga w życiu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. powróciłam do simów ostatnio i całe miasto jest prawie zasiedlone przez jedną rodzinę, teraz rozrasta się powoli 5 pokolenie ;) ta gra chyba nigdy się nie znudzi eh

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i bardzo spodobały mi się twoje dojrzałe i mądre odpowiedzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na post, niektórych odpowiedzi się spodziewałam, a inne były dla mnie nowością :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawych rzeczy się dowiedziałam z tego posta o Tobie. Piękny wpis. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...