czwartek, 26 stycznia 2017

Wyprzedażowy mix ubraniowy

W ciągu ostatnich miesięcy praktycznie nie można było spotkać mnie na typowym shoppingu. Bardzo rzadko kupowałam ubrania czy dodatki i szczerze mówiąc niczego mi nie brakowało. Jestem jednak kobietą i od czasu do czasu muszę pozwolić sobie na chwilę zapomnienia. Podczas poświątecznych wyprzedaży udało mi się kupić kilka rzeczy, z których jestem bardzo zadowolona i chciałabym je Wam dzisiaj pokazać.

Zapraszam na przegląd nowości w mojej szafie!


Pikowana bluza "Stay young"
Marka: New Yorker
Kolekcja: FB Sister
Materiał: 50% bawełna, 50% poliester
Rozmiar: XL
Kolor: Biały z czarnym napisem
Cena: 14.95 Fr.


Bluza „With great love”
Marka: New Yorker
Kolekcja: Amisu
Materiał: 60% bawełna, 40% poliester 
Rozmiar: M
Kolor: Zielono-niebieska
Cena: 14.95 Fr.


T-shirt „Friday-Monday”
Marka: New Yorker
Kolekcja: FB Sister
Materiał: 100% bawełna 
Rozmiar: M
Kolor: Czarny z białymi napisami
Cena: 4.95 Fr.


Sportowa bluza
Marka: H&M
Materiał: 90% bawełna, 10% wiskoza
Rozmiar: L
Kolor: Szary
Cena: 7 Fr.


Dżinsy Jegging
Marka: C&A
Kolekcja: Clockhouse
Materiał: 59% bawelna, 28% poliester, 3% elastan
Rozmiar: 38 Regular
Kolor: Jasnoniebieski
Cena: 25 Fr.


Spodnie
Marka: C&A, Clockhouse
Materiał: 64% włókno wiskozowe, 25% bawełna, 9% poliester, 2% elastan
Rozmiar: 40
Kolor: Szary
Cena: 29 Fr.


Szara narzutka
Marka: Only
Kolekcja: Pigalle
Materiał: 100% poliester
Rozmiar: M
Kolor: Szary
Cena: 21.90 Fr.


Podkoszulek męski x 2
Marka: Mustang
Materiał: 100% bawełna 
Rozmiar: S
Kolor: Czarny
Cena: 17 Fr. za 2 szt.






























Pulower męski
Marka: Salomon
Materiał: 100% poliester
Rozmiar: M
Kolor: Ciemnozielony
Cena: 39 Fr.


Obuwie sportowe
Marka: Salomon
Rozmiar: 38
Kolor: Szary, niebieski
Cena: 29.90 fr.


Skarpetki
Marka: New Yorker
Ilość: 5 par
Rozmiar: 39-42
Kolor: Szary z elementami kolorowymi
Cena: 10.95 fr.


Gumki-sprężynki
Marka: Only
Ilość: 2 szt.
Kolor: Przezroczysty
Cena: 2.90 fr.


Wypatrzyłyście coś ciekawego wśród moich nowości? Upolowałyście coś na poświątecznych wyprzedażach?

17 komentarzy:

  1. Spodobały mi się dżinsy i to bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga bluza mi sie bardzo podoba,a te gumki mnie zaciekawiły,nie widzialam jeszcze takich! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy, ja nie lubię chodzić na zakupy ubraniowe i nic sobie ostatnio nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne rzeczy. Mi najbardziej spodobała się szara narzutka i biała bluza. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Najbardziej mi się podoba 1 bluza!
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szara narzutka piękna, a bluz w szafie nigdy dość! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O widzę, że zakupy udane :) Wszystko cudowne! Najbardziej bluza turkusowa i szara mi się podoba :) Osobiście nie lubię w okresie zimowym wybierać się na zakupy, chodzę jak muszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza bluza świetna, ale reszta rzeczy bardzo fajna :)
    Od czasu do czasu można poszaleć na zakupach ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szara narzutka jest zdecydowanie w moim guście :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza bluza mi się podoba bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodobała mi się narzutka i ta koszulka czarna, świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna pierwsza bluza i ta sportowa! Cudo *-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...