czwartek, 12 stycznia 2017

Moc prezentów #3 i grudniowo-swiateczne nowości

Zapewne jestem ostatnią osobą, u której pojawiają się na blogu świąteczne prezenty. Moje bożonarodzeniowe podarki z Polski dotarły do mnie z opóźnieniem, dlatego dopiero dziś możecie przeczytać, co kryło się pod moją choinką. W zeszłym roku podobny post był chętnie przez Was wyświetlany, dlatego (by tradycji stało się za dość) przygotowałam dla Was mix prezentów, które sama podarowałam oraz które zostały mi sprezentowane. Do postu dołączyłam również grudniowe, głównie świąteczne nowości, których nie mieliście jeszcze okazji zobaczyć.


Zapraszam na post!

Zacznijmy od upominków, które sprezentowałam mojej rodzinie. Mimo że kupiłam je już pod koniec listopada, to musiałam spieszyć się z ich zapakowaniem i przekazaniem do Polski. Całe szczęście moi znajomi byli na tyle mili, że zgodzili się doręczyć je i tym samym moja rodzinka otrzymała w Wigilię drobne prezenty.

Prezent dla mamy
Najbardziej miękki koc na świecie i ciepłe skarpetki na zimowe wieczory
Sklep: Prezentowy dział Ex Libris



Prezent dla taty
Zegarek marki Fossil na brązowym pasku, który niesamowicie mi się spodobał
Sklep: Manor
Niestety nie posiadam jego zdjęcia, gdyż zapakowano mi go w sklepie na prezent.

Prezent dla siostry
Szczotka do oczyszczania twarzy z wymienną końcówką
Sklep: Manor


Oczywiście nie obyło się bez słodkości i szwajcarskich czekolad dla pozostałej części rodziny. Moja siostra dostała również kalendarz urodzinowy (wzorowany na kalendarzu adwentowym) z przeróżnymi rzeczami, które wybrałam i własnoręcznie zapakowałam, by w ten sposób mogła odliczać do swoich urodzin.

Co roku zastanawiam się, co mogłabym kupić mojemu ukochanemu, który jest wyznawcą zasady: Mam wszystko, nie potrzebuje niczego. Po wielotygodniowych poszukiwaniach najczęściej widzę w sklepie coś, co nadaje się na taki prezent idealnie. W tym roku były to jednoczęściowe piżamy w formie zwierzaków. Śmiechu było co niemiara, ale są to najprzyjemniejsze w noszeniu wdzianka, jakie można sobie wyobrazić. Oczywiście musiałam kupić również jedno dla mnie, by ukochany nie czuł się osamotniony (Ok! Nie mogłam się powstrzymać :P)!

Jednoczęściowe piżamy: pies i królik
Sklep: Manor



W tym roku musiałam być najwidoczniej grzeczna, gdyż dostałam bardzo przydatne prezenty, z których bardzo się cieszę. Mój ukochany okazał się być dobrym słuchaczem i … czytelnikiem mojego bloga. Wiedział, że byłam zachwycona próbką serum La Roche-Posay i ten produkt znalazłam pod choinką.

Serum La Roche-Posay Hydraphase Intense Serum


Moi przyszli teściowie sprezentowali nam pod choinkę prezent na choinkę: dwie gwiazdeczki Swarovskiego.

Gwiazdki Swarovskiego


Tradycyjnie co roku poza osobistymi prezentami wraz z moim ukochanym wybieramy jeden prezent wspólny. Tym razem wypatrzyliśmy mapę, na której można zdrapywać odwiedzone miejsca. Kto choć trochę nas zna, wie, że lubimy podróżować, a takie dopełnienie naszego kącika turystycznego to świetny gadżet.

Mapa świata do zdrapywania
Sklep: Pearl
Cena: 14.90 Fr.



Polski Mikołaj również o mnie nie zapomniał. Paczka od rodziny trafiła w moje ręce wczoraj. Znalazłam w niej sporo skarbów, w tym kilka rzeczy, o których zakup prosiłam. Część kosmetyków zdecydowałam się zamieścić w haulu z nowościami kosmetycznymi, który również niedługo się pojawi. Z każdego z prezentów jestem bardzo zadowolona i z pewnością mi się przydadzą.

Delikatna bransoletka z koniczynką (mam nadzieję, że przyniesie szczęście)
Sklep: Apart


Gruby szal w kratę
Marka: Moodo


Lampki typu Cotton Balls
Kolor: odcienie szarości


Perfumy
Marka: Sea Christopfer Dark


Świąteczne słodkości


Już jakiś czas temu otrzymałam kartę podarunkową The Body Shop. Trzymałam ją do czasu Świąt, by sprawić samej sobie mały upominek.

Produkty The Body Shop: masło do ciała Glazed Apple, masło do ust Cocoa Butter i świeczka zapachowa Frosted Cranberry


Na panujących w grudniu wyprzedażach udało mi się upolować dwie dekoracje do mojego mieszkania oraz powiększyła się moja kolekcja kubków.

Szklany pojemnik na ciastka z trzema przegródkami i przeuroczymi śnieżynkami
Sklep: Conforama
Cena: 15 Fr.


Czerwona miska w kształcie choinki, przeznaczona na świąteczne łakocie
Sklep: Conforama
Cena: 5 Fr.


Zestaw 4 świątecznych kubków i mata na stół
Cena: 1 Fr. za szt.


Wypatrzyliście wśród moich prezentów coś ciekawego? Który z Waszych prezentów był najbardziej trafiony?

20 komentarzy:

  1. Mapa do zdrapywania mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty wspaniałe i z pewnością miłe dla Ciebie. Zainteresowała mnie szczególnie mapa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bransoletka, a czytając o miękkości kocyka, od razu zrobiło mi się super błogo. Uwielbiam koce! No i te piżamy też cudowne, wpisują się w ten kocowo milutki nastrój.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie z takim nastrojem kojarzy mi sie zima :)

      Usuń
  4. Przepiękna bransoletka! Uwielbiam takie delikatne akcesoria *.* Idealne dopełnienie look'u na każda okazję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jestem miłośniczką delikatnej biżuterii :)

      Usuń
  5. Świetne prezenty, ciekawa jestem hak wyglądacie w tych piżamkach :D są boskie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wszystkie prezenty, kubeczki i pojemnik jest interesujące. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie cieple skarpetki dostałam od męża. Sa fantastyczne. Kubki tez ładne:)Kubków nigdy dość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamówiłam sobie tą szczotkę do oczyszczania twarzy, ciekawe czy się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Ja cieszę się srebrny łańcuszkiem z sową marki Apart :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jednoczęściowe piżamy wyglądają naprawdę słodko ♥ Do tego piękna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te piżamki są obłędne <3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. mapę do zdrapywania również sobie swego czasu sprezentowałam, ale przyznam, że się nią rozczarowałam. aczkolwiek gadżet z niej fajny i mimo wszystko sprawia sporo frajdy zdrapywanie kolejnych fragmentów.

    koc dla mamy wygląda na rzeczywiście miękki i stwierdzam, że sama z chęcią bym taki dostała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się te mapy zdrapki, na pewno fajny prezent dla osób, które dużo podróżują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...