niedziela, 8 stycznia 2017

Konkurs: Wygraj szwajcarską paczkę!

W końcu nadszedł wyczekiwany dzień konkursu! Wraz z wybiciem na blogu 200 obserwatorów obiecałam sobie zorganizować małe rozdanie. Za temat przewodni paczki obrałam szwajcarskie produkty, co muszę przyznać wcale nie było takim łatwym zadaniem. Ostatecznie udało mi się wybrać kilka kosmetyków, jak i słodkości, które możecie zobaczyć poniżej!

Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie!

Nagrody:
W skład pudełka z nagrodami wchodzą produkty o łącznej wartości 88 zł, wśród nich znalazły się:

-> Odświeżający tonik do twarzy z ekstraktem aloe vera Wel!
-> Energetyzujący żel pod prysznic o zapachu melona i mango Naturaline
-> Pielęgnujący krem do rąk z olejkiem migdałowym Fenjal
-> Dwie maseczki do twarzy: Power Smoothie Mask i Relax Smoothie Mask I am
-> Arbuzowy balsam do ust I am
-> Ricola o smaku dzikiego bzu
-> Czekolada Cailler Chocmel
-> Czekoladki Lindor
-> Kilka kosmetycznych próbek



Pytanie konkursowe:
Na moim blogu znajdziecie mnóstwo relacji ze Szwajcarii, jak i postów, opisujących życie codzienne w tym kraju. Posiłkując się moimi wpisami i własnymi doświadczeniami, chciałabym byście odpowiedzieli na pytanie konkursowe, które brzmi:

Z czym kojarzy Ci się Szwajcaria? Jaka jest pierwsza myśl, jaka przychodzi Ci do głowy, słysząc o tym kraju?

Pod uwagę zostaną wzięte wszystkie odpowiedzi zawierające minimum jedno pełne zdanie.

Czas trwania konkursu:
8.01.2017-8.02.2017

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest obserwacja bloga (przycisk Obserwuj z boku strony) oraz fanpage'a Dookoła Świata (LINK). Proszę również o zgłoszenie się pod zdjęciem konkursowym na fanpage'u (LINK). Mile widziane udostępnienie baneru konkursowego na stronach. W zgłoszeniu proszę o umieszczenie następujących informacji:

Odpowiedź na pytanie konkursowe
Obserwuję bloga jako:
Obserwuję fanpage jako:
Adres e-mail do kontaktu ze zwycięzcą:



1) Organizatorem konkursu jest autor bloga.
2) Sponsorem nagród jest organizator.
3) Organizator oświadcza, że konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku (przeprowadzenia losowania) w rozumieniu Art. 2 ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach losowych i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
4) Aby uczestniczyć w konkursie należy być publicznym obserwatorem bloga i fanpage'a Dookoła Świata oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
5) Pod uwagę będą brane tylko zgłoszenia obserwatorów, których odpowiedź zawiera minimum jedno pełne zdanie. Jedna osoba może wygrać jeden zestaw nagród.
6) Konkurs trwa od dziś tj. 08.01.2017 r do 08.02.2017 r do godziny 23.59.
7) Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do wybrania Zwycięzcy, poprzez udzielenie najbardziej kreatywnej odpowiedzi.
8) Wyniki zostaną ogłoszone na blogu dnia 13.02.2017 r. Organizator poinformuje Zwycięzcę drogą mailową.
9) Jeżeli zwycięzca nie poda swoich danych w ciągu 3 dni zostanie wybrana druga osoba, która otrzyma nagrodę.
10) Koszty wysyłki pokrywa organizator.
11) Jeżeli ktoś zaobserwuje profil, aby go przestać śledzić po konkursie trafi do czarnej listy, na której miejsce oznacza brak możliwości brania udziału w innych konkursach.
12) Aby konkurs był ważny musi być co najmniej 8 zgłoszeń.
13) Organizator nie odpowiada za wszelkie zniszczenia produktu spowodowane przez instytucję dostarczającą towar.
14) Osoba zgłaszająca się zgadza się na podanie swoich danych osobowych do przesyłki - dane te będą znane tylko organizatorowi i nie będą przekazywane dalej.
15) Wartość nagrody wynosi około 88 zł (21.80 Fr) i zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, nagroda zwolniona jest z opodatkowania (wygrane w konkursach i grach organizowanych i emitowanych (ogłaszanych) przez środki masowego przekazu (w tym Internet)).
16) Uczestnik zgłaszając się do konkursu akceptuje regulamin.

18 komentarzy:

  1. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Nigdy tam nie byłam, ale kojarzy mi się ze szwajcarskimi, drogimi zegarkami. Kojarzy mi się też z bardzo dobrym serem, które niestety nie miałam okazji próbować, ale może kiedyś będę miała okazję. :)
    Obserwuję bloga jako: Karolina Piotrowicz
    Obserwuję fanpage jako: Karolina Piotrowicz
    Adres e-mail do kontaktu ze zwycięzcą: karolina__piotrowicz@onet.eu

    + banner na blogu: http://fromcarolinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedź na pytanie konkursowe Szwajcaria kojarzy mi się z niewielkim państwem, gdzie mieszkają ludzie, którzy wiodą spokojny i dostatni żywot. Szwajcaria kojarzy mi się także z cudownymi widokami i świetną bazą wypadową na narty.
    Obserwuję bloga jako: Milena M
    Obserwuję fanpage jako: Milena Kosmetycznepasje
    Adres e-mail do kontaktu ze zwycięzcą: millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Szwajcaria kojarzy mi się ze spokojem, pięknymi widokami, górką naturą i najlepszą czekoladą.
    Obserwuję bloga jako: Sylwia Orzechowska
    Obserwuję fanpage jako: Sylvia Orzechowska
    Adres e-mail do kontaktu ze zwycięzcą: sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się poddaje z tego typu konkursami już, bo jeszcze nigdy nigdzie nie wygralam, ale trzymam kciuki za biorących udział :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Szwajcaria kojarzy mi się przede wszystkim ze szwajcarskimi Alpami, które bardzo chciałabym odwiedzić, drogimi zegarkami - tymi Patka na czele, bo podobają mi się najbardziej, ale także przepyszną czekoladą oraz bardzo średnim piwem, które miałam okazję pić w Bazylei nad Renem pod koniec lutego. I to właśnie z Bazyleą kojarzy mi się przede wszystkim Szwajcaria, bo to jedyne miasto tego kraju, w którym byłam. Było zimno, było czysto, było wytwornie, ale jednocześnie średniowiecznie i klimatycznie. I taka też wydaje mi się cała Szwajcaria :)
    Obserwuję bloga jako: Pasażerka
    Obserwuję fanpage jako: Agata M. Maj
    Adres e-mail do kontaktu ze zwycięzcą: bieszczadzki.diabel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedź na pytanie konkursowe - Szwajcaria kojarzy mi się czekoladą i serami pleśniowymi. Gdy byłam dzieckiem mój starszy brat pracował w Szwajcarii w wakacje. Z tego pobytu przywiózł sery i czekoladę. Od tego czasu uwielbiam sery pleśniowe.
    Obserwuję bloga jako: Magdalena Podgórska
    Obserwuję fanpage jako:Magdalena Podgórska
    Adres e-mail do kontaktu ze zwycięzcą: m.podgorska.fil@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szwajcaria głównie kojarzy mi się z renomowanymi zegarkami, ale także przychodzi mi na myśl czekolada. Oba skojarzenia są bardzo przyjemne: luksus i smak - czego chcieć więcej ;)
    Obserwuję jako: Zareklamowana Paula
    email: zareklamowane-przereklamowane@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tym razem nie spróbuję swojego szczęścia, ale życzę powodzenia wszystkim uczestnikom ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze skojarzenie, które przychodzi mi na myśl o Szwajcarii to piękne Alpy, stoki narciarskie, bogate kurorty narciarskie i bardzo dobrze wyposażone wyciągi. Szczyt marzeń to wyjazd na narty właśnie w Alpy szwajcarskie. Musiałabym chyba wygrać w lotka :) Fajnie byłoby poczuć chociaż w małym stopniu klimat tego pięknego kraju i przetestować kosmetyki (i oczywiście zjeść czekoladę ;) ) Obserwuję bloga jako: Monika Witkowska
    Obserwuję fanpage jako: Magdalena Monika
    Adres e-mail do kontaktu ze zwycięzcą: monikawitkows@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  10. Pierwsze skojarzenie nie jest oryginalne bo to zegarki, frank i czekolada, ale również od razu apropos franka przychodzą mi dwa duże (jeśli nie największe) banki inwestycyjne UBS i Credit Suisse, w jednym z nich pracuje mój partner. A więc dzięki Szwajcarii właśnie mam co miesiąc wypłatę na koncie:P Szwajcaria kojarzy mi się też ze stabilnością gospodarczą.
    Obserwuję bloga jako: rudy włos
    Obserwuję fanpage jako: Kasia S
    Adres e-mail do kontaktu ze zwycięzcą: kasdwaraz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję bloga jako:Jasmine Vise
    Obserwuję fanpage jako:Bernadetta Bomba
    Adres e-mail do kontaktu ze zwycięzcą:bernadetaaa@interia.pl



    Szwajcaria kojarzy mi się z...Simmonem Ammanem-"Harrym Potterem" skoków narciarskich. Wielki talent i sympatyczna osobowość jednego z moich ulubionych sportów zimowych

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Moja odpowiedź nie będzie indywidualna. :)
    Zapytałam rodzinę oraz chłopaka, o to, z czym kojarzy im się Szwajcaria.
    Rodzice odpowiedzieli: no oczywiście zegar, banki szwajcarskie oraz SER ; p bo jak tu o nim nie wspomnieć.
    Chłopak za to szybko odpowiedział, że przepyszny ser szwajcarski :) Ale po chwili wymienił mi paru sportowców, których kompletnie nie kojarzę i nie potrafię przytoczyć jego słów :p
    A mi osobiście Szwajcaria kojarzy się z myleniem go ze Szwecją czy Szkocją (to za czasów gdy byłam młodsza, jednak pamiętam do dziś i nie raz wyszłam na przysłowiową "blondynkę" przy znajomych ;p) ale także oprócz tych podstawowych skojarzeń to mam jedno - Alpy :)
    Nigdy tam nie byłam w Szwajcarii, więc nie mogę mówić, że coś mi się podoba. Jest to jeden z krajów, z którym mam naprawdę niewielką styczność w życiu. Na dzien dzisiejszy kraj na "S" który mnie interesuje to Szkocja, bo mam tam siostry:)

    Obserwuję bloga jako: Pietrucha
    Obserwuję fanpage jako: Angelika K...
    Adres e-mail do kontaktu ze zwycięzcą: angelika120@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Szwajcaria to dla mnie przede wszystkim świat gór, ale też banków. Czasem czuję się jakby w tym tylko kraju były złoża 'mithrilu'. Oczywiście nie uszło mojej uwadze to, że Tolkien był pejzażem zauroczony i w swoich dziełach się do nich odnosił, a i Szwajcarzy go pokochali, jak widać Muzeum Hobbitów to oddaje. Dziury w serze, no i fenomenalny Simon Ammann, który reprezentuje ten kraj w skokach narciarskich. Ajajaj! Prawie bym zapomniała o tej czekoladzie takiej dziwacznej- Toblerone. I szwajcarskie scyzoryki. Znamienite i olśniewające czary kryje ten kraj :D

    Obserwuję bloga jako: Ania Mania
    Obserwuję fanpage jako: Maria Ania Więcek
    Adres e-mail: Ania_0970@wp.pl

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Szwajcaria. Nigdy nie byłam ale wiem, że chciałabym by czarodziejski dywan uniósł mnie z obecnego kraju wprost do jej magicznego świata. Pierwsze skojarzenie: fantastyczne widoki i majestatyczne wręcz ukształtowanie terenu sprawia, że czułabym się tam jak w bajce. Nic nie byłoby w stanie popsuć mi humoru gdybym zaraz po przebudzeniu w okna ujrzała piękną górę z ośnieżonym szczytem, nad zieloną doliną a dzięki pysznym serom chodziłabym z uśmiechem tak długo aż zaczęły by mnie boleć policzki. Nie da się też nie skojarzyć Szwajcarii z zegarkami i nartami ale to właśnie tak specyficzna natura przenosi wszystkie nasze odczucia na wyższy stopień odbioru.
    Obserwuję jako Magdalena M
    Fanpage jako Mysz Mms
    mail: niezwyklezwyklamysz@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Szwajcaria to dla mnie ser, zegarki i banki. Sery szwajcarskie są znane i lubiane na całym świecie i stały się najlepszą pamiątką z podróży po tej pięknej krainie.
    Szwajcarskie zegarki to również produkty znane na całym świecie, kojarzone z elegancją, luksusem i perfekcją wykonania.
    Banki szwajcarskie to pewność, dyskrecja i niezawodność.
    Te wszystkie symbole łączy jedno - niezawodność wykonania i to właśnie moja pierwsza myśl związana ze Szwajcarią :)
    Obserwuję bloga jako: Saszka K
    Obserwuję fanpage jako: Saszka Kołodziej
    Adres e-mail do kontaktu ze zwycięzcą: saszka234@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze skojarzenie - Jason Bourne :D To ten bohater często bywał w Szwajcarii, wzmagając atmosferę tajemniczości, pojawiał się i znikał, potrafił wejść do każdego banku i bez rozlewu krwi wszystko załatwić ;-) Jednak, jako smakosz (łakomczuch?!) nie mogę nie wspomnieć, ze Szwajcaria kojarzy mi się z pysznym fondue serowym. Wstyd się przyznać, ale takiego prawdziwego nigdy jeszcze nie jadłam, a na jakimś folderze turystycznym o Szwajcarii widziałam niezwykle sugestywne zdjęcia tego przysmaku... Tak sugestywne, aż nawet w tej chwili czuję wzmożoną pracę ślinianek ;-)
    To pewne, jak lokata w szwajcarskim banku, że kiedyś się na takowe fondue skuszę i marzę o tym, by było to właśnie w tym kraju, bo zapewne otrze się o perfekcję!

    Pozdrawiam,

    obserwuję jako kudlata
    na Facebooku Magda S.
    mail 79magda (maupa) wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...