piątek, 23 grudnia 2016

Świąteczny Tag 2016

Święta tuż za rogiem! Z tej okazji przygotowałam dla Was kilka świątecznych pytań, które mam nadzieję wprowadzą Was jeszcze bardziej w tę magiczną atmosferę. 


Zapraszam do lektury!

1) Jaki jest Twój ulubiony świąteczny film?

Wbrew powszechnej opinii nie wymienię tutaj Kevina. Bardzo lubię świąteczną komedię romantyczną To właśnie miłość i pewnie niedługo będę musiała sobie ją przypomnieć. Jako dziecko uwielbiałam z kolei historię o Grinchu.

2) Jaki jest Twój ulubiony kolor w świątecznych dekoracjach?

Chyba od zawsze ze Świętami kojarzy mi się połączenie czerwieni i złota, dlatego też w tym roku ozdobiliśmy nasze bożonarodzeniowe drzewko tymi kolorami.

3) Wigilijną kolację jesz w zwykłych ciuchach czy eleganckich?

Staram się dobrać strój odpowiedni do okazji. Wigilia jest dla mnie Świętem, więc nawet jeśli spędzam ten czas tylko z moim ukochanym, to i tak decyduję się założyć bardziej eleganckie ubranie. Często wybór pada na sukienkę lub koszulę.




4) Jeśli mogłabyś kupić tylko jednej osobie prezent, to kim byłaby ta osoba?

Zdecydowanie byłby to mój narzeczony. Musi się ze mną użerać przez cały rok, więc z pewnością sobie na niego zasłużył ;)

5) Otwierasz prezenty rano czy wieczorem?

Klasycznie: wieczorem po kolacji wigilijnej.

6) Ulubiony zapach Świąt?

Ze Świętami kojarzy mi się wiele zapachów. Cynamon, piernik, mandarynki i chyba przede wszystkim zapach świątecznych wypieków i potraw.



7) Jaka jest Twoja ulubiona świąteczna potrawa?

Barszcz z uszkami autorstwa mojej mamy i pierogi z kapustą i grzybami.

8) Piernik czy cukierki z choinki?

Zdecydowanie piernik. W moim rodzinnym domu wieszało się cukierki na choince, ale ja nie kontynuuję tej tradycji.

9) Jaka jest Twoja ulubiona kolęda i świąteczna piosenka?

Kolęda, którą najbardziej pamiętam to „Przybieżeli do Betlejem”, a ze świątecznych piosenek uwielbiam „Merry Christmas Everyone”, która chodzi mi po głowie od początku grudnia.




10) Jaki jest najdziwniejszy prezent, jaki dostałaś?

Myślałam dość długo nad tym pytaniem i niestety nie przypomina mi się nic takiego.

11) Czy kiedykolwiek lepiłaś bałwana?

I to nie raz! W czasach, gdy jeszcze w czasie Świąt śniegu było po kolana, pierwszy i drugi dzień Świąt spędzaliśmy całą rodziną na lepieniu bałwanów, rzucaniu się śnieżkami i innych zimowych zabawach. Jako dziecko wyczekiwałam zawsze aż na balkonie zbierze się odpowiednia ilość śniegu i lepiłam tam miniaturowego bałwana, z którym później co rano się witałam i rozpaczałam, gdy zaczynał topnieć.

12) Co jest najważniejsze w Świętach?

Najbardziej cenię w Świętach tę magiczną, rodzinną atmosferę.

13) Wierzysz w św. Mikołaja?

W św. Mikołaja nie wierzyłam nigdy. Od zawsze byłam realistką i mimo że próbowano mi wmawiać, że brodacz z brzuchem wchodzi przez okno do mieszkania, nigdy tak naprawdę w to nie wierzyłam i miałam mnóstwo argumentów („Okno jest przecież za małe”, „Poczułabym powiew wiatru, gdyby mroźnej zimy ktoś otworzył okno” itp.). Szala przelała się, gdy jeden z członków rodziny wyszedł w czasie kolacji z domu i powrócił w stroju Mikołaja. Zbyt dużo zbiegów okoliczności. W taki sposób w wieku 6 lat ostatecznie pożegnałam się z wiarą w św. Mikołaja. Powiem Wam również, że nigdy nie napisałam listu do Mikołaja, mimo że wielokrotnie próbowano mnie do tego zmusić :P




Pytania od Was:

-> Czy wyobrażasz sobie spędzanie Świąt pośród palm? Jeśli tak, to w jakim miejscu najbardziej chciałabyś je spędzić?

Jak najbardziej jestem w stanie to sobie wyobrazić. Powiem więcej, bardzo chciałabym wybrać się w tym czasie na jakikolwiek wyjazd, a już w szczególności gdzieś, gdzie byłoby ciepło. Nie mam jakiegoś sprecyzowanego miejsca. Wystarczyłaby mi plaża, palmy i kolorowe drinki :D

-> Zjazd na sankach. Jazda na łyżwach. Jazda na nartach. Snowboard. Czy miałaś okazję tego spróbować? Która forma najbardziej przypadła Ci do gustu?

Szczerze mówiąc, nie jestem fanem sportów zimowych. Nie mam do takich rzeczy talentu i najpewniej połamałabym się przy pierwszej próbie. Jak każdy dzieciak namiętnie zjeżdżałam z każdego pagórka w okolicy na sankach, ale było to tak dawno temu, że ledwo pamiętam.




-> Jaki jest Twój wymarzony prezent, który chciałabyś znaleźć pod choinką?

Bilet na podróż dookoła świata ;)

_________________________________________________________________


Życzę Wam spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia w rodzinnej atmosferze!

13 komentarzy:

  1. Super tag ;) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny tag. :) Pomału zaczynam czuć magię świąt. Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt i spełnienia marzeń w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych Świąt i życzę otrzymania biletu na podróż dookoła świata !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba znów obejrze Kevina :)
    Niech czas Świąt Bożego Narodzenia
    będzie pełen atmosfery radości,
    wytchnienia i zatrzymania
    od codziennego pędu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też otwieram prezenty po kolacji Wigilijnej :) Wesołych :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy taki sam zwyczaj w naszym domu :)

    Zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia
    Życzy Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne odpowiedzi. U mojej mamy zawsze krolowala czerwień ze złotym. A pierogi uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych i magicznych Świąt!!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych świat , bardzo fajny tag 👍🏼❤🎄

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie jestem fanką zimowych sportów - zawsze coś sobie poobijam :P Chyba mam za słabą koordynację :P

    Mi ze świętami też kojarzy się zapach pierniczków i pomarańczy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też najbardziej lubię pierogi i barszcz z uszkami, koniecznie domowej roboty <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...