niedziela, 13 listopada 2016

To i owo

W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam kilka rzeczy, który od dawna czekają na swoją kolej w tej serii. Mogłabym powiedzieć, że całość skupia się w tematyce elektronicznych gadżetów. Poza zmianą telefonu zaszły u mnie poważne zmiany. Zakupiłam w końcu sprzęt niezbędny dla każdego fotografa (nawet takiego amatora jak ja), czyli statyw. Jeśli jesteście ciekawi, jakie jeszcze nowości pojawiły się w tej grupie, zapraszam do przeczytania tego postu!

1) Samsung Galaxy J7
Prezent od rodziców
Kolor: złoty
Wielkość wyświetlacza: 5,5''
Rozdzielczość wyświetlacza: 1280 x 720 (HD)
Aparat: 13 Mpix

>>Strona internetowa<<

2) Pokrowiec na rzep
Sklep: Best Price
Kolor: Beżowy
Cena: 20 zł
Rozmiar: Uniwersalny


3) Żelowe etui
Prezent od mamy
Marka: Goospery
Kolor: Czerwony z drobinkami
Przeznaczony dla: Samsung Galaxy J7


4) Czarny case
Prezent od mamy
No name
Kolor: Czarny


5) Powerbank
Marka: Mipow
Sklep: Sunrise
Cena:49.90 Fr.
Kolor: Niebieski

Przeznaczony do wszystkich mobilnych urządzeń


6) Zegar z widokiem na wieżę Eiffla
Sklep: Woolworth
Kolor: Przybrudzony beż
Cena: 4.99 euro


7) Zegar fana Audi
Własnoręczna robota mojego ukochanego
Wykonane z: tarczy hamulcowej


8) Podkładka pod komputer
Własnoręczna robota mojego ukochanego
Wykonane z: korbowodu i tłoków Audi



9) Podkładka chłodząca
Sklep: Pearl
Podłączenie: USB
Zawiera: 2 wentylatory
Cena: 9.90 Fr.
Przeznaczona do laptopów o przekątnej ekrany 14''


10) Statyw do aparatu
Marka: Impact
Rodzaj: Light Stand
Kolor: Srebrny
Cena: 9.90 Fr.
Maksymalna wysokość: 1.80 m
Waga: 820 g


11) Obiektyw
Marka: Konica Minolta
Model: AF 70 – 210
Cena: 50 Fr.
Wymiary: 72.5 x 152 mm
Waga: 695 g


Czy któryś z tych gadżetów wzbudził Wasze zainteresowanie? Jeśli chcielibyście usłyszeć więcej na jego temat, koniecznie dajcie znać.

9 komentarzy:

  1. Powerbank to najlepsza rzecz na świecie, nie umiem już bez niego funkcjonować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie jestem ciekawa jak sprawuje się Twój powerbank. W ubiegłym roku rozważałam jego zakup, ale ostatecznie się nie zdecydowałam, bo było mi szkoda pieniędzy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta podkładka pod laptop wykonana przez Twojego ukochanego :) bardzo fajna sprawa.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkładka chłodząca to przegenialny pomysł! A, i przypomniałaś mi, że przydałby mi się nowy case. :) Tyle fajnych rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ulala... cóż za przydatny arsenał :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...