środa, 12 października 2016

To i owo

Dawno już nie pokazywałam Wam nowości, które zagościły w moim domu. W dzisiejszym poście postanowiłam zebrać wszystkie rzeczy, które zaliczyć można do kategorii Tekstylia. Znajdziecie tu poduszki, poszewki, pościele. Można by rzec, że poniekąd zabieram Was do swojej sypialni :)


Zapraszam na post z nowościami w mojej sypialni!

1) Prześcieradło jersey na gumce
Marka: Akpol-tex
Materiał: 100% bawełna
Ilość: 2 szt.
Kolory: niebieski i fuksja
Wymiary: 180 x 200 m
Cena: 119 zł za 2 szt.


































2) Prześcieradło jersey na gumce
Marka: Dreamtex
Materiał: 100% bawełna
Kolor: niebieski
Wymiary: 180 x 200 m
Cena: 15 Fr.


3) Pościel
Marka: Swing Collection
Materiał: 100% makosatyna
Kolor: dżins
Wymiary: 160 x 210 m i 60 x 100 m
Cena: 35 Fr.



























4) Poduszka
Sklep: Ikea
Seria: Lundgröe
Materiał: 100% bawełna
Kolor: biały
Wymiary: 65 x 100 m
Cena: 16.95 Fr.

>>Strona internetowa-CH<<























5) Pościel w kwiaty
Sklep: Ikea
Seria: Ljusöga
Materiał: 100% bawełna 
Kolory: biały
Wymiary: 150 x 2 m i 60 x 50 m
Cena: 24.90 Fr.



6) Poszewka na poduszkę
Sklep: Ikea
Seria: Nejlikrot
Ilość: 2 szt.
Materiał: 100% bawełna
Kolory: biały
Wymiary: 65 x 100 m
Cena: 9.95 Fr.



7) Narzuta
Sklep: Conforama
Materiał: 100% bawełna
Kolory: brązowy
Wymiary: 220 x 250 m
Cena: 9.95 Fr.



8) Firanka
Prezent od mamy

























9) Poduszki dekoracyjne – emotikonki
Prezent dla siostry
Sklep: Ex Libris
Ilość: 3 szt.
Materiał: 100 % poliester
Kolor: żółty
Cena: 9.95 Fr. za 1 szt.




A co nowego pojawiło się ostatnio w Waszych sypialniach?

11 komentarzy:

  1. ostatnio kupiłam kilka drobiazgów w Ikei i będą niedługo w haulu u mnie :) a te poduszki buźki są super !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna wydaje się ta narzuta!
    Ja ostatnio w JYSKu złapałam 2 duże poduszki i koc w komplecie z takiego sztucznego futra. Super miękkie!
    Do tego podobnie jak u Ciebie: firanki, prześcieradła i pościel, jeszcze jeden kocyk.. nazbierało się przy "wprowadzce". :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta posciel w kwiaty z ikei jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jakie cudowne poduszeczki. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę sobie jakieś prześcieradło sprawić :) a u Ciebie podusie najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podusie sa extra ! Ja niedlugo wybieram sie do IKEA po jakies klimatyczne swieczuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pościel piękna, a poduch są cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...