czwartek, 8 września 2016

To i owo: Czas szkolny

Jak już wiecie z poprzedniego postu czas szkolny już dawno za mną, jednak dzisiejszy post będzie jeszcze w pewnym stopniu nawiązywał do tego tematu. Wszystko to za sprawą kilku drobiazgów, które zakupiłam w ostatnim czasie. Część z nich kupiłam dla siebie, reszta powędruje do mojej siostry z okazji rozpoczęcia nowego roku szkolnego.


Zobaczcie same ten misz-masz różności!

I) Kolorowanki

W moje ręce wpadły dwie kolorowanki, jedna z nich skupia się na tematyce podróżniczej. Nadaje się do malowania zarówno kredkami, jak i farbami. W środku znajduje się dużo ujęć ulic oraz zabytków z całego świata. Druga zabiera nas do magicznego świata zwierząt i małych żyjątek w powiększeniu. Motyle, gąsienice, kwiatki znajdują się niemal na każdej stronie.

1) Kreatives Ausmalen Reisen
Wydawnictwo: Parragon
Sklep: Ex Libris
Cena: 7.50 CHF (po 20% zniżce)



2) Die verzauberte Reise. Ein magisches Malbuch
Autor: Isabelle Metzen
Sklep: Ex Libris
Cena: 6 CHF (po 20% zniżce)



II) Kalendarze

Na rok 2016/2017 zakupiłam dwa kalendarze. Pierwszy z nich rozpoczyna się od sierpnia tego roku i ma przecudnie zdobione strony. Każdy dzień ma poświęconą jedną stronę, więc posiada bardzo dużo miejsca na zapiski. Ostatecznie powędrował on jako prezent do mojej siostry, która namiętnie pisze pamiętnik z każdego dnia. Drugi z kolei kupiłam dla siebie. Zaczyna się on co prawda dopiero w styczniu, lecz ma motywacyjny napis, który obecnie jest mi niezwykle potrzebny. Dodatkowo jest małego formatu, dzięki czemu będę mogła nosić go w torebce, bez dodatkowego nadbagażu.

3) O'Neill Surf 2016/2017
Sklep: Manor
Cena: 16.90 CHF


4) „Everything will be okay”
Sklep: Migros
Cena: 4.90 CHF


III) Zeszyty

Wszystkie zeszyty wędrują do mojej siostry z okazji rozpoczęcia kolejnego roku szkolnego. W Esprit natrafiłam na notatnik w twardej okładce z napisem Urban Street Culture, do którego dołączony jest długopis. Nie mogłam również przejść obojętnie obok zeszytu, który na okładce ma kalkulator. Przyznajcie, że wygląda oryginalnie. Zwykły brulion z fajnym napisem to także podstawa w szkolnej wyprawce.


5) Notatnik z długopisem
Sklep: Esprit
Cena: 5 CHF


6) Zeszyt z kalkulatorem
Sklep: Esprit
Cena: 5 CHF


7) Brulion z napisem
Sklep: Migros
Cena: 4.90 CHF


IV) Mazidła

Do zakupionych kolorowanek musiałam zakupić również przybory do malowania. Ostatni raz kredki miałam w ręku chyba w podstawówce, więc była to najwyższa pora, by kupić jakiś „lepszy sprzęt”. Zdecydowałam się na firmę Faber-Castell. Zestaw cienkopisów to z kolei życzenie mojej siostry.

8) Kredki
Sklep: Faber-Castell
Ilość: 12 szt.
Cena: 9.90 CHF



9) Zakreślacze
Sklep: Faber-Castell
Ilość: 8 szt.
Cena: 6.90 CHF




10) Cienkopisy
Marka: Stabilo
Sklep: Müller
Ilość: 10 szt.
Cena: 5.90 CHF


V) Drobnostki szkolne

11) Naklejki w kształcie ołówków
Marka: Pap-Art
Sklep: Müller
Cena: 1.20 CHF

12) Karteczki samoprzylepne „Chmurki”
Sklep: Migros
Cena: 2.90 CHF


VI) Album

Album z wizerunkiem Paryża nie mógł posłużyć do niczego innego jak tylko do uporządkowania zdjęć z Paryża. Moim marzeniem jest skompletować zdjęcia z wszystkich miejsc, w których byłam właśnie w albumach z okładkami z tych miast.

13) Album
Sklep: DM
Cena: 4 euro


14) Książka
Tytuł: 1000 places to see before you die
Autor: Patricia Schultz
Cena: 2 CHF



A Wy jak przygotowałyście się do kolejnego roku szkolnego? Pochłonęły Was również kolorowanki dla dorosłych? Czekam na Wasze opinie!

22 komentarze:

  1. Pomysł z albumem jest naprawdę genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla tak sentymentalnej osoby jak ja - naprawdę fajna sprawa :)

      Usuń
  2. Ten zeszyt z kalkulatorem - rewelacja :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja już jako dziecko nie lubiłam rysować, malować i kolorować. Moda na kolorowanki dla dorosłych mnie nie dosięgnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myslalam, ze wszystkie dziewczynki lubily kolorowac :D

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa jestem tej książki :) a na zeszyt z kalkulatorem jeszcze nigdy nie trafiłam ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksiazka to fajny zbior ciekawych miejsc wraz z opisem. Zawiera raczej malo znane i te mniej turystyczne miasteczka :)

      Usuń
  5. Uwielbiam kupować zeszyty :):) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kalendarz. Ja uwielbiam zakupy artykułów do szkoły. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy, ja też już nie chodzę do szkoły ale to nie zmienia faktu ze nie kupuję szkolnych typowych rzeczy takich jak zeszyty czy przybory do pisania :D wszystko co kupiłaś bardzo mi się podoba i sama pewnie też zakupiłabym te rzeczy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kalendarze są piękne! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o szkolne zakupy w Polsce to liczyłam, że w tym tygodniu rzucą w sklepach jakieś promocje.. czekałam, czekałam i nic!
    W Niemczech za to upolowałam sobie świetny szkolny kalendarz i kilka drobiazgów- uwielbiam wszelkie karteczki samoprzylepne i zakreślacze. ;)
    Bardzo podobają mi się Twoje kalendarze, a kredki z Faber-Castell uwielbiam!
    P.S. Fajny pomysł z tymi zdjęciami z odwiedzonych miejsc w albumach z okładką z tego miejsca! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co zauwazylam to w Polsce ceny przyborow rowniez nie naleza do niskich. Czesc rzeczy zawiozlam siostrze, zeby odciazyc troche rodzicow i byla nimi zachwycona. Jednak "zagraniczne" rzeczy w dalszym ciagu robia w PL furrore :P

      Usuń
  10. Zeszyt z kalkulatorem - fajny pomysł.
    Ja jeszcze się nic zaopatrzyłam w nic. W sumie mam jeszcze 3 tygodnie wolnego ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  11. o mamo! Najchętniej przygarnęłabym każdą z tych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam szczerze, że bardzo lubię wrześniowe 'back to school' i chętnie przygarnęłabym wszystkie te rzeczy :) Każda z nich bardzo mi się podoba - idealnie wpisują się w mój gust :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...