sobota, 13 sierpnia 2016

Nowości książkowe 2016

Na co cierpi większość kobiet na emigracji? Na brak polskiej literatury! Poznając nowe osoby, mieszkające w Szwajcarii często pierwszym pytaniem jakie słyszę jest: „Masz może jakieś polskie książki do wymiany?”. Wyjazd do Polski byłby zmarnowany, gdyby nie wizyta w księgarni i zakup kilku lektur. W ostatnich miesiącach zaniedbałam czytanie. Nie miałam zbyt wiele czasu na odpoczynek z książką w dłoni. W ciągu kilku tygodni na nowo wprowadziłam u siebie nawyk przeczytania kilku stron dziennie (Ba! Czasem nawet kilku akapitów). Byleby tylko mieć kontakt z książką. Póki co idzie mi całkiem dobrze, więc cieszę się z nowości książkowych, które kupiłam, bądź dostałam w Polsce. Wśród przedstawionych książek znajdziecie również bonus. W postaci gry planszowej.

Zapraszam na haul z nowościami książkowymi!


1) Red Lipstick Monster. Tajniki makijażu
Autorka: Ewa Grzelakowska-Kostoglu
Wydawnictwo: Flow Books
Okładka: twarda
Data premiery: 4.11.2015
Liczba stron: 198
Cena: 42.90 zł

Krótki opis: Poradnik znanej youtouberki o podstawach makijażu.


2) Sekrety urody Koreanek. Elementarz pielęgnacji
Autorka: Charlotte Cho
Wydawnictwo: Znak
Okładka: miękka
Data premiery: 17.02.2016
Liczba stron: 240
Cena: 36.90 zł

Krótki opis: Książka-poradnik o sekretach nieskazitelnej cery Koreanek.


3) Cała prawda o Francuzkach
Autorka: Marie Morgane Le Moel
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
Okładka: twarda
Data premiery: 8.02.2016
Liczba stron: 272
Cena: 39.90 zł

Krótki opis: Książka obalająca stereotypy, dotyczące Francuzek, ukazująca ich zwyczaje i podejście do życiowych kwestii tj. miłość, sztuka czy polityka.


4) Piąta aleja, piąta rano
Autor: Sam Wasson
Wydawnictwo: Świat Książki
Okładka: twarda
Data premiery: 23.01.2013
Liczba stron: 256
Cena: 29.90 zł

Krótki opis: Kronika o kulisach powstania filmu Śniadanie u Tiffany'ego oraz obraz Ameryki w latach 50. zeszłego wieku.


5) Nie jedz tej książki
Autorzy: Sinden David, Nikalas Catlow
Wydawnictwo: Jupi!
Okładka: miękka
Data premiery: 22.06.2015
Liczba stron: 288
Cena: 24.90 zł

Krótki opis: Kolejna część z serii dzienników do kreatywnego niszczenia.


6) Stulecie winnych
Tom I: Ci, którzy przeżyli
Tom II: Ci, którzy walczyli
Tom III: Ci, którzy wierzyli
Autorka: Ałbena Grabowska
Wydawnictwo: Zwierciadło
Okładka: miękka
Cena: 89 zł za zestaw



7) Wołanie kukułki
Autor: Robert Galbraith (J.K.Rowling)
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Okładka: miękka
Data premiery: 4.12.2013
Liczba stron: 452
Cena: 39.90 zł 

Krótki opis: Powieść detektywistyczna rozgrywająca się na ulicach Londynu.


8) Rok na Majorce
Autorka: Anna Klara Majewska
Wydawnictwo: Wielka Litera
Okładka: miękka
Data premiery: 5.06.2013
Liczba stron: 336
Cena: 29.90 zł

Krótki opis: Młoda pani architekt porzuca dotychczasowe życie i przeprowadza się na Majorkę.


9) Rebeka
Autorka: Daphne du Maurier
Wydawnictwo: Albatros
Okładka: miękka
Data premiery: 1938
Liczba stron: 359

Krótki opis: Książka, łącząca w sobie elementy dramatu, romansu i kryminału. Napisany w 1938 r bestseller opisuje losy ubogiej dziewczyny, która trafia do dziewiętnastowiecznej, angielskiej posiadłości.


10) Prawie w domu
Autorka: Pam Jenoff
Wydawnictwo: G+J
Okładka: miękka
Data premiery: 18.05.2011
Liczba stron: 336
Cena: 31.90 zł 

Krótki opis: Opowieść o kobiecie, starającej się rozwiązać zagadkę z przeszłości, która zagraża jej przyszłości.


11) Gra Kolejka
Wydanie Trefl
Cena: 89 zł
Krótki opis: Gra przedstawiająca realia życia u schyłku czasów PRL.


 Jakie książki czytacie? Czy miałyście kontakt z tymi tytułami? A może czytacie aktualnie coś, co jest godne polecenia?

22 komentarze:

  1. Muszę u siebie też wyrobić nawyk czytania ;) Ah bym sobie zagrała w tę grę, ale ciężko mi namówić domowników

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zaczac od malych krokow :) A moze znajomi sie skusza? ;)

      Usuń
  2. Kurczę, strasznie czaję się na książkę Ewy. Podobno jest mega :) Zapraszam do siebie: www.rebellious-anne.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli jestes osoba, ktora dopiero zaczyna przygode z makijazem i nie posiada za wiele wiedzy na ten temat to moge polecic. Jesli jednak jestes juz zaawansowana w tej kewstii to nie dowiesz sie nic nowego.

      Usuń
  3. Bardzo intrygujące propozycje, właściwie wszystkie chętnie bym przeczytała... Ale w pierwszej kolejności 8 pozycję. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planie zakup Red lipstick :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwie pierwsze przeczytałam, reszta też zapowiada się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupowanie książek to cudowne uczucie! <3 nawet jeśli później przez długi czas tylko stoją na półce :p pierwsze 3 książki to mój przyszły zakupowy must - have :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no tak niektore swoje musza odstac :)

      Usuń
  7. Na ,<Sekrety Urody koreanek" wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba kupię kilka z tych książek :) widze, że lubisz czytać to samo co ja:) świetne zdjęcia porobiłaś w tym poście x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, ciesze sie, ze przypadly Ci do gustu :)

      Usuń
  9. O dwóch pierwszych słyszałam, ale nie czytałam :D aktualnie czytam dwie książki, pierwszą w wersji po ang "Niezgodna" - Veronica Roth a drugą już po polsku "Pokój" Emma Donoghue ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też sobie przywiozłam zapas z Polski :) RLM - bez tego nie mogło się obyć

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz co czytać teraz ;) Dwie pierwsze pozycje mnie najbardziej interesują z tego zbioru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! :) Pierwsza pozycja juz za mna :D

      Usuń
  12. Dwie pierwsze pozycje dla mnie najciekawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam wołanie kukułki i bardzo mi się podobała :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...