środa, 17 sierpnia 2016

Haul modowy

Żeby nie wiem jak się zapierać i powtarzać tysiące razy: „Nigdy więcej!” i tak koniec końców, przyjeżdżając do Polski, łapię się na przysłowiowym shoppingu. O przerażających mnie cenach w Polsce już Wam wspominałam, więc jest to kolejny powód by nie decydować się na rundkę po centrach handlowych. Ostatecznie jednak zawsze coś wpadnie w moje ręce. Podczas ostatniego pobytu starałam się ograniczyć do sklepów, których nie znajdę Szwajcarii. Potrzebowałam również kilku t-shirtów do pracy i tym sposobem trafiłam do sieci Sinsay i Top Secret. Oba sklepy (choć z nieco różnej półki cenowej) mają dobrą jakość ubrań. Bluzy z Sinsay, które zakupiłam dawno temu do dziś chętnie noszę. Top Secret był kiedyś jednym z moich ulubionych sklepów. Później na wiele lat został zamknięty w moim mieście. Tym bardziej chętnie do niego zaszłam. Mój ukochany zawsze stroni od zakupów, jednak tym razem również zaszalał!


Zapraszam na przegląd ubrań, które trafiły do naszych szaf!

1) Sweterek z przezroczystym tyłem
Marka: Top Secret
Materiał: 100% poliester
Rozmiar: 36
Kolor: Biało-niebieski
Cena: 49.99 zł

2) Żakiet damski
Marka: Top Secret
Materiał: 95% poliester, 5% elastan
Rozmiar: 36
Kolor: Ciemnoszary
Cena: 69.99 zł

3) Bluzeczka z ozdobnymi rękawkami
Marka: Top Secret
Materiał: 95% wiskoza, 5% elastan
Rozmiar: 38
Kolor: Ciemnozielony
Cena: 29.99 zł

4) Koszula bez rękawów
Marka: Top Secret
Materiał: 100% wiskoza
Rozmiar: 38
Kolor: Khaki
Cena: 20 zł 

5) T-shirt z kieszonką
Marka: Sinsay
Materiał: 100% bawełna
Rozmiar: M
Kolor: Czarny
Cena: 9.99 zł

6) T-shirt z suwakiem
Marka: Sinsay
Materiał: 60% bawełna, 40% poliester
Rozmiar: M
Kolor: Ciemnoszary
Cena: 19.99 zł

7) Koszula w kratę
Marka: Sinsay
Materiał: 100% wiskoza
Rozmiar: M
Kolor: Biało-szary
Cena: 39.99 zł

8) Bluza z pandą
Marka: Sinsay
Materiał: 100% poliester
Rozmiar: M
Kolor: Szary
Cena: 39.99 zł

9) Kurtka-wiatrówka
Marka: 4F
Materiał: 100% poliester
Rozmiar: S
Kolor: niebieski
Cena: 229.90 zł



10) Kurtka męska
Marka: H&M
Materiał: 65% poliester, 35% bawełna
Rozmiar: S
Kolor: Granatowy
Cena: 60 zł


11) Spodnie
Marka: H&M
Materiał: 55% len, 45% bawełna
Rozmiar: 31
Kolor: Granatowy
Cena: 60 zł 


12) Spodnie dresowe
Marka: 4F
Materiał: 80% bawełna, 20% poliester
Rozmiar: M
Kolor: Granatowy
Cena: 129.99 zł



13) Szorty męskie
Marka: Cropp
Materiał: 100% bawełna
Rozmiar: 30
Kolor: Szary
Cena: 69.99 zł




14) Koszula w kratę
Marka: C&A
Materiał: 100% bawełna
Rozmiar: S
Kolor: Czerwono-czarny
Cena: 69.90 zł 


15) Kurtka
Marka: C&A
Materiał: 100% poliester
Rozmiar: M
Kolor: Czarny
Cena: 129.90 zł 



A Wy poczyniliście ostatnio jakieś zakupy? Jakie sklepy odwiedzacie w Polsce?

17 komentarzy:

  1. super rzeczy udało Ci się upolować :*

    OdpowiedzUsuń
  2. MArynarka genialna :D sama bym sobie taka sprawiła! A w Sinsay są super takie zwykłe koszulki i w spoko cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To faktycznie troszkę poszaleliście :) wszystkie ciuszki bardzo fajne ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne bluzki ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta koszula w kratę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że fajne ciuszki wy haczyłaś na promocjach.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorwałaś bardzo fajne rzeczy ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny sweterek, uwielbiam paski w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo nowości :) i ja muszę się wybrać na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że zakupy udane :) Bardzo lubię sklep Sinsay, chociaż czasem rzeczy są tak dla mnie zbyt młodzieżowe, ale zawsze znajdzie się coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy upolowałaś w szczególności pierwszą bluzeczkę,która bardzo ciekawie wygląda :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/08/sammydress-reviev-two.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Należę do osób, które nie lubią chodzić po sklepach z odzieżą i która bardzo rzadko tam zagląda :P W sumie dostaję białej gorączki, kiedy muszę iść coś kupić. Ostatnie większe zakupy robiłam chyba w ubiegłym roku na jesień, więc rok temu! :D Jadąc do Polski nie odwiedzam żadnych sklepów z odzieżą czy butami, jednak z Twoich zakupów spodobał mi się T-shirt z suwakiem i z kieszonką. W tym roku chodziłam jednak po sklepach w Holandii i w Niemczech, gdyż miałam dwa wesela, więc musiałam znaleźć sukienkę i dodatki. To było dla mnie oczywiście coś strasznego...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...