środa, 6 lipca 2016

Paczka dla siostry - dużo słodkości

Standardem jest, że gdy w końcu pojawiam się w Polsce zawożę mojej rodzince różne upominki. Czasem są one mniej, czasem bardziej kosztowne, jednak zawsze ze szczerego serca, wiozę ze sobą pół bagażnika. Ostatni raz byłam w Polsce w grudniu 2014 r., więc trochę czasu minęło. Dziś pokażę Wam, jakie drobnostki otrzymała moja siostra. Paczka jest pełna słodkości, które niekoniecznie pochodzą ze Szwajcarii, ale zostały przeze mnie upolowane w różnych sklepach (min. ze słodyczami z USA).

Zobaczcie same!


-> Najlepsze połączenie na świecie: masło orzechowe z czekoladą
Reeses 2 Cups, White Reeses, Reeses Pieces


-> Coś obrzydliwego: Jelly Belly
Gra Bean Boozled, Fasolki Harry'ego Potter'a (Bertie Bott's Beans)


-> Najsłodsza rzecz na świecie: Piankowa masa marshmallow
Fluff Marshmallow Strawberry


-> Moje ulubione:
Czekolada Hershey's, M&M's Mint, Kuleczki marshmallows, wypełnione musem.


-> Wonka Fun Dip (kwaśne, wiśniowe patyczki z proszkiem), Surf & Turf Nerds, Tubble Gum (guma w tubce).


-> Ice Breakers Duo Grape (drażetki odświeżające o smaku winogrona), Vidal Zepelin (guma arbuzowa), Tiki (tabletki musujące o smaku malinowym), Tic Tac Red Berry.




-> Wosk Yankee Candle Kilimaniaro Stars, gumki do mazania w kształcie ciasteczek.


-> Kosmetycznie:
dezodorant Violetta, dezodorant Marie Colette, koloryzujący balsam do ust i róż do policzków w jednym Baby Lips.


-> Perfumy Marie Colette: owocowy Fruchtmarie i słodki Zuckerpüppchen, maseczka do twarzy poniżej 25 roku życia CV.



Oczywiście zabrałam ze sobą również pakę szwajcarskich czekolad do obdarowania dla całej rodziny, a także zestaw noży dla mamy :)

Spotkałyście się z tymi produktami? Które z nich są według Was godne uwagi. Co powiedziałybyście na taką paczkę? ;)

14 komentarzy:

  1. Same nieznane rzeczy :) Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paczka :)
    Słodkości, na pewno pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam z słodkościami, ale siostra na 100% się ucieszy :)

    Pozdrawiam Zocha:)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniałaś mi czasy, gdy sama byłam zdaje się w gimnazjum, a moja siostra mieszkała pierwsze lata w Szwajcarii i też przywoziła mi przeróżne rzeczy-szczególnie słodkie!
    Nie ważne co to było zawsze wywoływało uśmiech od ucha do ucha!
    Spotkałam się z Reeses i bardzo je lubię, ale jednak mimo wszystko nie za często! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reese's to moja miłość! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fasolki Harrego Pottera najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fasolki jadłam :) Ale reszty kompletnie nie znam. Ciekawa jestem m&m'sów miętowych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Siostra na pewno zachwycona! Chętnie bym spróbowała te fasolki ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zostałam zmuszona do próbowania :P

      Usuń
  9. nerds sa super! moja corka je uwielbia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...