wtorek, 26 lipca 2016

Liebster Blog Award #3

Z ogromną przyjemnością przyjęłam wiadomość o już 4 nominacji do Liebster Blog Award. Moje poprzednie odpowiedzi znajdziecie TUTAJ oraz TUTAJ. Tym razem zostałam nominowana przez Adriana z bloga Brewilokwencja. Serdecznie dziękuję :) Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawymi pytaniami oraz moimi odpowiedziami na nie!


1. Jaki jest Twój ulubiony serial?
Moi ulubieńcy serialowi dość często się zmieniają. Bardzo lubię stare, polskie seriale i często do nich powracam. Jeśli chodzi o zagraniczne produkcje to niezmiennie „Chirurdzy”. Mimo iż zauważam duże pogorszenie fabuły, to w dalszym ciągu czekam na każdy odcinek (chyba na starość robię się sentymentalna). Ostatnim odkryciem jest również tureckie „Wspaniałe stulecie”.

2. Czego byś nigdy nie założyła na siebie?
Oj, jest wiele takich rzeczy. Z własnej woli nigdy nie zdecydowałabym się na wszechobecne Crop Topy. Zupełnie nie w moim stylu są również ubrania, które więcej odsłaniają niż zakrywają.


3. Czy istnieje taka suma pieniędzy, dla której zrobiłabyś wszystko?
Absolutnie nie! Pieniądze nie są dla mnie najważniejsze.

4. Masz jeden dzień życia – co robisz?
Pakuję walizki, zabieram ukochanego i lecimy na Bali.


5. Masz możliwość spotkania się z jakąkolwiek osobą na świecie – kogo wybierasz?
Jeśli mogłabym również kogoś wskrzesić na to spotkanie, wybrałabym Hitlera i księżną Dianę.

6. Chciałabyś na jeden dzień być płcią przeciwną?
Szczerze? Nie kręci mnie to! Podoba mi się bycie kobietą :)


7. Jak zareagowałabyś na wieść o śmierci swojego idola?
Chyba nie mam żadnego idola, po śmierci którego mogłabym popaść w depresję czy nie wstać z łóżka...

8. Wierzysz w magię?
Już z tego wyrosłam. Jako dziecko bardzo fascynował mnie ten świat, wróżby, zaklęcia. Obecnie wierzę tylko w to, co namacalne.

9. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
Na pewno będąc w ciągłej podróży: będąc w trakcie lub tuż po podróży dookoła świata.


10. Jaka jest Twoja ulubiona aplikacja?
Od bardzo dawna używam Instagrama. Ostatnio zaczęłam również używać Snapchata, który również sprawia mi dużo frajdy.

11. Co Cie przeraża w dzisiejszym świecie?
Nie przesadzę, jeśli powiem, że wszystko. Terroryzm, wszechobecna przemoc, ludzie, którzy stoją przy władzy, ludzka głupota i brak własnego zdania, sposób, w jaki jesteśmy kontrolowani i manipulowani na każdym kroku, często w ogóle nie zdając sobie z tego sprawy, wykorzystywanie ludzi i zasobów natury, a co za tym idzie degradacja świata, na którym żyjemy. Mogłabym wymieniać jeszcze godzinami, ale zrobiło się już wystarczająco poważnie...


Moje nominacje pojawiły się już w pierwszym poście, dlatego pozwólcie, że nie będę tego robić ponownie (zrobię to podczas piątej nominacji ;)). Post z pytaniami może być również pretekstem do odpowiedzi na Wasze pytania. Jeśli ktoś z Was chciałby zadać mi jakieś pytanie na jakikolwiek temat, może to zrobić pod tym postem w komentarzach! Będzie mi niezwykle miło! 

7 komentarzy:

  1. Ja też nie wierzę w magię :) Bardzo fajny tag :)
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemnie się czyta takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. również uwielbiam Chirurgów! I jestem ciekawa jak potoczą się wątki Meredith, Rigsa i Maggie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze: jakos nie moge sie przyzwyczaic do Rigsa. Ma w sobie cos takiego, co mnie drazni, choc nie umiem do konca powiedziec, co to takiego...

      Usuń
  4. Bali to dobry wybór ja bym pewnie odpowiedziała podobnie :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...