niedziela, 24 lipca 2016

Letnie trendy '16

Lipiec jest dla mnie niezwykle pracowitym i wyczerpującym miesiącem. Mam bardzo mało czasu na cokolwiek i doskwiera mi również moja ograniczona obecność na blogosferze. Ostatnio znalazłam jednak chwilę na przyjrzenie się produktom, które znaleźć można w ofercie sklepu internetowego CNDirect. Nie ukrywam, że chciałabym napisać kolejny post z serii Testownia z opisem funkcjonowania tego sklepu, dlatego bardzo potrzebne są mi Wasze kliknięcia. Liczę, że mi w tym pomożecie :)


1. Kostiumy na lato:


















1. LINK                              2. LINK                                3. LINK

2. Sukienki maxi i kimono o ciekawych wzorach:

















4. LINK                              5. LINK                                     6. LINK

3. Bluzeczki


















7. LINK                         8. LINK                           9. LINK 

4. Letnie akcesoria:
















10. LINK                          11. LINK                            12. LINK


Jakie są Wasze letnie niezbędniki? Które z letnich trendów najbardziej wpasowują się w Wasze gusta?

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wpis:)
    https://katie-yasmin.blogspot.com/
    ZApraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam ci w pierwsze 9 linków, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super lista, ładne rzeczy ;) klik klik ;)
    mogę prosić o kliknięcie w linki u mnie ?> Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Ja zawsze u Ciebie klikam, kochana :)

      Usuń
  4. kombinezony mają super na tej stronce! Wszystkie linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie rowniez bardzo sie podobaja! Dziekuje :*

      Usuń
  5. Sukienki maxi to hit tego sezonu - i mój ;) Kliknięte!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje niezbędniki na lato to okulary, bawełniana koszulka i torebka. Czuję, że muszę zmienić swoje wymagania, bo biednie to brzmi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to jak prawdziwie :) Jestem zdania, ze w lato lepiej sie nie "przebierac";) Najwazniejsza wygoda i praktycznosc.

      Usuń
  7. Świetna lista rzeczy, ja lubię wszystkie letnie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten plecaczek ostatni jest niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta koszula z kwiatami jest świetna, podobają mi się też kombinezonki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka z wiązaniem na dekolcie świetna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...