środa, 20 lipca 2016

Haul modowy

Korzystając ze szwajcarskich wyprzedaży do mojej szafy trafiło kilka nowych rzeczy. I nie tylko do mojej, bo kilka z nich zostało również kupione dla mojej siostry. Tak się złożyło, że większość rzeczy pochodzi ze sklepu C&A, którego oferta ostatnio zachęciła mnie do sporych zakupów. Cieszę się, że w końcu trafiłam na idealne dla mnie dżinsy, których tak długo szukałam! 

1) Bluza z kwiatowym motywem
Marka: C&A Clockhouse
Materiał: 60% bawełna, 40% poliester 
Rozmiar: XL
Kolor: Ciemnoszary
Cena: 12 CHF



2) Bluza z wzorem
Marka: C&A Clockhouse
Materiał: 50% bawełna, 50% poliester
Rozmiar: M
Kolor: Granatowy
Cena: 9 CHF



3) Dżinsy
Marka: C&A Clockhouse
Rodzaj: Jegging Leg
Materiał: 76% bawełna, 22% poliester, 2% elastan - lycra
Rozmiar: 40
Kolor: Niebieski dżins
Cena: 25 CHF




4) Bluzka z nadrukiem
Marka: C&A Clockhouse
Materiał: 65% poliester, 35% wiskoza
Rozmiar: 40
Kolor: Czarny
Cena: 5 CHF






































5) Spodnie od piżamy
Marka: C&A Lingerie
Materiał: 90% bawełna, 5% wiskoza, 5% elastan
Rozmiar: M
Kolor: Szary w kropki
Cena: 9 CHF



6) T-shirt do spania
Marka: C&A Lingerie
Materiał: 60% bawełna, 40% poliester
Rozmiar: M
Kolor: Granatowy
Cena: 9 CHF
































7) Buty
Marka: Salomon
Rozmiar: 38
Kolor: Czarny/niebieski
Cena: 29.90 CHF


























8) Szlafrok
Marka: C&A Lingerie
Materiał: 100% poliester
Rozmiar: S
Kolor: Fioletowy
Cena: 9 CHF


9) Portfel
Marka: Weber Lederwaren
Kolor: Czarny
Cena: 15 CHF



























10) Portfel
Marka: Weber Lederwaren
Kolor: Wiele kolorów
Cena: 15 CHF
































A co nowego trafiło do Waszych szaf?

21 komentarzy:

  1. Fajne zakupy, koszulka z nadrukiem mi sie podoba. Moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny haul ;) podobają mi się rurki ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie linki ? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/07/trzecie-zamowienie-z-dresslink-recenzja.html Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne jeansy :D Miałam kiedyś jedne takie super z C&A i nawet sporo wytrzymały!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne ciuszki, w takim luźnym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta pierwsza bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za C&A ale ciuszki na prawdę ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne, klasyczne propozycje. oj ja też lubię wyprzedaże, zamawiam wtedy sporo rzeczy :) dla całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś lubiłam C&A, ale ostatnio jakoś tak nie mogę się w tym sklepie odnaleźć. Fajne te jeansy! Choć jestem średnio nastawiona na spodnie od nich - zazwyczaj po niecałym roku noszenia, nawet ja bym powiedziała po 9 miesiącach około przecierały mi się albo robiły dziurki na zgięciach. Jednak te spodnie, które kupowałam na ryneczku w moim mieście wytrzymywały o wiele dłużej. Do dziś mam np. rurki, które kupiłam 6 lat temu :D. Poza tym, że mam lekko jaśniejsze kolana, trzymają się super :D.
    No a wracając do Twoich zakupów, pierwsza bluza jest super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne ciuszki, bluzy chętnie bym sama założyła.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest ta niebieska bluza :D

    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne bluzy, bardzo mi się podobają. Sama niedługo będę musiała uzupełnić garderobę na jesień, mam nadzieję, że coś ciekawego wpadnie mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie rzeczy bardzo ładne :) Pierwsza bluza genialna!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczne te portfele :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja niestety w ca nigdy nic nie moge znalezc:< swietny haul:)
    dziekuje za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie <3
    http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza i druga bluza - jak dla mnie są ŚWIETNE!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...