wtorek, 28 czerwca 2016

Wyniki konkursu!

Z prawdziwą przyjemnością pragnę dziś ogłosić wyniki zorganizowanego przeze mnie konkursu. Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy poświęcili kilka cennych minut swojego życia na zgłoszenie. Nagroda czeka już na wysłanie, a więc pora ogłosić zwycięzcę!


Każde zgłoszenie wywołało u mnie dużo radości i z chęcią czytałam Wasze odpowiedzi. Zdecydowałam nagrodzić Aldia Arcadia za jej odpowiedź, która szczerze mówiąc wywołała u mnie łezkę wzruszenia:

"Dookoła świata w jeden dzień? Tak to możliwe! Wystarczy, że wylądujesz na tym blogu :) Usiądź wygodnie, bo szybko nie wstaniesz! W świat fotografii, kulinarii, mody i urody zabierze Cię Angelika :). Ta przemiła blogerka mieszka na co dzień w Szwajcarii. Macie ochotę na wirtualny rejs po tym cudownym, alpejskim państwie? Świetnie trafiliście! Tylu ciekawostek na temat krainy słynącej z najpyszniejszej czekolady, najlepszych zegarków i wypchanych pieniedzmi banków - nie znajdziecie w całym Internecie!
Spotkaliście się kiedyś ze stwierdzeniem, że Szwajcaria to najszczęśliwszy kraj na świecie? Coś musi w tym być :) Od autorki bloga aż bije szczęście i uśmiech :))
Aa i jeszcze jedno, zajrzyjcie na profil "Dookoła świata" na Insta, zobaczycie tam z bliska tę blogerkę. Nie pożałujecie! Jest mega piękną kobietą :) Cieżko się od niej oderwać, jak od szwajcarskiej czekoladki :))"

Serdecznie gratuluje zwyciężczyni i proszę o szybki kontakt w sprawie danych do wysyłki. Czas zgłoszenia się po nagrodę to zaledwie 2 dni, a więc nie ma na co czekać! Po tym czasie nagroda zostanie przekazana kolejnej osobie.

Pozostałym dziękuję za udział i zachęcam do zgłoszeń w następnych konkursach, które z pewnością sie pojawią!


Pozdrawiam i przesyłam buziaki z Polski!

7 komentarzy:

  1. Może nie jest to konkursowe jedno zdanie, ale wypowiedź i uzasadnienie świetne! :D
    Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję :) :) :) :) :) Buziolki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie ta odp nie powinna byc brana pod uwage, gdyz nie spelnia wymogu reg, gdzie jasno bylo napisane ze JEDNO zdanie :) No ale cóż...gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...