niedziela, 12 czerwca 2016

Wiosenny haul modowy

Do sklepów trafiły wiosenne kolekcje, a wraz z nimi kilka motywów, które bardzo mi się podobają. W moim przypadku najlepiej sprawdzają się zakupy, które są zupełnie spontaniczne i nieplanowane. Pracując w jednym z centrów handlowych, praktycznie codziennie mam możliwość zaglądnięcia do sklepów, które się tam znajdują. Zakupy, które ostatnio zrobiłam, nawet mnie zaskoczyły, jednak jestem z nich bardzo zadowolona.


1) Wiązana koszula w kratę
Marka: Bershka
Materiał: 100% wiskoza
Rozmiar: L
Kolor: Brzoskwiniowo-granatowa krata
Cena: 14.90 CHF




2) Spodnie
Marka: Bershka
Materiał: 64% bawełna, 33% poliester, 3% elastan
Rozmiar: 40
Kolor: Bordowy
Cena: 29.90 CHF




3) Sukienka z paskiem
Marka: C&A
Materiał: 100% poliester
Rozmiar: 38
Kolor: Kwiecista
Cena: 25 CHF




4) Bluza
Marka: C&A
Materiał: 60% bawełna, 40% poliester
Rozmiar: M
Kolor: Czarny
Cena: 12 CHF





5) T-shirt z mopsem
Marka: C&A
Materiał: 100% bawełna 
Rozmiar: S
Kolor: Czarny
Cena: 9 CHF



6) Luźny t-shirt
Marka: Tally Weijl
Materiał: 100% bawełna 
Rozmiar: M
Kolor: Różowy
Cena: 15.95 CHF


7) Top w kwiatki
Marka: Tally Weijl
Materiał: 100% bawełna 
Rozmiar: L
Kolor: Czarny
Cena: 8.95 CHF




8) Top
Marka: Tally Weijl
Materiał: 100% bawełna 
Rozmiar: L
Kolor: Niebieski
Cena: 3.95 CHF



9) Kwiatowy t-shirt
Marka: Zebra
Materiał: 95% poliester, 5% elastan
Rozmiar: M
Kolor: Biały w kwiaty
Cena: 9.90 CHF



Akcesoria:

10) Spinki do włosów
Marka: H&M
Ilość: 4 szt.
Rozmiar: Uniwersalny
Kolor: Czarny
Cena: 3.90 CHF


11) Gąbka do makijażu
Marka: H&M
Kolor: Różowy
Cena: 4.90 CHF



12) Portfel
Marka: Guess
Kolor: Niebieski
Cena: Prezent urodzinowy































Co sądzicie o moich zakupach? Może posiadacie któreś z nich w swoich szafach?


Koniecznie dajcie znać, która wersja zdjęć (wisząca, czy złożona) jest lepsza do hauli modowych!

22 komentarze:

  1. Najlepsza jest bluza i sukienka! Nie pamiętam, kiedy ostatni raz byłam na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ciuszki ;) sukienka najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne rzeczy udało Ci się zdobyć. Ciekawa ta koszula w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula w kratę, oraz sukienka - te rzeczy wpadły mi w oko 😄. Sama ostatnio coraz częściej kupuje nowe ubrania, buty....chyba doszłam do wniosku ze musze troche odświeżyć i zmienić "szafę"

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem sporo tego!:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio podobają mi się kolorowe rzeczy, dlatego ta wielobarwna bluzeczka wpadła mi w oko :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciuszki numer: 1, 3, 4, 5, 9 wymiatają :D. U mnie wiosenny shopping ciągle rozkłada się w czasie :P. Raz kupię buty, potem sukienkę i tak co jakiś czas wpada coś nowego do szafy :P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Excellent buys, I really like the dress.
    See you soon.

    Angelica

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie najbardziej podoba się sukienka w kwiatki, przewiązana paskiem. Lubię takie zwiewne ubrania. Są idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta pierwsza koszula, też taka chciałam ale u mnie takiej nie widziałam, niestety.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza koszula bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta pierwsza koszula :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny haul ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię oglądać czyjeś zakupy, bo zawsze można się zainspirować. sukienka i koszula są świetne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie ciuchy i dodatki bardzo mi się podobają, jednak to koszula w kratę wygrywa w moim osobistym rankingu :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam koszule w kratę, mam w domu chyba z 10 sztuk :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam sklep Tally Weijl :) Wczoraj właśnie kupiłam tam spodenki :D A ta pierwsza koszula w kratkę świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...