poniedziałek, 20 czerwca 2016

Wiosenne To i Owo

Wiosna to czas, w którym wystrój naszego mieszkania najbardziej się zmienia. Do naszych domów wprowadzamy radosne kolory, a całość upiększają żywe, wiosenne kwiaty. W ostatnim czasie podchodzę raczej skromnie do zakupu artykułów domowych, jednak wypatrzyłam kilka nowości, głównie na wyprzedażach. Zobaczcie same, co wpadło w moje ręce w ciągu trzech, wiosennych miesiecy!

1) Szklane ozdoby
Sklep: Conforama
Cena: 0.50 CHF za szt.
Kolory: jasnoróżowy, ciemnoróżowy, fioletowy

2) Wiosenny świecznik
Sklep: Conforama
Cena: 1 CHF
Kolor: różowy


3) Zestaw
Sklep: Depot
Skład: Szklana waza, muszle, sztuczny kwiat
Cena: 14.90 CHF + 1 CHF + 4.90 CHF

Zdjęcie przedstawia końcowy efekt.


4) Wielkanocna zawieszka na drzwi
Szyld: Welcome
Sklep: Coop
Cena: 7.90 CHF


5) Przesyłka
Zestaw nasion

6) Gerbera w doniczce
Sklep: Edeka
Cena: 1 €


7) Ręcznie zdobione wazony x 2


8) Szara doniczka
Sklep: Radikal
Cena: 1 CHF
Kolor: szary


9) Ozdobne perełki w dwóch kolorach
Sklep: Radikal
Cena: 2.90 CHF za szt.
Kolor: szary i biały


10) Woreczek z kamieniami
Sklep: Radikal
Cena: 2.90 CHF
Kolor: czarny


A jakie rzeczy do domu Wy ostatnio upolowałyście?

16 komentarzy:

  1. Czarne kamyki i te 3 słoiczki są śliczne i sama chętnie bym je u siebie widziała

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarne kamyki i te 3 słoiczki są śliczne i sama chętnie bym je u siebie widziała

    OdpowiedzUsuń
  3. Wazony super :D muszę kupić sobie te kwiatki, bo ładne są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wazony - własnoręcznie malowane wyglądają 100 razy lepiej niż te z fabryki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzialabym nawet, ze nie ma porownania! :)

      Usuń
  5. U nas nie ma takich łądnych gerber ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jaka szkoda! Mi udalo sie upolowac, w dodatku za smieszna cene :)

      Usuń
  6. Ręcznie zdobione wazony robią naprawdę niezłe wrażenie, tak samo z resztą spodobały mi się kamyczki. Warto by takie "upolować" :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem te zdobione wazony są meeeega *_*
    Zapraszam do nas
    Ivicini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarne kamyczki wymiatają :)! Ja ostatnio totalnie nic nie kupowałam do domu, niestety zbiegły się w czasie inne wydatki :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez raczej oszczednie. Takie zakupy przez 3 miesiace to jak nie ja ;P

      Usuń
  9. Czarne kamienie są fajne. A sztucznych kwiatów nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. wazoniki z pierwszego zdjecia przesliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio dostałam świetną narzutę na łóżko.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te wazony i świecznik również cudny. Jednym słowem zakupy Ci się udały! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...