środa, 22 czerwca 2016

Kocham lato!

No i nadeszło upragnione lato! Przynajmniej kalendarzowe, bo pogoda w Szwajcarii zupełnie na to nie wskazuje. Czerwiec to raczej deszczowy miesiąc, więc ze słońca nie było mi dane jeszcze skorzystać. Zazdroszczę zatem wszystkim, którzy mieszkają w regionach, gdzie mogą naładować swoje ciało dawką endorfin, pochodzących z promieni słonecznych. Z okazji pierwszego dnia lata zdecydowałam się zamieścić tag „Kocham lato!”. Zachęcam Was również do odpowiedzi na poniższe pytania na swoich blogach lub w komentarzach!



1) Jaka jest dla Ciebie idealna temperatura?
20 – 22 stopnie. 24 to zdecydowane maksimum, przy którym dobrze się czuję. Wyższe temp. powodują u mnie złe samopoczucie i zmęczenie.

2) Jeśli opalanie, to gdzie? Na nadmorskiej plaży, nad jeziorem, w ogrodzie, czy na balkonie?
Przyznam szczerze, że całe wieki nie uprawiałam klasycznego plażingu. Ogrodu niestety nie posiadam. Na mój balkon dociera jedynie zachodzące słońce, a jezior w Szwajcarii jak na lekarstwo. Nie muszę wspominać o brak dostępu do morza. Zdecydowanie tęsknię jednak za pobytem nad typowym, polskim jeziorem. Gdyby czas i pogoda dopisała, chciałabym wyskoczyć w te wakacje na jeden dzień.

3) Ulubiony look na lato?
Zdecydowanie luźne, przewiewne ubranie. Żadnych ciężkich materiałów. Chętnie noszę zwiewne koszule, czasem założę również sukienkę. W mojej szafie jednak nie ma ani jednej spódniczki!




4) Ulubiony letni napój?
Z latem kojarzy mi się zimniuteńki Panaché. Lubię wszelkie lemoniady cytrusowe.

5) Wakacje w kraju czy za granicą?
Biorąc pod uwagę, że moim krajem jest obecnie Szwajcaria, to wolę zdecydowanie wakacje spędzone za granicą (czyt. w Polsce) :D



6) Obowiązkowy gadżet na wakacje?
Krem z filtrem. Najważniejsze to dobre zabezpieczenie!

7) Letnie wakacje vs zimowe ferie?
I jedne i drugie mają w sobie to „coś”. Często decyduję się na ferie poza sezonem, gdyż ceny są zazwyczaj o wiele niższe. Latem możemy jednak rozkoszować się ciepłym słoneczkiem. Jako dziecko wolałam zdecydowanie dwumiesięczne wakacje!

8) Gdzie spędzasz wakacje w tym roku?
Tegoroczne wakacje przypadają dla mnie na koniec czerwca/początek lipca. Nie wydaje mi się, bym mogła je nazwać odpoczynkiem, bo wybieram się do Polski po ponad roku nieobecności tam i mam masę rzeczy do załatwienia. Mimo wszystko cieszę się na ten dwutygodniowy urlop.



9) Jakie pamiątki najchętniej przywozisz z wakacji?
Oczywiście żaden wyjazd nie obejdzie się bez pocztówki! To mój absolutny must have z każdej podróży. Chętnie przywożę ze sobą również typowe dla danego regionu produkty.

10) Ulubiony smak lodów?
Jeśli chodzi o lody, to nie mam jednego ulubionego smaku. Wybieram je w zależności od tego na co mam w danej chwili ochotę. Rozkoszuję się zarówno mlecznymi lodami, jak i owocowymi sorbetami.

11) Wakacje nad morzem, w górach czy nad jeziorem?
Najbliższe memu serce jest morze! Sentymentalnie wspominam coroczne wyjazdy z rodziną.


Za co Wy kochacie lato?
____________________________________________________________

Przypominam o konkursie!


14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post! :) Zdecydowanie krem z filtrem to podstawa na wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi. Lato to zdecydowanie moja ulubiona pora roku i uwielbiam je za dosłownie wszystko co sie z nim kojarzy, no może oprócz komarów :P
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj komarow i innych owadow to ja nie znosze! U mnie jeszcze sie nie pojawily po zimie. Chyba za zimno dla nich.

      Usuń
  3. No po roku nieobecnosci bedzie co odwiedzac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pytanka ;D
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lato zwykle spędzam w pracy a na urlop wybieram się jesienią - bo tą porę roku kocham jednak najbardziej :)
    Nie wyobrażam sobie lata bez kremu z filtrem i mgiełki do twarzy..
    Podobnie jak Ty z podróży przywożę pocztówki tylko koniecznie biało - czarne, no i magnesy na lodówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocztowki to podstawa :) Ja bardzo rzadko jezdze na wakacje w sezonie. Ten nadchodzacy wyjazd to wyjatek, choc tez nie do konca mozna nazwac go wakacjami.

      Usuń
  6. Lato to zdecydowanie moja ulubiona pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesli chodzi o preferowane temperatury, to mam tak samo jak Ty, a we Wrocławiu teraz aż 33 stopnie... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...