wtorek, 3 maja 2016

Testownia #8 - Banggood - Czy warto?

Moi drodzy!

Ostatnio miałam przyjemność przetestowania kolejnej strony internetowej. Przystałam na zaproponowaną współpracę, dzięki której mogę teraz dokładnie opisać Wam, jak przebiegło całe zamówienie oraz przedstawić, w jaki sposób dotarły do mnie produkty i co właściwie o nich sądzę. Zapraszam do przeczytania!

O stronie

Przetestowaną przeze mnie stroną jest otwarta w 2004 r. banggood.com. Na polskim rynku wydaje mi się być ona mniej znana niż jej chińscy konkurenci typu Romwe czy Dresslink. Główna siedziba firmy znajduje się w Guangzhou, w Chinach, ale ma ona także kilka innych oddziałów na terenie tego kraju. Strona wyróżnia się na tle innych tym, że nie znajdziemy na niej tylko chińskich ubrań i akcesoriów, ale także ciekawe gadżety (wśród nich np.: gadżety elektroniczne, sportowe i inne ciekawostki technologiczne), zabawki, przedmioty do domu i ogrodu czy części samochodowe!



O zamówieniu

Od firmy otrzymałam 15 $ do wykorzystania w sklepie. Niewątpliwym plusem dla strony jest brak opłat za przesyłkę, dzięki czemu mogłam wybrać rzeczy za wyżej wspomnianą kwotę, nie martwiąc się, że będą doliczone dodatkowe koszty.

Zakupy na Banggood są bardzo proste, a na stronie można bardzo szybko się odnaleźć. Produkty pogrupowane są w kategorie, które znajdziemy z lewej strony. Klikając na jedną z kategorii, wyświetlają nam się kolejne podkategorie i w ten sposób możemy szukać produktów, które nas interesują. Po przejściu do rzeczy, którą wybraliśmy, wyświetlają się dodatkowe informacje: cena, rozmiar, kolor i inne detale danego produktu (np. przy produktach kosmetycznych – notka, w jaki sposób powinno się go używać, przy ubraniach – standardowa tabelka z wymiarami).Przy każdym produkcie znajdziemy również informacje o dostawcy i długości dostawy. Po zaznaczeniu wszystkich koniecznych danych można nacisnąć przycisk Kup teraz (Buy it now!).

Niestety w moim przypadku ograniczono mi dostęp do wszystkich produktów (w ramach współpracy mogłam zdecydować się tylko na produkty z kategorii Fashion, Beauty, Bags & Shoes). Ostatecznie zdecydowałam się na 3 produkty.


Za dostawę mogą być odpowiedzialne trzy firmy US Direct, EU Direct i CN Direct. Moim zamówieniem zajęła się ostatnia z nich. Każdy z zamówionych produktów przyszedł do mnie osobno zapakowany – innymi słowy były to trzy różne paczki. Dwa produkty dotarły po 17 dniach od złożenia zamówienia, ostatni – po 20 dniach. Każda z paczek była oznaczona znaczkiem Gift (Prezent) i nie została oclona na granicy (nie można jednak zakładać, że każda paczka przejdzie bezpłatnie przez granicę kraju). Proces dostawy można było śledzić na swoim koncie.


Moje zamówienie

Jak już wspomniałam w skład zamówienia wchodziły trzy rzeczy. Wśród nich znalazły się:
- szczotka do mycia twarzy w cenie 6.99 $
- maseczka peelingujaca w cenie 3.39 $
- skarpetki w cenie 1.99 $.





Przyjrzyjmy się dokładniej tym produktom!

1) Szczotka do mycia twarzy 5 w 1


Facial Brush Banggod

Szczotka w biało-różowym kolorze została dodatkowo zabezpieczona poprzez podwójne opakowanie. W skład zestawu wchodzi część elektryczna oraz 5 nakładek.


Sama szczotka działa na baterie (2 baterie typu AA). Nie są one dołączone do zestawu. Urządzenie ma również dwa poziomy prędkości (Low/High). Jest ono bardzo lekkie, waży około 200 g. Wyprofilowana szczotka dobrze trzyma się w dłoni.


Szczotka ma 5 nakładek przeznaczonych do różnych czynności pielęgnacyjnych, w tym nakładki do czyszczenia twarzy i szyi, nakładki masujące i peelingująca.


 Moja opinia:
Już od dawna chodził mi po głowie zakup takiej szczotki. Ich ceny są niesamowicie zróżnicowane. Postanowiłam zatem skorzystać z okazji i wypróbować tę, dostępną na Banggood. Muszę przyznać, że jest to jedna z lepszych decyzji w ostatnim czasie. To małe urządzenie zrewolucjonizowało moją pielęgnację! Nie sądziłam, że będę tak zadowolona z taniego gadżetu z Chin. Każda z nakładek bardzo fajnie działa. Najczęściej używam oczywiście zakończenia do oczyszczania, dzięki któremu żel myjący wnika głębiej w skórę i dokładniej ją oczyszcza. Nakładka peelingująca z delikatną tarką dobrze usuwa suchy naskórek, z kolei nakładka przeznaczona do masażu przyjemnie masuje i pozostawia uczucie odprężenia. Wszystkie nakładki są łatwe w zamontowaniu oraz wyczyszczeniu. Mój absolutny hit!

2) XIUZILM głęboko oczyszczająca czarna maseczka do twarzy

>>KLIKNIJ, ZEBY PRZEJSC DO PRODUKTU<<


Czarna maska do twarzy

To kolejny hit, panujący od jakiegoś czasu na YouTubie. Pomyślałam sobie, że fajnie będzie na własnej skórze przekonać się, jak działa ta maseczka. Jednak, otrzymując zamówienie, byłam rozczarowana... dostawą! Pudełko okazało się być doszczętnie zniszczone.


Maseczka ma 60 ml zawartości i dobrze znany czarny kolor. Maskę należy nałożyć na oczyszczoną twarz. Przed nałożeniem rozszerzyć pory np. za pomocą gorącego ręcznika. Produkt należy nałożyć równomiernie i odczekać 10 – 15 min. Po tym czasie maseczka wysycha i można ją odkleić od twarzy.

Moja opinia

Tę maseczkę zrobiłam sobie późnym wieczorem. Nie zdziwiło mnie to, że jej aplikacja była bardzo brudna. Czarną maź ciężko jest usunąć z dłoni czy umywalki. Jednak samo rozprowadzenie produktu na twarzy nie było zbyt czasochłonne. Im dłużej maseczka pozostawała na twarzy, tym bardziej sztywniała, uniemożliwiając jakąkolwiek mimikę czy mówienie. Po 15 minutach rozpoczęłam akcję ściągnięcia kosmetyku. W tym czasie maseczka całkowicie zastygła. W moim przypadku niestety nie dało się jej usunąć jednym pociągnięciem: musiałam ściągać ją częściami. Wiele nasłuchałam się, o tym jak bardzo boli ściąganie tej maski. Być może nie należę do najbardziej wrażliwych osób, ale uważam te opinie za mocno naciągane. Oczywiście czuć sam moment odrywania, ale porównać można go z odklejeniem plastra (Jedynie w okolicy oczu można czuć większy dyskomfort). Resztki maski usunąć można z łatwością za pomocą mokrego ręcznika. Sam efekt był zadowalający. Duża część zaskórników została usunięta, twarz była wyraźnie gładka i przyjemna w dotyku. Nie pojawiło się również żadne podrażnienie. Mogę z czystym sercem polecić ten produkt.

3) Skarpetki EMOJI


emoji socks



































Mając do wykorzystania jeszcze kilka centów, zdecydowałam się na dorzucenie do koszyka pary skarpetek. Spodobał mi się wzorek emotikony, dającej całusa ;) W tym przypadku były one również podwójnie zapakowane.




Skarpetki są w 100% poliestrowe. Do wyboru mamy 10 różnych emotikonów. Dostępny jest jedynie jeden rozmiar (przy rozmiarze 38, który ja noszę, są one dość małe).
____________________________________________________________


Podsumowując, zamówienie z tego sklepu uważam za udane i chętnie kontynuowałabym tę współpracę, lecz to zależy przede wszystkim od Was! Wasze kliknięcia pomogą mi w zamówieniu kolejnych rzeczy, które tym razem powędrują do WAS! Liczę na Waszą pomoc i zainteresowanie!

Czy znacie tę stronę? Co sądzicie o moim zamówieniu?

13 komentarzy:

  1. Mam taką szczoteczkę do twarzy ale jakoś z niej nie korzystam :) linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie byla strzalem w 10! :)

      Usuń
    2. Kochana mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/zakupy-w-dresslink-bizuteria-karty-do.html

      Usuń
  2. Trochę długi czas oczekiwania no i słabo, że jeden produkt miał uszkodzone opakowanie, ale zakupy ogółem bardzo ciekawe, zaintrygowałaś mnie zwłaszcza tą szczotką i teraz też mam ochotę sobie taką sprawić :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiepsko, ale cale szczescie bylo to jedynie zewnetrzne opakowanie. Polecam szczotke. Sprawdza sie super :)

      Usuń
  3. Nie słyszałam jeszcze o tym sklepie. Fajne skarpetki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nic nie zamawiałam u nich ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajne rzeczy :) Nie słyszałam wcześniej o tej stronie. Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamawiałaś coś może też z http://www.aliexpress.com/ ? Możesz porównać te oba portale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam doświadczenia z aliexpress.

      Usuń
  7. Hej nie słyszłam jeszcze o tym sklepie, ciekawa jestem tej szczotki. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. przyznam się, że nigdy nie słyszałam o tej stronie. ale szczotka wygląda na ciekawą i z chęcią chciałabym ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie zauroczyły skarpetki, są świetne i inne wzory również :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...