piątek, 29 kwietnia 2016

To i owo - Co nowego w kuchni?

W dzisiejszym poście mam Wam do pokazania kilka przedmiotów, które trafiły do mojej kuchni. W ostatnim czasie kuchnia jest pomieszczeniem, do którego chętnie kupuje wszelkie gadżety czy inne przydatne rzeczy. W krótkim czasie straciłam również sporą część talerzy, dlatego teraz chętnie rozglądam się za małymi zestawami, które uzupełniłyby moje kuchenne szafki.

1)  Zestaw dla 2 osób
Zawartość: 2 duże talerze, 2 małe talerze, 2 kubki
Kolor: Szary
Cena: 1.90 CHF za każdy talerz, 0.90 CHF za każdy kubek



2) Szklanki x 2
Sklep: Edeka
Seria: Flirt by R&B
Nadruk: Latte Macchiato
Kolor: Nadruki w odcieniach brązu
Cena: 1.99 euro za szt.



3) Szklanki x 2
Seria: Cerve
Nadruk: rysunek krowy, kawy i ziarenek
Kolor: Przezroczysty; Nadruki czarne
Cena: 1.19 euro za szt.


4) Słoiki z uchem i słomkami
Wytłoczony napis: Country Style Quality EST 1899
Kolor: Przezroczysty; Słomki – czerwony i zielony
Cena: 1.90 euro za szt.



5) Noże z ząbkami x 3
Sklep: Kitchen&More
Marka: Zyliss
Kolor: Czerwony
Cena: 2 CHF za szt.



6) Filtry do herbaty
Sklep: Müller
Marka: Tea Friends
Zawartość: 100 szt.
Rozmiar: Standard S Classic
Cena: 1.70 CHF



7) Pojemniki plastikowe
Sklep: Aldi
Marka: Crofton
Zawartość: 3 pojemniki w różnych rozmiarach
Kolor: Przezroczysty z błękitnymi przykrywkami
Cena: 9.90 CHF



8) Patelnia z drewnianymi elementami
Marka: Millerhaus






















9) Toster
Sklep: Conforama
Marka: Severin
Kolor: Biały
Cena: 10 CHF























Co myślicie o moich nowościach? 

12 komentarzy:

  1. Kubki, szklanki i filiżanki, bardzo lubię kupować mam tego na prawdę dużo. Ostatnio poluję za słoiczkami z rurką ale nigdzie nie mogę dostać. Zamówiłam już dwa razy i za każdym razem były zbite :(
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda cudnie :) Słoiki z uchem są genialne :P

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zakupy poczynilas:) sliczne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zakupy i takie bardzo na topie!
    U mnie hitem są słoiki ze słomkami, a ja chętnie przygarnęłabym do swojej kuchni patelnię z drewnianymi rączkami.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo rzeczy przypadło mi do gustu! I ten szary zestaw dla dwojga, i toster (uwielbiam tosty!), i ta patelnia (wow, jest genialna!) i oczywiście słoiki z rurkami, które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy <3 na pewno bardzo przydatne w kuchni :P

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie świetne, mi najbardziej się spodobały słoiki ze słomkami :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne szklanki! A słoiki wuelbiam <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...