wtorek, 19 kwietnia 2016

Haul modowy

Od kilku miesięcy zaobserwowałam, że odwiedzając sklepy odzieżowe, wychodzę często z pustymi rękoma. Wydaje mi się, że większość sieciówek ma taki sam asortyment, a ubrania są nie tylko nudne i zwyczajne, ale przy tym mają zupełnie nieadekwatną cenę do ich jakości. W folderze z ubraniowymi nowościami pojawiło się jednak kilka rzeczy, które pokażę Wam w dzisiejszym poście. Są to ubrania i dodatki, kupione w ciągu 3 zimowych miesięcy. Nie ukrywam, iż są to rzeczy, które zakupiłam, ponieważ zmusiła mnie do tego sytuacja. Być może jednak coś zwróci Waszą uwagę.


Zapraszam na haul modowy!

1) Sukienka
Marka: Only Stella Lace
Materiał: 95% bawełna, 5% elastan
Rozmiar: S
Kolor: Biało-niebieskie paski
Cena: 20 CHF (początkowa cena: 34.90 CHF)




2) Torebka
Marka: Pieces Nelly Crossover
Materiał: 100% poliuretan
Kolor: Biało-niebieskie paski
Cena: 15 CHF (początkowa cena: 34.90 CHF)



Zestawienie:


3) Tregginsy
Marka: H&M
Materiał: 75% bawełna, 23% poliester, 2% elastan
Rozmiar: 40
Kolor: Szary z przetarciami
Cena: 24.90 CHF



4) Spodnie - dół od piżamy
Marka: H&M
Materiał: 100% poliester
Rozmiar: M
Kolor: Szary w cętki
Cena: 10 CHF (początkowa cena: 24.90 CHF)


5) Rajstopy
Marka: H&M
Rozmiar: L
Kolor: Czarny
Cena: 7 CHF (początkowa cena: 14.90 CHF)


6) Akcesoria do włosów
Marka: C&A
Kolor: Czarny
Cena: 5 CHF (początkowa cena: 7 CHF)


7) Kapcie
Marka: Deichmann
Materiał: 100% poliester
Rozmiar: 38
Kolor: Niebieski w czarne gwiazdy
Cena: 9.90 CHF (początkowa cena: 19.90 CHF)




Buty męskie
Marka: Salomon
Rozmiar: 40 i 2/3
Kolor: Szary
Cena: 19 CHF (początkowa cena: 84 CHF)






















Jak oceniacie moje 3-miesięczne zakupy?

24 komentarze:

  1. Uwielbiam motyw pasków :) Bardzo spodobała mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka i sukienka super :) również lubię paski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, super haul, marynarski style rządzi. Sukienka i torebka jest prze urocza i mega dziewczęca. Pozdrawiam i zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka przepiękna i ta koronka,niby koronka,ale uważam,ze dodaje uroku ubraniom,piękna naprawdę,torebka też śliczna.Ostatnio bardzo podobają mi się ubrania z dodatkiem koronek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka i sukienka w paski są piękne!

    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się sukienka, szczególnie jej koronkowe wykończenie. Urzekła mnie również torebka w paseczki, jest świetna i taka przywołująca o dziwo, lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka bardzo ładna, ale masz rację w każdym sklepie to samo a ceny bardzo często absurdalne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne rzeczy ;)
    http://xthy.blogspot.com/2016/04/wiosenna-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka wymiata! Podobnie jak Kindze podoba mi się koronkowe wykończenie. Do tego ta torebka, połączenie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka super i ta torebka idealnie dobrana :) wygląda ekstra

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne nowości, paki królują.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest świetna!
    Mi bardzo spodobały się również kapcie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna torebka ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tych kapciach. Rewelacyjne.
    Zapraszam do siebie. Nowy post.
    http://life-that-inspired.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna sukienka i torebka ;-) ale z tymi sieciówkami masz rację!

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie również bardzo spodobała się sukienka i jej koronkowe wykończenie. razem z torebką wygląda na świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...