wtorek, 22 marca 2016

Yankee Candle - Kolekcja wiosennych zapachów

Nadeszła kalendarzowa wiosna. Nie mogę więc nie zapytać, jaka pogoda dziś u Was panuje? W Szwajcarii w dalszym ciągu jest ona dość kapryśna. Gdy wydaje się, że już nadchodzą ciepłe dni, zaczyna padać deszcz, a nawet śnieg. Cóż, jak mówi polskie przysłowie: „W marcu, jak w garncu”. Trzymam kciuki, by wiosna w końcu pokonała zimę, a by przywołać i zachęcić do przybycia moją ukochaną porę roku, zamówiłam ostatnio kilka wiosennych zapachów Yankee Candle. Wszystkie zakupiłam poprzez stronę internetową yankeecandle.ch, gdzie koszt jednego z wosków wynosi 2.10 CHF.

1) Garden Sweet Pea


Opis produktu: Słodki zapach delikatnych kwiatów, natchniony wonią gruszki, brzoskwini, frezji i drzewka różanego.

Moje spostrzeżenia: To drugie opakowanie tego wosku. Poprzedni zużyłam w całości i byłam tym aromatem oczarowana. Delikatny zapach cudnych kwiatów. Kojarzy mi się z wiosną.

2) Vanilla Lime



Opis produktu: Obfita dawka kremowej wanilii z dodatkiem słodkiego cukru trzcinowego i odrobiną limonki.

Moje spostrzeżenia: Bardzo delikatny zapach. Wanilia jest znanym, intensywnym aromatem i niektórych może on drażnić, jednak w połączeniu z limonką pachnie obłędnie!

3) Pineapple Cilantro

 
Opis produktu: Tropikalne uwodzenie: świeży ananas, przyprawiony odrobiną cytrusów, kolendrą i słodkim kokosem.

Moje spostrzeżenia: Bardzo cytrusowy, letni zapach. Ananas jest bardzo mocno wyczuwalny. Faktycznie może uwieść ;)

4) Mango Peach Salsa


Opis produktu: Dojrzałe mango zmiksowane z cytryną, nektarynką, pomarańczą i grejpfrutem. Orzeźwiającą nutę tworzy dodatek pieprzu różowego i imbiru.

Moje spostrzeżenia: Intensywny zapach mango i brzoskwini. Bardzo egzotyczny. Pachnie jak owocowe koktajle i lato!

5) Egyptian Musk


Opis produktu: Kuszące piżmo z odrobiną wanilii i drzewka cedrowego.

Moje spostrzeżenia: Kolejny intensywny zapach. Wąchając go z zamkniętymi oczami, to tak jakbyśmy przenieśli się arabskiego kraju, znaleźli się w sklepie z ręcznie tkanymi dywanami, a ktoś obok nas zapalił kadzidełko.

6) Madagascan Orchid


Opis produktu: Intensywny zapach białej orchidei z Madagaskaru, która kwitnie tylko jeden dzień w roku.

Moje spostrzeżenia: Zapach nasyconej orchidei. Mocny i wyrazisty.

7) Clean Cotton

 
Opis produktu: Aromat czystego prania, rozwieszonego na zewnątrz w słoneczny dzień.

Moje spostrzeżenia: Bardzo przyjemny i kojący zapach proszku do prania. Kojarzy się z dzieciństwem i beztroską.

8) Fluffy Towels


Opis produktu: Cudowny zapach świeżo wypranych ręczników z nutami cytryny, jabłka, lawendy i lilli.

Moje spostrzeżenia: Zapachu ręczników nie czuję. Nuta jest jednak dość przyjemna i delikatna. 


Czy te zapachy również przywołują Wam na myśl wiosnę? Jakie zapachy znajdują się w Waszej wiosennej kolekcji? 

14 komentarzy:

  1. uwielbiam tego typu notki :* a szczególnie te w których mowa o woskach Yankee Candle :*
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam większość z tych wosków i każdy przypadł mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne woski , musze zainwestować w nie <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe zapachy, chyba nie umiałabym się zdecydować na jeden ;) Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie jest super! Po prostu genialne!

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli jesteś zainteresowana do zaobserwuj i daj znać u mnie!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalne zapachy, czytając opisy nawet się troszkę rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe te swieczki! chyba się do nich przekonam!

    ,,jak dbam o wlosy farbowane'' - http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam osobiście tych wosków.
    Słyszałam dużo pozytywnych opinii na ich temat.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. moje ulubione Yankee ;) chciałabym jej wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie testowałam jeszcze wosków ;) ciekawa jestem zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten z ananasem byłby pewnie moim ulubieńcem, ponieważ lubię ten owoc, a do tego połączony jest z kokosem mniam! Drugim faworytem byłby pewnie ten z mango lub ten ze świata kadzidełek.
    U mnie pogoda pochmurna i mało wiosenna, choć kwiaty już kwitną, a ptaki śpiewają :)
    Co do wiosennych zapachów to na pewno przebiśnieg i jego delikatna woń. Może jeszcze tulipany oo i rzeżucha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Garden Sweet Pea jeszcze nie używałam, ale już sobie notuję, bo skusiłaś mnie swoja opinią! Mango Peach Salsa jest obłędne, tak samo jak Fluffy Towels.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...