poniedziałek, 14 marca 2016

To i owo - Ikea

W ostatnim czasie nazbierało mi się kilka rzeczy do domu, które zakupiłam w Ikei. Zdecydowałam się zebrać je wszystkie w jednym miejscu i tym samym powstał kolejny post z serii „To i owo”.

1) Wazon
Seria: Vasen
Kolor: Przezroczysty
Materiał: Szkło
Wysokość: 20 cm
Cena: 1.95 CHF / 5 zł



2) Suszki zapachowe
Seria: Dofta
Kolor: Czerwony, zielony
Materiał: Ususzone części roślin
Waga: 90 g
Cena: 1.95 CHF / 4.99 zł



Wykorzystanie:


3) Słoiczki na przyprawy
Seria: Rajtan
Ilość: 4 szt.
Kolor: Przezroczysty
Materiał: Szkło
Wysokość: 8 cm
Pojemność: 15 cl
Cena: 3.95 CHF / 5.99 zł



4) Kosz
Seria: Fniss
Kolor: Czarny
Materiał: Plastik
Wysokość: 28 cm
Pojemność: 10 l
Cena: 1.95 CHF / 4 zł



5) Miseczki
Seria: Oftast
Ilość: 6 szt.
Kolor: Biały
Materiał: Szkło hartowane
Wysokość: 15 cm
Cena: 0.75 CHF / 2 zł



6) Szklanki
Seria: Sommar 2016
Ilość: 2 szt.
Kolor: Niebieski
Materiał: Szkło
Wysokość: 14 cm
Pojemność: 35 cl
Cena: 0.75 CHF / 2.99 zł



7) Świecznik
Seria: Väsnas
Ilość: 2 szt.
Kolor: Przezroczysty
Materiał: Szkło
Wysokość: 6 cm
Cena: 0.50 CHF / 1.50 zł



8) Miska
Seria: Trygg
Kolor: Przezroczysty
Materiał: Szkło
Wysokość: 15 cm
Średnica: 28 cm
Cena: 2.95 CHF / 7 zł



9) Pędzelek do ciasta
Seria: Gubbröra
Kolor: Zielono-granatowy
Długość: 25 cm
Cena: 1.50 CHF / 3.99 zł


10) Świeczki
Seria: Bräcka
Ilość: 3 szt.
Kolor: Turkusowy
Materiał: Szkło
Wysokość: 5.5 cm
Zapach: Kokos
Cena: 2.95 CHF / 9.99 zł




A Wy często odwiedzacie ten sklep? Może posiadacie również powyższe przedmioty w domu? Jaki jest Wasz ulubiony sklep z artykułami domowymi?

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam Ikeę właśnie za te drobnostki, które dobrze połączone nadają klimat wnętrzu. Świetne zakupy ! Ja poluję na deski do krojenia bo słyszałam ze są świetne (te plastikowe)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w Ikei i widziałam ten susz, następnym razem sobie go sprawię, bo pieknie wygląda :)

    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak świetne mają produkty, pracuję tam i polecam.
    A i tak jakoś zboczenie zawodowe- słowo Ikea się nie odmienia :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie zakupy !;) Ikea ma świetne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny post! Masz gust do takich rzeczy :) Zapraszam na mojego bloga, fotograf wykonal naprawde swietne zdjecia! violaroth.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ikea ma świetne rzeczy w sprzedaży. Kubki i słoiczki chyba też sobie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy. też muszę się wybrać do ikei :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czesto kupuje w Ikei, szczegolnie takie drobnostki jak z Twojego posta.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię wypad do Ikea. Jest tam wiele inspiracji i cudowne świece :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam robić zakupy w tym sklepie! Widzę udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mogę chodzić do Ikei:( Już nie raz przepadłam tam bez wieści i trzeba było mnie szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Często chodzisz na zakupy! :) W Ikei jestem bardzo rzadko - w sumie jak w każdym sklepie. Chodzę tylko jak koniecznie coś muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak czesto. Te rzeczy czekaly juz jakis czas na pokazanie :)

      Usuń
  13. Na te suszki zapachowe czaję się już jakiś czas, w tym miesiącu może nie pozwolę sobie jeszcze na nie (ubezpieczenie za samochód zabolało!), ale w przyszłym kto wie! Od razu szarpnęłabym się na ten wazon, bo fajnie wygląda w połączeniu z suszem :P. Szklanki Sommar - mam takie białe, to bodajże POKAL? Bardzo fajne! Świece niedanwo kupiłam, oszalałam na punkcie tego zapachu :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Skusiłabym się na świeczki i ewentualnie tę szklaną miskę. Do Ikei chodzę baaaardzo rzadko, raz na jakieś X lat haha. Ulubione sklepy to chyba Action w Holandii, choć i tak nie za często kupuję artykuły do domu.

    OdpowiedzUsuń
  15. też mam ten wazon i również pwokłądałem tam suszki ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...