sobota, 26 marca 2016

Liebster Blog Award #2

Bardzo dawno temu otrzymałam trzecią już nominację do Liebster Blog Award. Niestety nadmiar obowiązków i innych postów spowodował, że przesuwałam datę wstawienia takiego postu, a w końcu o nim zupełnie zapomniałam. Pytania pochodzą od Lamberta z bloga paparentaladvisory.com, którego poznałam za sprawą grupy, zrzeszającej blogerów ze Szwajcarii. Za nominację serdecznie dziękuję i przepraszam, że odpowiedzi pojawiają się tak późno.


1) Jak radzisz sobie z internetowymi hejterami?

Mam to szczęście, że osoby, wchodzące na mojego bloga potrafią w sposób mądry wyrazić swoją krytykę. Nie miałam jeszcze do czynienia z typowym „hejtem”, jednak konstruktywną krytykę bardzo cenię i szanuję.

2) Jakie jest Twoje najlepsze emigracyjne wspomnienie?

Wraz z moją emigracją rozpoczęły się również moje podróże (wcześniej nie miałam takiej możliwości), dlatego też każdą kolejną wycieczkę można nazwać takim wspomnieniem :)

3) Migros czy Coop?

Zdecydowanie Migros. Oczywiście mam kilka ulubionych produktów, które dostępne są tylko w Coopie, ale miałam tę (nie)przyjemność zobaczenia, jak wygląda tam praca „od kuchni”. Podziałało to na mnie, jak na pracowników McDonalda, którzy po przepracowaniu kilku dni, tracą ochotę na fast foody.

Dla niewtajemniczonych: Migros i Coop to największe szwajcarskie sieci supermarketów.


4) Czego w sobie nie lubisz?

Szwajcaria nauczyła mnie, by o swoich złych stronach, mówić w kontekście zalet. Kierując się zatem tą zasadą, powiem, że czasem ciężko jest być perfekcjonistą. A tak na serio jestem strasznym nerwusem! ;)

5) Być szefem kogoś, czy być samemu sobie szefem?

Być samemu sobie szefem. Moja praca poniekąd daje mi taką możliwość, więc jestem bardzo zadowolona. Na kierowanie innymi jestem chyba zbyt mało asertywna.


6) Fondue czy raclette?

Raclette.

7) Ktoś oferuje Ci rewelacyjnie płatną pracę w Polsce pod warunkiem natychmiastowego opuszczenia Szwajcarii bez prawa powrotu. Co robisz?

Zostaję. Gdybyśmy oboje (wraz z moim ukochanym) dostali propozycję naszej wymarzonej pracy za stawkę, która pozwoliłaby nam utrzymać obecny tryb życia, być może przez moment byśmy się nad tym zastanowili. Niestety jest to raczej nierealne. Inną kwestią jest fakt samego życia w Polsce. Ja swoje dorosłe życie rozpoczęłam w Szwajcarii i nie wiem, czy umiałabym się odnaleźć w Polsce.

8) The Beatles czy Rolling Stones?

Cenię oba zespoły, lecz żadnego nie słucham aż tak namiętnie.

9) Jaki smak zupki chińskiej lubisz najbardziej?

Nie znoszę zupek chińskich! Nie jadłam już od wielu lat tej chemii i mój organizm nie jest w tym momencie w stanie się przemóc. Sam zapach już mnie odrzuca.


10) Najdziwniejsza rzecz, jaką jadłaś?

Pomimo tego, że jestem osobą, która lubi dobrze zjeść i zawsze staram się próbować regionalnych przysmaków, to chyba jeszcze nie miałam okazji spróbowania czegoś naprawdę dziwnego. Dla niektórych dziwnym mogą być np. jadalne kwiaty, podane do mięsa. Ci, którzy obserwują mojego Instagrama, wiedzą, że przykładam się do zjedzenia lizaka z insektem w środku ;)

11) Polska marka/firma, z której jesteś dumna?

Jestem dumna z każdej marki, która osiągnęła coś na arenie międzynarodowej. Gdy widzę polskie produkty zagranicą (a nawet produkty, wyprodukowane w Polsce), zawsze uśmiecham się z dumą!


Podczas poprzedniego LBA nominowałam już kilka osób, więc pozwólcie, że tym razem nie będę już tego robić. Mam nadzieję, że z przyjemnością przeczytałyście moje odpowiedzi.

Życzę Wam radosnych Świąt Wielkanocnych!

10 komentarzy:

  1. Z przyjemnością przeczytałam odpowiedzi. Przyznam się, że także jestem strasznym nerwusem, chociaż z wiekiem już trochę mniej... Wesołych Świąt! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post, można się o Tobie wielu ciekawych rzeczy dowiedzieć:)
    http://mydreamand-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pytania, a odpowiedzi również interesujące ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post, jednak zrobiło mi się nieco smutno na myśl o tym pytaniu o pracę w Polsce... Smutne, ale prawdziwe.
    Ale zapamiętam sobie z niego też jedną cenną rzecz - aby o wadach mówić w kontekście zalet, to bardzo rozsądne podejście ;)

    Wesołych Świąt ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe pytania, ciekawe odpowiedzi :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Też wolałabym być szefem samej siebie ;) Do Szwajcarii bym się chętnie wybrała i już wiem, jakiego sklepu unikać :P Ciekawe odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także jestem strasznym nerwusem :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Punkt za nielubienie chińskich zupek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie było dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie :)
    Podróżowanie to świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...