poniedziałek, 15 lutego 2016

BlogTrip #1 - Wyniki konkursu i wprowadzenie

Mam skrytą nadzieję, że nie zdążyliście zauważyć mojej nieobecności. W nocy z soboty na nadzielę powróciłam z 8-dniowej podróży. Przez ten czas nie miałam dostępu do internetu, bloga, czy Instagrama, więc musicie uzbroić się w cierpliwość i dać mi czas, by wszystko nadrobić.

O mojej podróży

Spędziłam dość intensywne 8 dni, w ciągu których udało mi się zwiedzić kilka ciekawych miast oraz atrakcji, które oferują. 6 lutego rozpoczęła się moja wyprawa: wyjechałam samochodem ze Szwajcarii w kierunku jednego z włoskich portów, gdzie czekał na mnie statek floty Costa (dokładniej mówiąc Costa Mediterranea). Wsiadając na jego pokład, odbyłam tygodniową wycieczkę, odwiedzając każdego dnia inne miasto. Na blogu pojawił się konkurs, w którym mieliście możliwość odgadnięcia, gdzie dokładnie zawitam.



















Wyniki konkursu / Trasa wycieczki

Poniżej prezentuję Wam przebieg mojej trasy, który jest równocześnie rozwiązaniem konkursu.


1) Podpowiedź: By dotrzeć do pierwszego miasta, będziemy musieli przejechać praktycznie przez 2 kraje. Podziwiając Morze Śródziemne, skierujemy się w kierunku portu. Jaką nazwę nosi to portowe miasteczko?
*Wskazówka: Wyjeżdżamy ze Szwajcarii i jedziemy przed długi czas w linii prostej.

Odpowiedź: Savona



2) PodpowiedźW tym chętnie odwiedzanym i 2 co do wielkości w kraju mieście, możemy przejść się jedną ze sławniejszych ulic, która nie tylko skupia w sobie mnóstwo pamiątkowych kramików, ale jest również owiana złą sławą.

Odpowiedź: Barcelona



3) PodpowiedźZnajduje się tam „Miasto w mieście”, nazywane również „Dzielnicą przyszłości”. Taki opis spowodował, że muszę odwiedzić ten kompleks.

Odpowiedź: Walencja



4) PodpowiedźTo miejsce kojarzy się przede wszystkim z nocnym życiem i wiecznymi imprezami.

Odpowiedź: Palma de Mallorca



5) PodpowiedźMiejmy nadzieję, że nie staniemy się ofiarami mafijnych porachunków ;)

Odpowiedź: Palermo



6) Podpowiedź: Na temat ostatniego miejsca najlepiej niech wypowie się sam Goethe. Cytat o nim brzmi: „Można o tym wszystkim mówić i opowiadać, można malować, ale to, co się widzi, przekracza wszelkie wyobrażenia...”.

Odpowiedź: Neapol
























Zwycięzcą konkursu jest osoba o nicku Pasażerka! Proszę, byś podesłała mi swój adres do wysyłki na maila, znajdującego się w zakładce Kontakt.

Plan postów

Jak się pewnie domyślacie, mam Wam sporo do opowiedzenia. Wróciłam również z całą masą zdjęć. Stwierdziłam, że najlepiej będzie dodać posty z relacjami z wycieczki jak najszybciej po powrocie. Nie chciałabym, by doszło do sytuacji, w której opisywałabym któreś z tych miejsc rok po przyjeździe (a byłoby to dość prawdopodobne:P). Pamięć jest również dość ulotna, dlatego w mojej głowie zrodził się pomysł zorganizowania serii BlogTrip. Przez najbliższych kilka postów będziecie mogli prześledzić moją podróż, odwiedzając wirtualnie miejsca, w których byłam i przeżywając te same przygody. Zabiorę Was do restauracji, w których jadłam, zabytków, które zwiedziłam oraz do miejsca, które przez zeszły tydzień było moim domem.


Ten post znajdziecie w górnej zakładce i będzie on odnośnikiem do wszystkich wycieczkowych postów. W późniejszym czasie, klikając na powyższe nazwy miejsc, będziecie przenoszeni bezpośrednio do postów na ich temat. Mam nadzieję, że będą one przez Was wyczekiwane i będziecie chętnie do nich zaglądać! Jeśli już teraz rodzą się w Waszych głowach pytania odnośnie rejsu, bądź konkretnych miejsc, możecie je śmiało zostawiać w komentarzach. Z pewnością pomoże mi to w pisaniu kolejnych postów!

15 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni :)
    Podróż musiała być super ! :) Byłam na Majorce i bardzo mi się tam podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tych 8 dni *_* Nie pozostaje mi nic innego jak czekać cierpliwie na zdjęcia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo, jak cudnie! ale się cieszę! zaraz podam swoje namiary.
    a na relacje z podróży czekam z niecierpliwością, szczególnie z tych miejsc, w których nie byłam - a jest ich sporo.

    ech, urlop na promie, bajka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja podróż marzeń, chociaż jeden dzień na Barcelonę to zdecydowanie za mało:)tydzień to optymalny czas

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna wycieczka. Czekam na relacje z nich, bo będę mogła sobie przy okazji przypomnieć pięć miast w których byłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwycięzcy! Świetna wycieczka, taka podróż statkiem to musiała być nie lada przygoda! Czekam z niecierpliwością na relacje. Ja w poprzednie wakacje miałam okazję odwiedzić Barcelonę i jestem zakochana w tym mieście! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. kilka razy sie zastanawialam nad wycieczka takim statkiem, ale zawsze jakos konczylo sie na checiach. jestem ciekawa jak koszta takiej wycieczki i czy dalo sie duzo zwiedzic..

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni!
    Ależ cudowne miejsca zwiedziłaś, zazdroszczę Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Agacie!
    Na relację oczywiście czekam,szczególnie na Neapol!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ Ty miałaś doznania i przeżycia. Coś wspaniałego.
    Bajkowe miejsca. Troszeczkę zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ci gratuluję, oby takie wycieczki częściej ci sie trafiały:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję zwyciężczyni :) i już nie mogę się doczekać zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :) Ja w czerwcu lecę do Hiszpanii :) Może wspólna obserwacja? :)
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest blog dla mnie! Kocham podróże!
    Palma de Mallorca urzeka:) I w porównaniu z Eivissą na Ibizie to całkiem spokojne miasto;)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...