sobota, 16 stycznia 2016

To i owo

Zazwyczaj, tworząc posty z serii To i owo, staram się znaleźć wspólny element przedstawianych rzeczy. Zdradzę Wam tajemnicę, że niekiedy czekają one kilka tygodni, by ujrzały światło dzienne i zostały pokazane światu. Dzisiejszy post jest dość specyficzną mieszanką zakupów poczynionych w ostatnich tygodniach. Jest to wpis, który odbiega od moich reguł, gdyż samej jest mi ciężko wskazać wspólny mianownik tych przedmiotów. Mogę je jedynie zakwalifikować jako udane zakupy i rzeczy, z których jestem bardzo zadowolona.

1) Podręczny kalendarz
Motto: Find a beautiful place and get lost!
Sklep: Coop City
Cena: 3 CHF

























2) Wiszący kalendarz
Zawartość: Każdy miesiąc opatrzony jest śmiesznymi lub motywującymi cytatami
Sklep: Coop City
Cena: 13.90 CHF
Prezent dla znajomej





3) Kalendarz Swiss Classic 2016
Zawartość: 12 pięknych zdjęć równie pięknych miejsc w Szwajcarii
Sklep: Coop City
Cena: 6.90 CHF



























4) Papier fotograficzny
Firma: Rex Office
Zawartość: 50 kartek
Sklep: Aldi
Cena: 2 Euro
Wykorzystany do tworzenia albumu podróżniczego 



5) Podgrzewacze bezzapachowe
Marka: Profissimo
Zawartość: 100 szt.
Sklep: DM
Cena: 3.15 Euro



6) Szklane płyty
Zawartość: 2 szt. w opak.
Wzór: Motyw ziół
Sklep: Norma
Cena: 2.99 Euro



7) Termofor
Sklep: Calida
Cena: 5 CHF


8) Drewniany stół
Miejsce zakupu: Ricardo
Cena: 70 CHF



















To już cały misz-masz produktów! Przypadło Wam coś do gustu?

11 komentarzy:

  1. kalendarz mi się podoba :) i termofor by się przydał n te mrozy które idą;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kalendarz super i termofory lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Termofor i kalendarz podręczny to jest to :)! Najbardziej przypadły mi do gustu :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wiszący kalendarz z napisami jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kalendarz podręczny to moje must have - bez niego zapomniałabym o wielu sprawach;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Szklane płyty są super! A jeżeli chodzi o stół to marzy mi się taki porządny, wieeeelki do mojego nowego domku, ale to jeszcze troche - dobrze, że mój taka jest wszechstronnie uzdolniony i stolarzuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kalendarze są niesamowite aaaa! ♡♡♡ Uwielbiam takie z napisami,więc ten drugi jest najpiękniejszy jak dla mnie! Choć dwa pozostałe też wymiatają :)
    Te szklane płytki są cudowne i też bym się na nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szklane płytki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...