niedziela, 10 stycznia 2016

Tag zimowy

Witajcie kochane!
Nie wiem, jak tam pogoda u Was, ale u mnie od trzech dni okropnie leje! Takiej pogody nie widziałam już dawno. Nie zanosi się również, by deszcz zamienił się w śnieg, więc nastał smutny okres z najgorszą dla mnie pogodą. By nieco przypomnieć sobie, że zima ma jednak swoje uroki, chciałabym dziś zachęcić Was do przeczytania zimowego tagu. Tag będzie dość nietypowy. Nie znalazłam odpowiednich pytań wśród już gotowych postów tego typu, dlatego zdecydowałam się zmodyfikować znane niektórym pytania. Oczywiście będzie mi bardzo miło, gdy zdecydujecie się zamieścić ten tag ze swoimi odpowiedziami na swoich blogach :)

Zapraszam na Zimowy Tag!

1) Z czym kojarzy Ci się zima?

Doskonale pamiętam czasy, gdy zima była typową, srogą zimą. Gdy w Święta chodziło się lepić bałwana, a szkoły wysyłały uczniów do domów, bo woda w kaloryferach zamarzała. I właśnie tak kojarzy mi się zima. Przede wszystkim ze śniegiem i mrozem, ale również z tym, że szybko robi się ciemno, a dni są bardzo krótkie. Zima to także wieczory, spędzane w ciepłym łóżko pod kocem ze szklanką gorącego napoju, popijanego podczas oglądania filmu, czy czytania książki. No i oczywiście nie może zabraknąć ciepłych, wełnianych skarpet! Okres zimowy kojarzy mi się z moim chłopakiem, gdyż wtedy właśnie się poznaliśmy i zaczynaliśmy się spotykać :)
























2) Ulubiona herbata na zimę?

Niezmiennie moim ulubionym zestawieniem smakowym jest jabłko z cynamonem. Bardzo chętnie sięgam po marki, które oferują takie połączenie. Najczęściej jest to Lipton lub Cornwall. Idealny smak na zimne wieczory.


3) Twój ulubiony, zimowy lakier?

Zimą chętnie sięgam do lakierów Lovely, a konkretnie do serii Baltic Sand - lakiery z piaskową teksturą, które są szybkie i wygodne w aplikacji. Cenie je za to, że szybko schną, a całość prezentuje się na dłoniach bardzo ciekawie. Ten w czerwonym odcieniu bardzo kojarzy mi się ze Świętami.


4) Produkt do ust idealny na zimę to...

Tej zimy „zasmakowałam” w masełkach do ust Nivea (lub Labello) i bardzo chętnie po nie sięgam. Szczególnie przypadła mi do gustu wersja malinowa oraz kokosowa. Nieodłącznym elementem pielęgnacji ust jest również maść Bepanthol, która jest produktem typu S.O.S. Gdy moje usta są naprawdę suche i popękane, to właśnie ona przynosi natychmiastowe efekty.


5) Czy używasz świeczek zapachowych? Jeśli tak to jakie zapachy dominują pośród nich?

Oczywiście! Uwielbiam otaczać się pachnącymi świeczkami i woskami. Zapachy staram się zawsze dopasować do panującej pory roku. Obecnie w moim domu zaleźć można świeczki z nutami wanilii i kawy. Jeśli chodzi o woski, to wspominałam o nich w TYM POSCIE. Świąteczne zapachy pierniczków, ciasteczek korzennych, czy tart jabłkowych są bardzo mile widziane :) 


6) Ubrania, które najczęściej nosisz zimą?

Chyba nie zdziwi tu nikogo fakt, że są to swetry!


7) Co sądzisz o zimowych akcesoriach i czy chętnie ich używasz?

Przyznam szczerze, że przez wiele lat nie wyobrażałam sobie założenia czapki. Już jako dziecko wychodziłam z domu z czapką na głowie, tylko po to, by mama nie krzyczała, a tuż za rogiem ją ściągałam ;) Dopiero niedawno przekonałam się do tego akcesoria i posiadam moje dwie ulubione czapki. 


Jedną z nich zakupiłam w komplecie z grubym kominem, a że lubię wszelkie odcienie szarości, to właśnie na taki odcień się zdecydowałam. Druga czapka jest w beżowym kolorze i posiada uroczy pomponik. Zimowym akcesoriom mówię zdecydowane TAK!


8) Czy dekorujesz mieszkanie na zimę? Jeśli tak to w jaki sposób?

Oczywiście nie mogłabym podarować sobie, gdyby w domu nie pojawiły się świąteczno-zimowe ozdoby. Moje sposoby na dekorację znaleźć możecie w dwóch postach: >>TUTAJ<< i >>TUTAJ<<.

9) Co ogrzewa Cię zimą?

Mój zdecydowany ulubieniec tej jesieni i zimy. Jest nim oczywiście termofor w ślicznym wełnianym ubranku z motywem reniferów.


10) Ulubiony film świąteczny lub z zimą w tle?

Wbrew pozorom wcale nie wspomnę tutaj o Kevinie :P Tej zimy oglądaliśmy już dość sporą ilość zimowych filmów i dwa z nich szczególnie przypadły mi do gustu. Pierwszy z nich to urocza, familijna komedia „Elf”. Drugim jest znana komedia romantyczna „To właśnie miłość”.

11) Wyjazd do ciepłych krajów w zimę?

Czemu nie?! Trzy lata temu wybrałam się w podróż na południe Europy, trafiając ostatecznie do Tunezji. Niedługo również szykuję wyprawę w nieco cieplejsze rejony.

12) Ile jest stopni na zewnątrz?

+8.
























Jak podobał Wam się ten tag? Czekam na Wasze odpowiedzi! :)

12 komentarzy:

  1. Super tag, pierwszy raz się z nim spotykam,
    może wykorzystam go u siebie na blogu
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, również moim ulubionym ciuchem są wszelkie sweterki :)
    Troszkę zazdroszczę tego +8, bo szczerze mówiąc nie bardzo lubię tą porę roku.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zima faktycznie ma też swoje uroki poczynając od tych wizualnych, a kończąc nawet na tych "smakowych". Tak naprawdę każda pora roku na swój sposób jest magiczna. :)
    Pozdrawiam i zapraszam też do mnie do komentowania i obserwowania: http://anulapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zima, zima.. W Poznaniu już chyba od tygodnia leży śnieg.. Pozdrawiam i życzę dużo pogody i ciepła :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczny post, od razu zima nie wydaje się taka straszna i ponura ;) Zakochałam się w rękawiczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten tag ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam lakiery z tej firmy, ale jestem bardzo niezadowolona...tak mi płytkę paznokcia wyżarły, że mała głowa! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Byc moze kwestia samych paznokci. Ja mam je twarde i rzadko cos sie z nimi dzieje. Nie zauwazylam takiego dzialania na sobie.

      Usuń
  8. Zima to przede wszystkim śnieg, mróz, lód i leżenie w pieleszach :) Jeśli chodzi o zapachy to wszelkie czekoladowe, cynamonowe, a także mandarynki, pomarańcze i zapach choinki. Czapka obowiązkowo :) rękawiczki i szalik raczej też. Sweterek, ciepłe skarpetki i do tego herbata. I książka! Film z zimą w tle? Hmm bajka "Kraina Lodu" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy tag :) Ja nie przepadam za zimą, bo jestem ciepłolubna :P Ale ciepłe sweterki to mój obowiązek w zimie. Za czapkami nigdy nie przepadałam, gdyż mam dość małą głowę i większość czapek jest na mnie duża i wyglądam w nich jak jełop :P Dlatego znalazłam na to sposób! Kupiłam nauszniki i też jest git :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post duzo sie o tobie dowiedzialam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. To fakt, masło do ust jest idealne na takie dni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...