sobota, 28 listopada 2015

Yankee Candle - kolekcja zimowych zapachów

Wraz z ostatnim pudełkiem kosmetycznym otrzymałam również 20% rabatu na produkty Yankee Candle. Oczywiście nie mogłam nie wykorzystać takiej okazji. W Szwajcarii (a zwłaszcza w mojej okolicy) jest bardzo ciężko natrafić na stacjonarny sklep YC. Kilka razy spotkałam się zaledwie z jedną półką w sklepie, gdzie dostępne były tylko duże świeczki. Osobiście preferuje woski, więc pozostaje mi korzystać z oryginalnej strony internetowej yankeecandle.ch, z której pochodzi moje zamówienie. 



Za większość wosków zapłaciłam 2.10 CHF (jeden z nich przeceniony był na 1.60 CHF). Zamówiłam 8 wosków, do których dodano prezent w postaci dodatkowej sztuki oraz podgrzewacza. Wybrałam zapachy intensywne, mocne oraz takie, które kojarzą się ze Świętami. Paczka doszła do mnie w ciągu 5 dni.

Zapraszam na przegląd wosków Yankee Candle!

1) Cranberry Ice



































Opis produktu: Zapach kojarzonej z zimowym okresem żurawiny, otulonej płatkami śniegu.

Moje spostrzeżenia: Intensywny i dość słodki, a jednocześnie lekko kwaśny zapach żurawiny.

 2) Christmas Memories



































Opis produktu: Zapach pierników z nutą cynamonu, przyprawy korzennej i prażonych orzechów laskowych.

Moje spostrzeżenia: Dość ostry zapach, w którym najsilniej wyczuwalnym aromatem jest przyprawa korzenna. Drugim przebijającym się zapachem jest cynamon.

3) Candy Cane Lane

 Opis produktu: Zapach słodkich ciasteczek z kremowym lukrem waniliowym, doprawionych miętą pieprzową.

Moje spostrzeżenia: Ten wosk kojarzy mi się ze słodkimi ozdobami na choinkę. Wanilia jest bardzo delikatnie wyczuwalna.

4) Tarte Tatin



































Opis produktu: Świeżo upieczona tarta jabłkowa z przyprawami i wanilią.

Moje spostrzeżenia: Jabłkowe ciacho! <3

5) Cappuccino Truffle


































Opis produktu: Aromat palonej kawy z dodatkiem aksamitnej czekolady.

Moje spostrzeżenia: Bardzo mocny, ale przyjemny zapach, łączący w sobie aromat kawy oraz kakao/trufli/czekolady.

6) Black Coconut

 Opis produktu: Egzotyczne połączenie kokosa, kwiatów i drzewa cedrowego.

Moje spostrzeżenia: Bardzo męski zapach. Kojarzy się przede wszystkim z męskimi perfumami.

7) Silver Birch



































Opis produktu: Naturalne nuty kory brzozowej i świeżo opadłych liści.

Moje spostrzeżenia: Faktycznie opis doskonale pokrywa się z odczuciami podczas wąchania. Porównałabym ten zapach z lasem po deszczu.

8) Kilimanjaro Stars


































Opis produktu: Chłodne, górskie powietrze splecione z nutą mięty i ciepłą paczulą.

Moje spostrzeżenia: Kolejny przykład zapachu, który porównać można z męskimi perfumami.

9) Dodatki: wosk i podgrzewacz Sweet Apple




Opis produktu: Zapach jabłek - idealny dla wielbicieli tychże owoców. 

Moje spostrzeżenia: Bardzo przyjemny zapach soczystych jabłek.



Co myślicie o zakupionych przeze mnie nutach zapachowych? Mieliście okazję zaznajomić się z którymś z nich? Jakie są Wasze ulubione zapachy na chłodne dni?

17 komentarzy:

  1. Ale zakupki na wypasie no no <3! Ja uwielbiam Yankee, ale z tych nie stosowałam żadnego wosku. Ostatnio króluje u mnie Vanilla Burbon czy jakoś tak ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam wosków tej serii ale myślę, że niedługo tę zaległość nadrobię! Na zimowe wieczory coś idealnego.
    Zapraszam na nowy post http://justmakeyourstyle.blogspot.com/2015/11/dressgal-wishlist.html (zachęcam do klikania w linki) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio dostałam nowe woskowe zapachy i kilka z nich są takie same jak Twoje ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. Uwielbiam te woski, ah :))))
    W zeszłym roku miałam kilka świątecznych zapachów, m.in te co pokazujesz, jeszcze końcóweczka mi została. Muszę właśnie poszukać na allegro, bo u mnie też niestety nie ma sklepu stacjonarnego :(. A wiesz zaciekawiłaś mnie bardzo tym ostatnim... czy to zapach... brzozy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podobny zapach do brzozy. Serdecznie go polecam, bo pachnie cudnie :)

      Usuń
  5. Świetne zakupy, widzę że coraz więcej pojawia się tych wosków. Mi by się podobał ten pierwszy zapach i ten pachnący jak jabłkowe ciacho :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne :) idealne na święta!

    ZAPRASZAM DO SIEBIE!

    OdpowiedzUsuń
  7. Christmas memories uwielbiam, jeden z moich ulubionych wosków YC :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, ja uwielbiam Yankee candle, obecnie używam cosy by teh fire, vanilla bourbon, cappuccino truffle, gingerbread mapple, black coconut, pain au raisin, i cranberry ice, uwielbiam woski bo są tansze i nie musze wydawać ponad 100zł na swiecie, a po pewnym czasie jak zapach mi się nudzi moge zamienic Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, też bym chciała wypróbować te woski! Tyle dobrego o nich słyszałam :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja ich nigdy nie miałam, bo nie mam jak palić :( Raz byłam tylko w sklepie firmowym i chyba godzinę wąchałam :D
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapewne śliczne zapachy:*
    Idealniee:)
    Zapraszam:)
    http://grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Post jak najbardziej na czasie :) Świeczki zapowiadają zbliżające się święta !

    OdpowiedzUsuń
  13. hej, czekam na nowosci u ciebie, u mnie post o timberlandach, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham świece i woski :) aż trudno wybrać ulubieńca

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham świece i woski :) aż trudno wybrać ulubieńca

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham świece i woski :) aż trudno wybrać ulubieńca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...